גם הקיץ: קווי הלילה באשקלון יפעלו במתכונת מתוגברת



שירות האוטובוסים הציבוריים המופעלים על ידי משרד התחבורה בחמש השנים האחרונות מגיע לאשקלון. קו 299

שירות האוטובוסים הציבוריים המופעלים על ידי משרד התחבורה בחמש השנים האחרונות מגיע לאשקלון. קו 299 יצא מהתחנה המרכזית בעיר אל אתרי הבילוי בתל אביב ובחזרה במחיר נסיעה רגילה באוטובוס לאשקלון וילווה את המבלים בלילות כל הנסיעה עד הבית בבטחה

בשורה לצעירי אשקלון: עם תחילת החופש הגדול יפעיל משרד התחבורה את "קווי הלילה" - שירות האוטובוסים הלילי המיוחד מאשקלון אל מוקדי הבילוי תל אביב ובחזרה במתכונת קיצית מוגברת בלילות חמישי ומוצאי שבת והכל במחיר נסיעה רגילה באוטובוס ובכל אמצעי התשלום וההנחות של שעות היום: רב קו, כרטיסיות, "חופשי חודשי" וכו'.

מפעיל

תחילת פעילות מתכונת קיץ

מוצא - דרך - יעד

ימי ושעות פעילות

תדירות

אגד

1.7.2013

אשקלון -  סינמה סיטי מערב - כביש 20 - תל אביב. בתל אביב: יד חרוצים, אלנבי, בן יהודה, נמל תל אביב

ה' ומוצ"ש הלוך: 23:00, 23:45.

חזור: 01:45, 02:30, 03:15, 04:00

אגד תעבורה

20.6.13

אשקלון - שדרות - נתיבות

ה' ומוצ"ש

לנתיבות 23:00, מנתיבות 02:00, 03:30

השנה משיק משרד התחבורה גם אפליקציה סלולארית מחודשת, המזהה את מיקום המשתמש וממליצה לו על קווי הלילה הקרובים אליו, מאפשרת להורים לשלוח לילדיהם פרטים אודות קו הלילה המתאים שיאסוף אותם לביתם וכמובן מספקת מידע על כל הקווים, שעות הפעילות והתחנות.

ראש העיר, בני וקנין שיבח את יוזמי הפרויקט ואמר: "בשנה שעברה פעל הפרויקט המבורך בהצלחה ואני מאמין שגם השנה ישתמשו בו בני הנוער כדי שיוכלו גם לבלות וגם לחזור הביתה בשלום.  מוקדי העירייה וכל המחלקות יירתמו להגברת השימוש בקווי הלילה בעיר לרווחת בני הנוער והוריהם".

בשש השנים האחרונות פעלו קווי הלילה בעשרות ערים רבות רחבי הארץ ולאור הצלחתם והירידה בשיעור תאונות הדרכים בהן היו מעורבים נהגים צעירים בתקופת פעילותם, הורה שר התחבורה, ישראל כץ, להרחיב את השירות למספר שיא של כ-65 ערים ורשויות ברחבי הארץ. "בשנה האחרונה נסעו בקווי הלילה למעלה מ-650 אלף צעירים, ואנו מעריכים כי השנה, הודות להרחבת הפעילות, יוסיף ויגדל מספר הנוסעים משמעותית", אומר דרור גנון, סגן מנהל אגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה.

כל המידע על הקווים ולוחות הזמנים באתר  Kav-layla.co.il , בפייסבוק ובאפליקציה הסלולארית. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה