נפתח נגדכם תיק בהוצאה לפועל - מה עושים?



רבים מוצאים את עצמם נרדפים על ידי ההוצאה לפועל וזאת מבלי להבין מה בעצם עליהם לעשות וכיצד עליהם לנהוג במצב כזה. ההוצאה לפועל הינה גוף שמאגד בתוכו מחלקות ותתי מחלקות רבות ומעטים הם האנשים שיתמצאו בכל מה שדרוש בכדי להתנהל במקרה שנופל עליהם תיק כזה. סביר להניח שאם מדבר על מקרה ראשון, התחושה הראשונית תהיה של חשש גדול מהלא נודע. אנו ניזונים לרב ממידע שגוי שמתפרסם בכלי תקשורת שונים ולא תמיד הוא נכון

צילום : pixabay

נפתח נגדי תיק הוצאה לפועל, מה הלאה?

הדרך הנכונה לפעולה במקרה שנפתח לכם תיק בהוצאה לפועל היא לפנות אל עורך דין לענייני הוצאה לפועל שייקח את העניינים לידיים ויתחיל לטפל בכל מה שנחוץ. תיק של הוצאה לפועל עשוי להיפתח מסיבות שונות וזה יקרה בדרך כלל רק לאחר שהתקיים הליך משפטי כל שהוא כנגדכם. מי שפותח את התיק יכול להיות אזרח, לקוח או כל אדם אחר שתבע אתכם על דבר מה וכעת הוא קיבל את הגושפנקא הממסדית להשגת הכסף על ידי ההוצאה לפועל.

מה עלול לקרות כתוצאה מפתיחת תיק

הפעולות שעלולות להיות מופנות כלפיכם הן מגוונות, החל מעיכוב יציאה מהארץ ועד לאי אפשרות לניהול חשבון בנק ועיקול של נכסים. על כן רצוי לפעול במהירות וללא כל עיכובים מיותרים ולפנות אל עורך דין שמתמחה בייצוג של חייבים להוצאה לפועל.

  • עורך דין מומחה מצויד בכל הידע ובעיקר הניסיון שיבלמו את פעולת ההוצאה לפועל ויספקו לכם זמן לנקיטה בפעולות שונות וחשובות.
  • קשרים הם לא מילה גסה ועורכי דין ותיקים מכירים את האנשים שנמצאים בצד השני של המתרס ויודעים כיצד לדבר איתם ומה לעשות על מנת להרוויח עוד ועוד זמן יקר.
  • עורך דין יוכל לספק לכם עצות יקרות ערך שיתכן ויצילו אתכם מהוצאות גדולות ובעלות משמעויות פיננסית.

אם נפתח נגדכם תיק בהוצאה לפועל, אין זה אומר שאתם צריכים לעצור כעת את שגרת חייכם. פניה לעורכי דין מתאימים תייצר לכם שקט נפשי ותעשייתי שאתם כה זקוקים לו. יש לקחת בחשבון שהסתבכות כזו לא תמיד תקרה באשמתכם וגם אם האחריות היא עליכם, ניתן לשכנע ולהטיל אותה על גורמים אחרים שסייעו לה לקרות. מקרים בלתי צפויים עשויים לפקוד כל אדם ולהביא אותו למצב של אי יכולת לשלם את חובותיו.

מי עומד לצדי

היות שלרב מדובר על גופים חזקים מאוד כמו בנקים, חברות תקשורת גדולות ועוד, ניתן לשער שהם ינקטו בשיטות הפחדה שונות שיתבטאו במכתבי התרעה מרתיעים, שיחות טלפון וגם הזמנה לפגישות שונות. מומלץ שלא לפעול בקלות דעת וחשוב לפנות לאנשי מקצוע בתחום, עורכי דין בתחום ההוצאה לפועל וכל מי שמבין בנושא זה. אם קיבלתם הודעה על פתיחת תיק כזה יש לנשום עמוק ולפנות ליועץ בתחום.

כמובן שכדאי גם לערב את המשפחה הקרובה בהתרחשויות ולקבל מהם את התמיכה הראויה. אנשים קרובים יוכלו לסייע לכם בתקופה הקשה ולעודד אתכם. ניהול תיק של הוצאה לפועל עשוי להתמשך על פני חודשים רבים, אך בחירה במשרד עורכי דין איכותיים יקצר את התהליך באופן דרמטי ויביא לתוצאות מהירות וסגירת התיק במינימום נזקים של כסף או רכוש.

ואם מדובר על סכום קטן?

אין זה משנה על איזה סדר גודל של תביעה מדובר ותמיד חשוב לקבל יעוץ מאנשים שעובדים בתחום. מי שאינו מבין בנושא זה, עלול לבצע שגיאות שיכשילו אותו בהמשך הדרך ויסבכו אותו עוד יותר. אמנם לא תמיד יהיה צורך לשכור עורך דין במשרה מלאה, מאידך עצות טובות שוות לכם הרבה כסף.

המידע המופיע הינו בגדר המלצה בלבד ואינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה