שחקן הכדורגל לשעבר שמצא את התכלית



אברהם ציאדה ליהטט בעבר על מגרש הכדורגל במדי הפועל אשקלון, וכעת מסור כולו ליושב במרומים. הוא שובץ במקום השישי ברשימת "תכלית עכשיו" למועצת העיר ומביע אמון מלא בעזרא עוזר וביורם שפר: "הם שני אנשים אמינים שפועלים למען הציבור, והם חייבים להיות במרכז מקבלי ההחלטות". וגם מספר על העבודה במחלקת לקידום נוער ועל הפעילות למען הנוער החרדי שנפלט ממסגרות

אברהם ציאדה מוכר לרבים בעיר אשקלון כשחקן כדורגל מיתולוגי בהפועל אשקלון.  כיום, כשהוא בן 39, ציאדה מתמקד בעולם התורה ותורם את חלקו בעבודת הקודש של המחלקה לקידום נוער. אל סיעת "תכלית עכשיו" החליט להצטרף בעקבות עזרא עוזר, מספר 2 ברשימה, שעשה הכל כדי לסייע לילדי הציבור החרדי וכעת הגיע הזמן להעניק לו בחזרה. "עזרא הוא אדם שכולו נתינה, עוזר בסתר להמון אנשים וכעת הוא החליט ללכת למרכז מקבלי ההחלטות ואנחנו איתו", הוא אומר.

יחצ

ציאדה הוא בעל תואר ראשון במדעי החברה, תעודת הוראה ותואר במשפטים. כיום הוא לומד בכולל "תפארת בבאי" בשיכונים בגבעת ציון, מלמד בבית ספר אמית ועובד במחלקה לקידום נוער. הוא שובץ במקום השישי ברשימת "תכלית עכשיו" וכולו רתום למשימה. "באתי בגלל עזרא עוזר, שהוא חבר אישי של המשפחה ותרם רבות לציבור שלנו. הוא אדם ישר, משכמו ומעלה, אדם של עשייה שרוצה תמיד לתת ולעזור", אומר ציאדה. "עזרא תמיד המנוע והמניע לפעולות טובות, וכעת הוא החליט ללכת למועצת העיר – המקום שבו מתקבלות ההחלטות ולהשפיע משם".

צילום: יח"צ

כשציאדה מדבר על הילדים שהוא מסייע להם, רואים שהוא מתרגש. כל ילד עבורו הוא עולם, וכל סיוע הוא מבחינתו הכרחי לעתידו של הילד. "נכנסתי לרשימה של תכלית עכשיו כי אנחנו צריכים לקחת את הגורל שלנו בידינו ולעזור לכל הציבור, הכללי וחרדי, אם זה בהקמת מתנ"ס או שיפור תנאי החינוך הלוקים בחסר, פעילות חברתית לילדים החרדים שזקוק לתגבור או סיוע לילדים שנפלטו מהמסגרות החינוכיות ויושבים בבית ללא מעש", הוא מסביר. "לילדים האלה אין הרבה מענה ותשובות ואנחנו רוצים ומקווים שתהיה להם אופציה לקבל את כל התמיכה מהסיעה וגם מהאנשים וגם מראש העיר, הכל לטובת הציבור, הנערים והאנשים".

במהלך עבודתו מסייע ציאדה רבות, עורך יחד עם אנשי המחלקה לקידום נוער כמו אילנית לוי אירועים לחגים כדי לשמח. "אנחנו מנסים להכניס את הילדים למקומות איכותיים וליצור להם עתיד טוב יותר", אומר ציאדה. "מעבר לזה אנחנו עושים שיעורי תורה לכל מי שחפץ בכך, אנחנו עושים גם פעילויות בחגים אבל אפשר לעשות יותר. לפעמים  אנשים חושבים שצריכים תקציבי ענק, אבל אפשר במעט כסף לעשות המון וליצור המון. אנחנו רוצים להעיר את העיר מבחינה רוחנית ומבחינה תורנית לעזור לילדים להתקדם כי הם נופלים בין הכיסאות".

על יו"ר הסיעה יורם שפר יש לו רק מילים טובים. "שפר הוא אדם ישר ואמין, כזה שפועל כל הזמן כדי לסייע לציבור וכיצד לשפר את העיר. פגשתי אותו כמה פעמים ושוחחנו ארוכות, ולמרות שאנחנו לא מגיעים מאותו עולם מצאנו שפה משותפת ומכנה משותף. הוא גם מבין את הצורך לעזור לילדים ולשלב אותם. אני מאמין בו, ואם עזרא לצדו אני הכי רגוע שיש וקורא לכולם להצביע רק תכלית עכשיו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה