יש עתיד תומכת באבי עייש הוא טוען שלא



הרשימה הארצית שבראשה עומד יאיר לפיד, וקולה לא נשמע באשקלון מזה מספר חודשים, שבה להזכיר לאשקלונים במי הם תומכים באשקלון. האם זו צרה?

פייסבוק פרטי

רשימתו של יאיר לפיד, תומכת באבי עייש בבחירות המוניציפאליות הקרובות, זו תמונת המצב נכון להיום, מה שאומר שאם אבי עייש, יבחר כראש העיר, יאיר לפיד יהיה ראשון המגיעים  והמברכים. 

מדוע נעלם יאיר לפיד וחברי הכנסת של ״יש עתיד״ מאשקלון בחודשים האחרונים?. החשש מנזק של לפיד, שנתפס כמתנגד חריף לראש הממשלה, בנימין נתניהו ואפילו מרבה להשמיץ אותו בזמן האחרון, עלול לגרום לעייש נזק בקרב המצביעים שלא מעט מהם שייכים לימין באשקלון. רועי קונקול, דובר ״יש עתיד״: ״אכן יש עתיד תומכים באבי עייש אך ללא מימון״. אם עייש לא מקבל מימון, האם אידיאולוגית הוא מאמין בדרכה של ״יש עתיד״? למה ללכת עם תמיכה של רשימה כזו בכלל? לעייש הפתרונים.

תגובת אבי עייש: ״אינני נדרש לתמיכה שלהם ואין דבר כזה "תמיכה שלהם". תומכים זה אחלה. כל מי שתומך זה מבורך. אין לזה משמעות בכלל כי לצמרת ״יש עתיד״ שתומכת בי אין זכות הצבעה. הם יכולים להמליץ לתומכי ״יש עתיד״ באשקלון להצביע עייש אולם, מי קובע שתומכיהם יסורו להענות להמלצתם. יוצא מכך שאין לזה משמעות. אין בזה דבר אם כך. לא מבין למה אתה עוסק בזה. הם גם לא יצאו בהודעה או הצהרה או בקשה מתומכי ״יש עתיד״ להצביע עייש. אין כל נפקות לזה״. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה