תלמידי כיתות ז' מהתיכונים מקיף א' ומקיף אמי"ת ב' ציינו בשני אירועים נפרדים, את ערב ט"ו בשבט באירועים חברתיים משותפים להורים ותלמידים

ביום שלישי, התקיימה פעילות מיוחדת לציון ט"ו בשבט בבתי הספר התיכוניים מקיף א' ומקיף אמי"ת ב'. בערב השתתפו ראש העיר, איתמר שמעוני, ראש מינהל החינוך, אבי קמינסקי, צוותי החינוך, הורים ותלמידים.

 תלמידי כיתות ז' משני התיכונים ציינו, בשני אירועים נפרדים, את ערב ט"ו בשבט באירועים חברתיים משותפים להורים ותלמידים. במהלך הערב הם עסקו בערכים הקשורים לתרבות ישראל באמצעות שימוש בטאבלטים וקיימו, יחד עם ההורים, פעילויות חברתיות שונות בנושאים הקשורים לט"ו בשבט.

 בבית הספר מקיף א' קיימו ערב חברותא לימודי בנושא ט"ו בשבט, שיחקו במשחק 'חפש את המטמון' באמצעות הטאבלטים  וקיימו עבודה משותפת בכיתה. תלמידי מקיף אמי"ת ב' קיימו ערב חברותא בנושא בריאות על פי משנתו של הרמב"ם, שילבו עבודה באמצעות טאבלטים וקיימו חידון רב משתתפים.

 ראש העיר, איתמר שמעוני: "המטרה שלי היא שמערכת החינוך שלנו בעיר תוביל על כל פני עיר אחרת, כולל נושא הטאבלטים לתלמידי כיתות ז'. אנו נמצאים בעולם של קידמה וחשוב לי שהילדים בעיר הזו יקבלו את הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, כולל טאבלטים. יש לנו תלמידים נהדרים ואני סומך עליכם ההורים שבשילוב עם מערכת החינוך נוביל את הילדים שלנו לחינוך הכי טוב שיש. אני מאחל לכולכם חג ט"ו בשבט שמח והרבה הצלחה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה