על תרבות שאין באשקלון ושאר ירקות שהמועצה מצאה לנכון לדון בהם



ישיבת מועצת העיר אשקלון אתמול (שני), "לבנות מפעלי תרבות לוקח שנים" אומר ראש העיר לשעבר בני וקנין, על הכוונה לסגור את התזמורת האנדלוסית. אבל היו עוד קרבות מינוריים

 לא רק עינייני תרבות עמדו בסדר היום של מועצת העיר, אבל מי שנתן ידו לאפשרות לסגור מפעל תרבות אחד בעיר, הוא חסר אחריות וחושב שהכדורגל של ראש העיר עם 6 מיליון שקלים בשנה יביא לו יותר תומכים, אז הוא טועה. בזבוזי הכספים חסריי האחריות של עיריית אשקלון מופנים בעיקר לדברים שאינם עולים בקנה אחד עם האופוזיציונר הלוחם לשעבר וראש העיר הנוכחי. רק לחשוב שהוא יצא נגד כל דבר שהיום הוא עושה פי מאה זה יותר גרוע מלחשוב שכולם שכחו מה היה כשהוא היה אופוזיציונר. 
בכלל הציניות שמפגין ראש העיר והזלזול באלה שלא מסכימים איתו גובלת בגועל נפש מעורר בחילה. אין במועצה הזו חברים עם יכולת לזעזע את המערכת והמבצר שבנו בקומה הרביעית ויש להם כלים לעשות את זה, רק אין להם זמן, כל יכולים אנשי הקומה הרביעית לשבת במתחם סגור כאילו היה מדובר בגדר המערכת עם רצועת עזה. זה מראה על ניתוק לא על עוד תמונה שהציבור יריע לכבודו ולא חבר הרבה שגם יצטרכו להשתחוות בפניו ובני מנכ"ל משרדו "הגרזניסט".

גם השערוריה סביב ההוצאות לאירועי הקיץ המעלות תהיות, מיליון ומאתים אלף שקלים הוציאה העירייה על פרסום העיר אשקלון בתקופת הקיץ רק בערוץ 10, מיליון ומאתים אלף שקלים?. פרסום?. 
אחר כך תוקף ראש העיר את הבזבוזים בתקופת כהונתו של בני וקנין, "אתם מדברים על שחיתות"?.
נושא אחר היה הכנסת הצעות לסדר היום של שבתאי צור וראש העיר, הכל כדי למנוע מריקי שי להגיש את הצעת הסדר שלה ובה בקשתה לפטר את מנכ"ל העירייה, הצעה שלא הועלתה בסופו של דבר.
בלטו בהעדרם חברי המועצה מסיעת  צדק חברתי אשקלון   ביילין סופיה ועו"ד ברנט יורי, שככל שנעדרו עקב סכסוך עם הנהלת העירייה.

לקראת הסיום מעביר שבתאי צור את המנדט שיש לו מטעם הליכוד לסיעתו של ראש העיר, דבר שנעשה ללא אישור מועצת סניף הליכוד וולא אישור אגף הארגון של התנועה. כך מונה היום סיעתו של ראש העיר, שלושה חברים, לאחר שריקי שי פרשה לאופוזיציה. תתרשמו לבד ותחליטו בוידאו שלפניכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה