תושיה של עובדי העירייה הובילה למציאת שעון יקר ערך



עובדי אגף שפ"ע בעיריית אשקלון סייעו לתושבת העיר למצוא שעון יקר ערך שנזרק בטעות לפח מוטמן

 במוצאי השבת האחרונה (24.1) התקבלה שיחת טלפון בהולה במוקד העירוני של עיריית אשקלון מתושבת שכונת אפרידר, ליאור ארבל-כהן, שביקשה את עזרת העירייה במציאת שעון שזרקה בטעות לפח מוטמן. היא הופנתה למנהל אזור אפרידר באגף שפ"ע, עופר טל, שהבטיח להגיע ולסייע לה מיד בבוקר יום ראשון במציאת האבדה.

ואכן, לתדהמתה של ארבל כהן, ביום ראשון בבוקר הגיע צוות של אגף שפ"ע בליווי של טרקטור לסייע במציאת האבדה. צוות האגף עצר את התנועה ברחוב, הוציא את הפח המוטמן וחיפש בתוכו במשך שעה ארוכה. לתדהמת התושבים שהתאספו במקום ולתדהמתה של ארבל -כהן נשמעה לפתע הצעקה המיוחלת "מצאתי". בעקבות התושייה שהפגין ופעילותו המסורה של מנהל האזור, עופר טל , ראש העיר, איתמר שמעוני, החליט להעניק לו תעודת הוקרה על פעילותו המסורה למען התושבים.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "עיריית אשקלון, כמדיניות, שמה את התושב במרכז. אני שמח על כך שעובדי העירייה פועלים ברוח הזו ומעניקים לתושבים שירות יוצא מגדר הרגיל. אני רוצה לשבח את צוות אגף שפ"ע על עבודתו המסורה. יישר כוח!".

ליאור ארבל כהן הנרגשת ביקשה להודות לעובדי העירייה על עזרתם: "אני פשוט רוצה להוקיר תודה על השירות שקיבלתי. ביום שישי בצהריים כנראה שזרקתי לפח שעון יקר מאד, חיפשנו אותו במשך כל יום שישי ולא מצאנו, כבר כמעט שהרמנו ידיים. ביום שבת התקשרתי למוקד העירוני שהפנו אותי אל עופר טל. הוא היה מאד אדיב כלפי והגיע לעזור ולסייע. הייתי בשוק שהם עשו את עבודתם בכזו מסירות. הם גרמו לי להרגיש שהם עושים זאת מכל הלב ולא מתוך חובה. זה לא מובן מאליו והיום אני מודה שאני תושבת אשקלון ושיש אנשים כאלו מדהימים שחשוב להם שהתושב יהיה שבע רצון".

 

מנהל אזור אפרידר באגף שפ"ע, עופר גל: "מדובר בחלק מהתפקיד שלנו, אני לא רואה בזה שירות מיוחד. הרגע הזה שבו מצאנו את השעון וראיתי אותה רועדת ובוכה מהתרגשות היה שווה את כל העבודה. אמרתי לה שנעשה הכול בכדי לעזור לה וזה מה שעשינו גם בפועל. הגענו בראשון בבוקר וחיפשנו בפח המוטמן בעבודת נמלים, לפתע שמענו צעקה "מצאתי". היה כיף לראות את הפנים שלהם באותו רגע. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו עוזרים לתושבים בצורה כזו". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה