יו"ר מועצת הנוער, אליאור איזון, נפגש עם ראש העיר, יחד עם חברי מועצת הנוער העירונית. הפגישה הוציאה

 יו"ר מועצת הנוער, אליאור איזון, נפגש עם ראש העיר, יחד עם חברי מועצת הנוער העירונית. הפגישה הוציאה אותם אופטימיים  [caption id="attachment_34282" align="alignleft" width="314"]הנוער הגיע לקומה הרביעית לפגוש את ראש העיר

הנוער הגיע לקומה הרביעית לפגוש את ראש העיר[/caption] ביום ראשון (אתמול) נפגשו נציגי מועצת הנוער עם ראש העיר, איתמר שמעוני. ראש העיר ביקש שמדי חודש יקיים ישיבת עבודה עם מועצת הנוער, בה יוכלו להשמיע את צרכי הנוער וכן להיחשף לפרויקטים ויוזמות של העירייה. בישיבה זו הציגו נציגי המועצה, את עיקרי תוכנית העבודה השנתית עליה עבדו מספר חודשים.

* פרויקט המועצה השנתי "נמאס מאלו שהורסים":

* העלאת המודעות של התקנה החדשה בנושא "הטרדה מינית" (כל אדם שיימצא אצלו תוכן פוגעני שפוגע בזכויותיו של פרט מסוים יוכל לקבל מאסר עד 5 שנים), וזאת ע"י דפי הסברה, יום מרוכז לכל מועצות התלמידים הבית ספריות וסדנאות בנושא.

* ביטוח נהג חדש- חשיבה על דרכי פעולה כיצד יש לזכות בני-נוער שנוהגים כנדרש, בכדי להוריד את המחירים הגבוהים של הביטוח, וזאת ע"י המלצות מארגוני התנדבות/ בית ספר וכו'.

* בעיית האוטובוסים שהועלתה בשבועות האחרונים ונבדקה לעומק, כבר בשלבי פתרון, ראש העיר מקיים דיונים בנושא עם מנכ"ל חברת אגד ומשרד התחבורה.

* אלימות - המשך קיום סדנאות ובניית מערכי שיעור שיועברו בכיתות בבתי הספר, הסדנאות יועברו ע"י בני נוער, מורים, אנשי מקצוע והורים של בני נוער שבכלא שנפגעו מאלימות מכל גווניה.

* לאור הרפורמה בחינוך, יחד עם מנהל מינהל  החינוך שיבחר, יש לבנות צוות חשיבה, שתלמידים ייבחנו בבתי-הספר ללא כתיבת שם על המבחן אלא באמצעות מספר.

* לאור ביטול  סמל בית הספר על הסווצ'ר במקיף ה', אנו רוצים לאמץ החלטה זו לכלל התיכונים בעיר, בשל יוקר הבגדים, אך חובה יהיה על התלמידים ללבוש מתחת לסווצ'ר חולצה עם סמל ולהציג את החולצה עם הסמל בכניסה. בנוסף על הסווצ'ר להיות עם ריצ'רץ' או כפתורים לכל האורך.

* מועצת הנוער תגיש הצעה מסודרת עבור "כרטיס הטבות לנוער" כפי שקיים בערים נוספות בארץ, בני נוער שמתנדבים בקהילה יוכלו ליהנות ממבצעים, הנחות והטבות מיוחדות לבני-נוער במגוון תחומים כמו: תרבות, מזון, קולנוע, ספורט (כדורגל, כדורסל, טניס), ביגוד, לימודי נהיגה ועוד'.

*  איתור מקום מרכזי בעיר שיפעל כמקום בילוי לנוער במהלך השבוע בו בני הנוער יוכלו לקיים מסיבות, ימי הולדת ואירועים שונים וזאת גם ע"י בדיקת מתחמים ומסעדות  בזמנים מסוימים לנוער בעיר, ללא אלכוהול.

* יוקם צוות לאיתור מתחמים אטרקטיביים לנוער בהם יוקמו מקומות ישיבה, משחקי חברה, כיבוד ושתייה בימי שישי בשכונות העיר. המתחמים יאובטחו ע"י שיטור קהילתי כדי ליצור תחושת ביטחון בקרב בני-הנוער וההורים.

* ראש העיר איתמר שמעוני ומ"מ ראש העיר תומר גלאם הקשיבו לחברי המועצה על חשיבות "מסע בראשית והתחייבו לעשות כל מה שנדרש על מנת שכל בתי הספר יזכו לצאת למסע והבטיחו ליצור שוויון בין בתי-הספר בעיר.

במהלך הישיבה התקיים דיון ענייני על כל נושא, את ההחלטות שהתקבלו בישיבה תפרסם  מועצת הנוער בהקדם עם כל הפרטים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה