פתיחת מטה צעירים בתנופה



אם מישהו היה זקוק עדיין להוכחה כי הדור הצעיר באשקלון מעורב ואכפתי לגבי הנעשה בעיר, פתיחת מטה

אם מישהו היה זקוק עדיין להוכחה כי הדור הצעיר באשקלון מעורב ואכפתי לגבי הנעשה בעיר, פתיחת מטה הצעירים של ראש העיר בני וקנין הוכיחה זאת ובגדול. כ 200 בני נוער וצעירים וצעירות הגיעו לכנס הפתיחה בהם נציגים מכל הגילאים ומכל המגזרים. "זה מחמם את הלב לראות כאן נציגות כה מרשימה של צעירים וצעירות", אמר ראש העיר בהתרגשות.

הצעירים באשקלון מביעים אמון בראש העיר בני וקנין. במוצאי שבת נערך כנס פתיחת מטה הצעירים של ראש העיר בני וקנין ורשימת אשקלון בתנופה. החל מהשעה 21:00 החלו כ- 200 צעירים להגיע בקבוצות, זוגות או יחידים ולמלא את הרחבה בה נערך הכנס. המראה חימם את ליבו של ראש העיר שהביע ספק שדווקא במוצאי שבת יבחרו הצעירים להגיע לכנס פוליטי והוא הודה בהתרגשות לכולם על הבעת התמיכה והרצון לפעול למען בחירתו לראשות העיר.

בתחילה נשא דברים יו"ר מטה הצעירים רז ג'ורנו שקרא לכל הנוכחים לתת אמון בראש העיר ולהצביע עבורו על מנת שיוכל להמשיך בכל העשייה הרבה למען הדור הצעיר, שתוצאותיה ניכרות בכל אחד מתחומי חייהם. "כיום העיר אשקלון מהווה יעד אטרקטיבי לצעירים הבוחרים להקים את ביתם ולהתפתח ואנו בין הערים הבודדות בארץ בהן ישנה הגירה חיובית לעיר, כאשר מרביתה מורכבת מזוגות צעירים. בני הנוער והצעירים חשים כמוני את העשייה האמיתית בשטח ומחזקים את ראש העיר בני וקנין – המשך בדרכך! היום כששואלים אותי היכן אני גר, אני עונה בגאווה, אני גר באשקלון!".

נציגת הצעירים ורד כהן, סטודנטית לממשל ופוליטיקה אמרה כי כבוגרת מועצת הנוער וכמי שהייתה עדה לשיתוף הפעולה בין הצעירים לראש העיר, היא קוראת לצעירים להצביע עבור בני וקנין על מנת שתנופת העשייה לא תיפסק. "אני גאה לספר על תוכניתו של ראש העיר להקמת מרכז לצעירים שיסייע לבני 20 עד 35 בהכוונה ללימודים אקדמאיים, מציאת מקומות תעסוקה וסיוע בכל יתר תחומי החיים שמעסיקים צעירים וצעירות בתחילת חייהם הבוגרים. כנערה הייתי מיוזמי הקמת מרכז עירוני לנוער וכיום אני גאה לומר שראש העיר בני וקנין הקצה מקום באזור ברנע להקמתו. בסמוך למרכז העירוני יוקם אודיטוריום, שיאפשר כינוסי נוער וצעירים לפעילויות, סדנאות, הרצאות ומופעים". ראש העיר הפתיע את הצעירים בבשורה כי השבוע הודיע איש עסקים מתל אביב על תרומה בסך מיליון דולר להקמת המרכז העירוני לבני הנוער והוסיף כי המרכז העירוני לנוער יהווה גם מרכז סטארטאפ.

הזמר הצעיר והמוכשר ניצן לוי הנעים את האווירה בשירה, לצליליה הפגין ראש העיר בספונטניות את כישוריו בריקוד.

ראש העיר נטל את המיקרופון, הודה לכל הצעירים והצעירות שהגיעו לערב פתיחת המטה ואמר "אני לא מכיר תקופה כל כך יפה ומרתקת לעיר אשקלון כמו התקופה הזו. היום פשוט גאווה להיות אשקלוני", אמר ראש העיר והמשיך בסקירה על העשייה שנעשתה בשנים האחרונות שהניבה תוצאות מרשימות והישגים ברמה הארצית ואף בבינלאומית, אך התמקד על התוכניות לעתיד: הקמת פארק תעשיית ההייטק סמוך לתחנת הרכבת, שבקרוב תצאנה משם רכבות לתל אביב בזמן של כחצי שעה ישנו את פני המפה התעסוקתית בעיר מקצה לקצה, "זה החזון שלי. הוא התעכב קצת כי לא הייתי כאן 5 שנים, אך הוא עומד להתממש".

"העשייה בעיר מדברת בעד עצמה. יש מי שמומחה במעשים ויש מי שמומחה במעשיות", אמר ראש העיר וזכה למחיאות כפיים סוערות.

לסיום הערב חתמו ראש העיר והצעירים על אמנה לפיה, כאשר ייבחר בני וקנין לראשות העיר, יוכל להמשיך בתנופת העשייה למענם על פי דרישותיהם, רצונותיהם ומשאלות ליבם.

[fbphotos id=571844679543054]
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה