תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 17/07/15 ועד 23/07/15

טלה:

מעבר ושינוי של תקופה. עת לעבור, להחליף דעות לשנות גישה בחצי שנה הקרובה רבים מבני מזל טלה יעברו בעזרת השם שינוי חיובי שיאפשר להם להתחזק מבחינה נפשית ורגשית ולממש את רצונותיהם. לאחרונה הגעתם למסקנות ולהחלטות אשר אמורות להכניס לחייכם שינויים חיוביים, אך למרות זאת רבים מכם מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק שאתם יודעים מה נכון וצריך לעשות אתם פשוט צרכים ל ע ש ו ת!!. רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכם ולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום, ועל זה אמרו חז"ל - אמרו מעט ועשו הרבה. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי עשייה ופעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם, כלומר: בואו לייעוץ. באופן כללי, הקלפים מעידים על כך שרבים מכם חשים עייפות, חוסר התלהבות, דכדוך קל ורצון להתרחק ולהיות לבד. תהליכים אלו מובילים למצב בו אתם סגורים מבחינה רגשית. הקלפים מצביעים על כך בשלב זה אתם עסוקים בלהיות מכונסים בתוך עצמכם כך שאינכם שמים לב לכל הטוב שהתברכתם בו. אם רק תעיפו מבט סביבכם, תגלו שיש אנשים רבים שאוהבים אתכם. אם רק תפקחו את עינכם ותרימו את ראשכם, תראו שהחיים זימנו לכם מצבים והזדמנויות רבות אשר מוכיחות ללא כל צל של ספק שאלוהים אתכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר שוב לאמונה בעצמכם וביכולותיכם ובעזרת השם הכול יהיה בסדר. הצורך במעבר דירה או שינוי במקום המגורים עולה על הפרק. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התקדמו בכיוון הנכון ועשו דברים בדרך הנכונה. התקדמו באופן מעשי לקראת שמחה, בהירות, אומץ, סבלנות וכוח, הדבר יקדם אתכם במהירות רבה יותר מאשר המאמץ להימנע מכעס, תסכול, פחד, עצב, חרדה או מצבים אחרים שגוזלים מכם אנרגיה.

 

 

שור:

הצורך לרפא את עצמכם מחלחל לתודעתכם כבר זמן רב. הקלף השבועי שלכם - הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים: 1. ריפוי וגמילה מהרגלים רעים 2. הימנעות מחשיבה שלילית. 3. התחברות לאמונה והתגברות על כעסים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם, תאפשר לכם להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בכם. כדי שיכוון וידריך אתכם. במידה ואינכם מצליחים לעזור לעצמכם, פנו לייעוץ והכוונה של איש מקצוע. בבית: ויכוח וחוסר הסכמה עם חברים או בני משפחה חייב להתברר ומהר. התעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול רק יחמירו את המצב. נכונות להקשבה ונטילת אחריות אישית מצידכם תוכל לשחרר אתכם מהסוגיה הזו במהירות יחסית. רומנטיקה וזוגיות: לרבים מבני מזל שור יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה מתאימה שתוביל לזוגיות בונה. מומלץ לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. בכול מקרה, זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. האתגר השבועי: לדעת ולהבין שלא ניתן לחיות על עולם החומר בלבד. ועל זה אמרו חז"ל שלא על הלחם לבדו יחיה האדם". ומכוון שכך באחריותכם למצוא דרכים שבהם אתם יכולים לעלות על נתיב של למידה והתפתחות רוחנית ואישית. שבוע טוב, חודש מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם אתם שמים לב להווה, אתם יכולים לשפר אותו, ואם אתם משפרים את ההווה, מה שיבוא אחר כך גם הוא יהיה טוב יותר. תפסיקו לחשוב על העתיד. תחיו כל יום מתוך ביטחון שאלוהים אוהב את אתכם.

 

 

תאומים:

שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה בלבול וחוסר ודאות מסתיימים. שחר חדש של הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל תאומים. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה: דרך חדשה נפתחת. יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. כעת זהו זמן טוב לדחוף קדימה ולנצל מצבים שונים לתעלתכם האישית. לאלו שמתחילים בעבודה חדשה ניתן לראות קידום מהיר תוך זמן קצר. לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו חתונה נלקחת בחשבון. זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. קשר זוגי עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

 

 

סרטן:

המון תנועה, תזוזה ופעלתנות חיובית. חדוות עשייה מתוך תקווה לעתיד טוב יותר. אופטימיות על מפתנו של עתיד חדש, מעבר ושינוי חיובי ומבורך. חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה. שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מבני סרטן מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. זה הזמן להניע מהלכים, לעשות דברים ולפעול בזריזות ובנחישות. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים השבוע תפנית חיובית ומתחילים לזוז... והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה. בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת. בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של - "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות. זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. שינוי במקום המגורים או החלפה של רהיטים מזמנים לכם הזדמנות להתחדש. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים חודש טוב, שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אילו רק יכולנו להפסיק לומר "אני לא יכול" או "איני מסוגל", עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה"איני יכול" מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים "איני יכול", תנו ח"י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

 

 

אריה:

סוף של שלב סיום של פרק ותחילתו של שלב אחר חדש ומרגש. רצון לשים מאחורה מקומות ואנשים שכבר סיימו את תפקידם בעבורכם. היכולת לשכוח וגם לסלוח, מעבר דירה, מעבר ארץ ושינוי מעמד וסטאטוס. המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל מאזניים. ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב. לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!! לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר ולא למהר לתת את ליבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם. יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, חודש מבורך, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו למציאות שלכם.

 

 

בתולה:

רצון להיות לבד. מאבקי אגו, תחושת קורבנות, עוינות וחוסר סבלנות כלפי הסביבה על רקע של אכזבה אישית או כאב פיזי שבא כתוצאה ממתח נפשי. אדישות וחוסר נכונות להיפתח לקבלת עזרה אמיתית. שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע למשבר. באופן כללי ניתן לומר, שרבים מכם חווים את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד וברגעים כאלה כדי לזכור, שנכון שהחיים לעיתים קשים אך אתם, חזקים מהם. כל עוד האדם יודע שיש מטרה לקיומו בעולם הזה ושכל אתגר בחייו נבחר במיוחד עבורו, הוא יכול למצוא בתוכו את הכוח הפנימי לשאת את הבלתי נסבל. או כפי שאימא שלי שתחייה אומרת: "זמנים קשים לא מחזיקים מעמד, אנשים חזקים, כן". .. השבוע על בני מזל בתולה להיות חזקים. חוסן נפשי וחזק רוחני ימנעו מכם להיכנס למצבים שאין בהם כל צורך. התחייבויות שלקחתם על עצמכם בדעה צלולה, גורמות לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לקיים הבטחות או לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם, תוכלו להתמודד ב"ה עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. בעבודה: יש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. חודש טוב, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הענווה היא זו שמושכת את האל לקשור איתנו קשר שמבוסס על אמונה מתוך ידעה ולא אמונה מתוך מופת. הענווה, היא המפתח לאמונה. האמונה היא המפתח לחוכמה

 

 

מאזניים:

המהות של השבוע הקרוב היא עזיבה וסיום ובמקביל תחלה חדשה.. נטישה של מקומות, אנשים, תפקידים ורעיונות שסיימו בעבורכם את תפקידם. רבים מבני מזל מאזניים חשים בליבם כי הגיעה העת לשינוי, הגיעה העת להתחדשות, הגיעה העת להתקדם ולזוז הלאה. תהליך זה נוצר היות והמקום בו אתם נמצאים וניצבים כעת איננו מספק לכם את מה שאתם באמת רוצים וצריכים. בעבודה: יש סביבכם המון לחץ וחשוב לכם לעמוד במדדים שמציבים לכם. תהליך זה יוצר אצל רבים מכם המון "רעש" בתוך הראש שמקשה עליכם להתרכז. האטת הקצב והימנעות מחיפזון יאפשרו לכם לשלוט בקצב העשייה ולהימנע מתקלות קטנות ומעצבנות. לאלו מכם שלצערי איבדו את מקום עבודתם צפויה תקופה מאתגרת. רק התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם להבין שלמרות הקשיים, הכול לטובה. חשיבה שכזו היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העשייה. זוגיות: כלפי חוץ יש מצג של "הכול בסדר" אבל בתוך הבית פנימה יש מתיחות שבא לידי ביטוי בכעס וחוסר שבעיות רצון. אלו מכם שנמצאים בזוגיות עם בני מזלות האש (טלה, אריה או קשת) חווים תקופה לא קלה והם אינם מוצאים בזוגיות שלהם נחמה. תהליך זה יוצר רצון שמוביל לניתוק ופרידה. לרווקים: קשר שנראה מבטיח עשוי לאכזב, לכן מומלץ להקטין צפיות. טיול או חופשה נראים באופק בעזרת השם יצאו גם לפעול. חודש נפלא, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בניתוח סופי- גם חוקי הטבע הם רק יציריו של בורא העולם. לא משנה עד כמה אנחנו משועבדים ל"משעבדים" חיצוניים או פנימיים, תמיד ישנו פתח לתקווה - תמיד יש פתח לשינוי מפתיע.

 

 

עקרב:

השבוע יש להישמע לקול ההיגיון ולהימנע מקבלת החלטות שבבסיסן שעונות על מניעים רגשיים. הצורך לקדם החלטות ולהניע תהליכים שעד עתה זחלו בעצלתיים, מחייב אתכם לשנות גישה ובשבוע הקרוב, יהיה עליכם לאמץ התנהגות אסרטיבית ונחושה. עד לאחרונה, נטייתכם הייתה לזרום, לעגל פינות ולהימנע מפעולה נחושה והחלטית אולם הפעם עליכם לעמוד על שלכם, להימנע מהיסוסים ולפעול במרץ ובלי וויתורים הדבר ישתלם לכם. בעבודה: יש לכם עומס רב. הרשו לעצמכם לבקש עזרה, רק כך תוכלו להשתחרר ולהקל על עצמכם. לימודים או הכשרה במסגרת העבודה, יכולים לפתוח בפניכם אופציות חדשות וטובות. בבית: אינכם מורגשים מספיק. יתכן ואתם טרודים בעניינים אחרים (זוגיות,כסף, בריאות וכו') ואינכם שמים לב שיש מי שזקוק לכם, לכן השתדלו להעניק מעצמכם יותר בעיקר לבני הדור הצעיר. לימודים והעשרה, עולים על הפרק ולמרות הקשיים, כדאי מאוד לעשות זאת. זוגיות: ניתן לומר שלמרות שאתם חושבים שהדברים בסדר, הגיע הזמן לגוון ולחדש. התפכחות מאשליה מסוימת תוביל לתחילתו של מהלך אשר יביא לתוצאות חיוביות ביותר. לזוגות שחושבים על הרחבת המשפחה, הגיע הזמן לפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות, ההצלחה מובטחת. התחלתם מערכת יחסים חדשה: חשוב שתקפידו על שליטה וניתוב נכון של האגו. מאבקי אגו שלא יטופלו בצורה נכונה יחבלו בקשר. סיימתם מערכת יחסים – אל חשש, תחושת הכאב והצער יתחלפו במהרה ברגשות אחרים. חשוב שתדעו, שלמרות הכאב בחרתם נכון. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק. חודש טוב, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הכעס הוא אחת התכונות ההרסניות ביותר. הוא עלול להזיק לנו ולסובבים אותנו מכמה בחינות: רוחנית, פיזית, רגשית וחברתית. הכעס הוא רגש אנושי וטבעי. אם נטהר אותו ונצליח להתעלות מעליו, נקבל הזדמנות להפוך את עצמנו לאנשים שאנו באמת שואפים להיות.

 

 

קשת:

האנרגיות סביבכם טובות יותר. עזרה שמגיעה מסייעת בפתרון בעיה שמציקה. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח אבל לא רק. שינוי חיובי יכול להתרחש גם מבחינה מקצועית כמו למשל תחילתה של עבודה חדש, לימודים וכדומה. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק וגם הסבה מקצועית צריכה להילקח בחשבון. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. חודש מוצלח, שבוע מבורך, ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: דברים שרואים מכאן לא רואים משם!! לעיתים אנו שקועים עמוק בצרותינו כך שאיננו מסוגלים לראות את התמונה הנכונה. היפתחות להכוונה ולסיוע מהסביבה יסיעו בידכם לראות את התמונה גם מזווית אחרת שעד עתה נעלמה מעינכם בעקבות מעורבות רגשית כזו או אחרת.

 

גדי:

נושא או עשייה שקרוב לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת. המשימה השבועית: שיפור עצמי והתחברות לתקווה וחשיבה חיובית. שבוע טוב לך התחבר אל עשייה ולכן, זה הזמן לאלו מכם שמחפשים עבודה לתת גז. בשורות טובות, לא יאחרו להגיע. בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע מס' דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם - נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, ספורט, לימודים, סדנאות והעשרה. בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מבנה או בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש. בקיצור נצלו את החג הקרב ותעשו פסח לא רק לבית אלה גם למערכת היחסים שלכם. זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה. האתגר השבועי: להתחבר לשקדנות, לסבלנות ואורך רוח!! חודש טוב, שבוע טוב ואלוהים אתכם

הכוונה רוחנית: כל שחכמתו מרבה ממעשיו, למה הוא דומה, לאילן שענפיו מרובין ושורשיו מעטין, והרוח באה ועוקרתו והופכתו על פניו. אבל כל שמעשיו מרובין מחכמתו, למה הוא דומה, לאילן שענפיו מעטין ושורשיו מרובין, שאפילו כל הרוחות שבעולם באות ונושבות בו אין מזיזין אותו ממקומו. פרקי אבות

 

 

 

דלי:

התחושה הכללית בשבוע זה היא כאילו שסלע גדול ירד לכם מהכתפיים. אין זה אומר שבא לציון גואל וכל צרותיכם נגוזו, אבל בכל זאת אתם חשים שכשיו אתם מסוגלים לקדם את עצמכם ביתר מרץ ממה שהשקעתם ושעשיתם עד כה. לאלו מכם שיבחרו בדעה צלולה לשים את עברם מאחור ולהתחבר מחדש אל האושר ואל שמחת החיים, צפוי שינוי מרענן. וזאת משום שאנשים שמחים הם בריאים, אופטימיים ובעלי מוטיבציה רבה יותר להצליח. חשוב לזכור, שאושר דורש משמעת, נחישות ועבודה קשה. האושר אינו מטרה בחיים; זהו אמצעי להגברת האנרגיה הפנימית שלכם, על מנת לממש את מטרותיכם. האושר אינו מקרי. אל תחכו שהוא יגיע מאליו. צאו וצורו אותו. אושר מותנה בעשייה. אין עשייה - אין אושר. בעבודה: יש צורך להתחבר אל מוטיבציה מחודשת אשר תעניק לכם את היכולת להתחבר מחדש אל עשייתכם. כדי לעשות זאת ממליצים לכם הקלפים לשקול הרשמה ללימודים ולהעשרה כזו או אחרת. בבית: ויכוח וחוסר הסכמה עם אחד מבני הבית מצריך מכם לחשוב היטב על האופן שבו אתם צרכים ורוצים להגיב. עשיית סוף מעשה במחשבה תחילה, תעניק לכם את היכולת להגיע לפתרון מתוך בנייה ולא מתוך כפייה. זוגיות: היכולת שלכם להבליג, לשכוח ואף לסלוח היא זו שתעצב את זוגיותכם. אלו מכם שימצאו כוח בלבבם לעשות זאת, יוכלו לגלות שצמיחה מתוך משבר אכן אפשרית. כמו כן ענייניים שקשורים במעבר דירה ,שינוי או שיפוץ של מקום המגורים עולים על הפרק הקלפים מצביעים על כך שמשנה מקום, משנה מזל. חודש טוב, שבוע משובח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ערכים לבני-אדם הם כמו שרשים לעצים. ללא שורשים, עצים נופלי

 

 

דגים:

שבוע חיובי ניצב בפתח. המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות שרבים מכם חשים. גם אם סביבכם הדברים די בסדר, אתם מרגישים לבד. תחושת הבדידות אותה אתם חווים, מעידה שבתוך הלב פנימה, עדיין קיים כאב או חוסר ביטחון וסדר שמביאים לתחושת הבדידות. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. לעצמאים שבניכם זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראת קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון לבד ללא שותפים ובכוחות עצמכם. בבית: אתם חשים צורך להכניס מעט שינויים אשר מטרתם היא לשפר במעט את האסטטיקה והיופי במקום המגורים. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לחזור למעגל העשייה. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. הקלפים ממליצים לכם בחום, להיות נכונים להשקיע הכסף, הזמן ואת כול המשאבים שברשותכם, כדי לטפל בזוגיות שלכם. חודש טוב, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם החוכמה שווה שירכשו אותה, היא שווה גם שישמרו אותה וישתמשו בה. אין יום שחולף מבלי שנלמד בו משהו חשוב אודות החיים עצמם אך אם לא נארגן את הדברים ונשמור אותם במקום הנכון, אינספור פיסות החוכמה ילכו לאיבוד ושכרינו יצא בהפסדנו. זכרו ! סדר וארגון הם 50% בדרך להצלחה. 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

בכבוד רב ובענווה

 

*יעוץ והכוונה רוחנית ומעשית ברוח הגישה היהודית

 שבבסיסה הידיעה שאנו אדונים לגורלנו.

*קורסים להכשרה של יועצים בקלפי טארוט.

*קורסים להכשרת מטפלי הילינג בגישה יהודית.

 

 

 

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

לראש הדף

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה