ראש העיר: "אני חושב שבעיר חייבת להיות שקיפות ומרווח פעולה לכתבים"



כשהוא היה באופוזיציה הוא אמר, שאי אפשר להגביל את התקשורת על ידי סגירת ברז התקציב ופתיחת ברז התקציב. "אחד מפרגן לאדוני המלך מקבל את שרביטו, אחד שלא מפרגן מקבל את שוטו". ראש עיר מודל 2015 סובל ככל הנראה מבעיות זכרון. סרט הוידאו מראה שראש העיר לא עבר מטמורפוזה

 האם ראש עיריית אשקלון סנילי? כנראה שכן לפחות על פי מה שהוא שהוא עצמו אומר בשנת 2011 בישיבת מועצת העיר אשקלון, כאשר יצא להגנתם של אמצעי התקשורת, בעקבות הטלת סנקציות כלכליות על מי שלא פירגן לראש העיר הקודם, בני וקנין. לשמוע את ראש העיר היום בסרט וידאו שמצולם בישיבת המועצה, מראה כמה זכרונו כנראה בגד בו ומה שרואים מספסלי האופוזיציה לא רואים מכסא המלך החדש. המלך הוא ממש ערום והוא אפילו לא רואה זה.
"מה הקריטריונים שלפיהם מחלקים את תקציב הפרסום" כך ראש העיר לפני כ - 4 שנים. היום? אין לראש' העיר מה להתגאות כמו שחירטט אז הוא מחרטט היום בעזרתו האדיבה של המומחה לתקשרות, מנכ"ל העירייה.
לשמוע את ראש העיר בסרט הוידאו ולא להאמין שמישהו בחר בו ולא בגלל יופיו וכושרו הרטורי. מוטב לו להסתכל איך מחולקת העוגה התקציבית לאמצעי התקשורת באשקלון שחלקם הוא שופרו של ראש העיר ובהתאם לכך מקבל את כספי הציבור שלא על פי קריטריונים. צפיה מהנה אדוני ראש העיר.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה