אור ירוק להקמת מרכז מסחר בילוי ופנאי בשכונת ברנע



ראש העיר, איתמר שמעוני, נתן אור ירוק לבעלי חברת 'רפאלי' שהציגו בפניו פרויקט חדש לבניית קומפלקס מסחר, בילוי ופנאי בשכונת ברנע בעיר

בשבוע שעבר התקיימה פגישה בין ראש העיר, איתמר שמעוני, ליזמים, רפי ויצחק רפאלי, בעלי חברת 'רפאלי'. בפגישה נכחו גם ממלא מקום ראש העיר, תומר גלאם, מנכ"ל העירייה, חיים סופר, המשנה לרשא העיר, יורם שפר, מהנדס העיר, דוד ירון, מנכ"ל החברה הכלכלית, גלעד אורן, אדריכל העיר, אריק ברששת, מזכיר הועדה לבניין ערים, משה פוקס ומנהל אגף רישוי ופיקוח על הבניה, פרדי אברג'ל.

בעלי החברה, הבונה מזה 18 שנה באשקלון ובין הפרויקטים המוכרים שלה הוא מתחם 'קריית רפאלי' בשכונת ברנע בעיר, הציגו את תוכניותיהם לבניית מרכז מסחרי חדש ומודרני בסמוך לבית הספר 'רמת כרמים', שיכלול חנויות, משרדים, חדר כושר וחניות.

"מדובר בשטח של 12 דונם ובו עשרת אלפים מטר שטחי מסחר שנוכל לאכלס תוך 36 חודשים מרגע קבלת האישורים לתוכנית. אנחנו מוכנים לצאת לדרך לאחר שנעשתה חשיבה לגבי העסקים שאמורים לשרת את התושבים באזור ואין לנו ספק שמרכז כזה במיקום הזה ייתן מענה לתושבי השכונה", אמר יצחק רפאלי.

לאחר הצגת התוכניות העניק ראש העיר, איתמר שמעוני, אור ירוק לפרויקט ואמר: "זהו פרויקט אסטרטגי, חשוב ונחוץ לאזור ולהתפתחות העיר בכלל, שעשוי להוות בשורה של ממש עבור תושבי שכונת ברנע. הקומפלקס החדש יספק לא רק מענה למחסור החמור בשטחי מסחר ובילוי בשכונה, אלא גם מאות מקומות חנייה חדשים, שיוכלו לשמש את תושבי השכונה בשעות הלילה. אני מודה ליזמים על הנכונות להתחיל בעבודות מיד עם קבלת כל ההיתרים הנדרשים. אני משוכנע שהמתחם החדש, שיכלול חנויות אופנה, מסעדות, בתי קפה, סניפי בנקים, קופות חולים ואולי אף סניף דואר חדש, גדול ומרווח, יהיה עוד צעד חשוב בשינוי פני השכונה, המהווה כיום את מנוע הצמיחה הגדול ביותר של אשקלון".

 

לסיום הנחה ראש העיר כי בשלב הבא ייפגשו נציגי החברה עם מהנדס העיר ואדריכל העיר לקידום התוכנית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה