136 מקלטים שופצו באמצעות חברת עמיגור



השיפוצים מתוכננים להסתיים בסוף נובמבר ואז יחל השלב השני של הפרוייקט והוא שיפוצם של עוד כ-40 מקלטים, בשכונות שמשון, אפרידר וברנע

 

בסיור שערך בשבוע שעבר ראש העיר, איתמר שמעוני, יחד עם מנכ"ל עמיגור, יובל פרנקל, עמדו השניים מקרוב אחרי התקדמות שיפוצם של מקלטים ציבוריים, שאותרו בסקר מקדים.

עוד השתתפו בסיור סמנכ"ל עמיגור, צביקה אייזנברג, מהנדס הפרויקט מטעם עמיגור, יפת כהן, שמאז החלו השיפוצים מתגורר באשקלון באופן זמני, סגן ראש העיר, אפי מור, קב"ט העירייה, יוסי גרינפלד, אבנר כהן ששון, מנהל פרויקט מיגון, סייר השטח, רמי טל ודניאל עמנואל, מנהל משל"ט שמשונים.

לפני מספר חודשים פנה מנכ"ל עמיגור לראש העיר והודיע לו על התרומה שמוסתת לאשקלון. לאחר מכן התבצע סקר מקלטים מקיף ונבחרו כ-200 מקלטים המצריכים שיפוץ אינטנסיבי. עבודת השיפוץ החלה במהלך חודש אוקטובר, בפיקוח חברת עמיגור ובניהול מחלקת הבטחון של עיריית אשקלון.

על פי התוכנית ישופצו, בשלב הראשון, 136 מקלטים בשכונת שמשון, בעלות כוללת של מיליון וחצי ש"ח, כספי תורמים שנותבו על ידי מנכ"ל עמיגור במיוחד לעיר אשקלון. השיפוצים מתוכננים להסתיים בסוף חודש נובמבר ואז יחל השלב השני של הפרוייקט והוא שיפוצם של עוד כ-40 מקלטים, בשכונות שמשון, אפרידר וברנע. סך כל התרומה הוא 3 מיליון ש"ח.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "מדובר בהיקף שיפוץ של מקלטים שלא נעשה בעיר מזה שנים רבות. אני מברך ומודה ליובל וצוות עמיגור על היוזמה, הביצוע והירתמות לעניין ובטוח שגם תושבי אשקלון מודים להם מקרב לב".

 מנכ"ל חברת עמיגור, יובל פרנקל: "שמחתי לנתב את התרומות לעיר אשקלון. זהו פרוייקט, אחד מיני רבים שהם תוצאה של שיתוף פעולה פורה ביננו לבין עיריית אשקלון, שהנהנים העיקריים ממנו הם התושבים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה