תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 31/07/15 ועד 06/08/15

 

טלה:

שבוע של עשייה ברוכה ממתין לבני מזל טלה והמון רעיונות חיוביים שקשורים צמיחה, שיפור והתקדמות מקננות בראשכם. לאלו מכם המחפשים עבודה זהו זמן נהדר לשדרג את קורות החיים שלכם ולנצל את האנרגיה החיובית שעוטפת אתכם לקדם את נושא ההעסקה שלכם. לעצמאים: משב רוח חיובי גורם לכם לחשוב על הרחבה או הגדלה של העסק אך יחד עם זאת יש בכם חששות לגבי מהלך שכזה. הקלפים מראים, שאמונה ונחישות יובילו להצלחה וכל שעליכם לעשות הוא להעיז. עבודה: הזדמנות לשינוי ולקידום עומדת בפתח. זהו השינוי החיובי לו חיכיתם לכן, נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. כמו כן זהו שבוע מבורך בכל מה שקשור למשחקי מזל והימורים. השקעה של סכום כסף סימלי עשויה להניב רווח נאה. אהבה ורוחניות: לרווקים שבניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. הזוגות שביניכם שיבחרו להכניס לחייהם מעט רוחניות ורומנטיקה יגלו שיש להם את היכולת להתמודד בהצלחה עם השגרה. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק והדבר יצריך השקעה כספית כזו או אחרת אל תהססו להשקיע את הכסף הדרוש. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר 'לא שמעתי',
ומודה על האמת.

 

שור:

שבוע חיובי ניצב בפתח. הרבה תנועה ואנרגיות חיוביות יוצרות בעבורכם מצבים טובים להתקדמות ושיפור במגוון תחומים. מעשה ,החלטה או פעולה אשר בחרתם לנקוט, מזכים אתכם באפשרות נפלאה לעשות ולהשיג את כל אשר תרצו. הקלפים מצביעים על כך שחיבור לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם, הוא זה שהניע את התהליך. המשיכו להתחבר לכוח הרצון ולאמונה בצדקת דרככם. וב"ה תעשו וגם תצליחו! בעבודה: פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת השיעמום והשגרה אשר עשויים למנוע או לעכב את התקדמותכם. זוגיות: אתם נדרשים להעניק קצת יותר תשומת לב לבן הזוג אשר בלהט עשייתכם קצת הוזנח. לאלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות, יגלו כי אין ידיד יותר נאמן מבן הזוג שנמצא לצידם. התיקון השבועי: ההתייחסות לקיים כאל מובן מאליו היא נטייה אנושית טבעית. התרחקו מנטייה זו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא, שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי היא זכותו המוּלדת של כל אדם. האדם נוצר עם נשמה - ניצוץ אלוהי של הקב"ה. כבוד עצמי היא זכותו המוּלדת.

 

תאומים:

עניינים שדשדשו בחייכם עד כה מקבלים תפנית חיובית ודברים שלא זרמו לכם בחיים מקבלים רוח גבית ומתחילים לזרום. המוטיב המרכזי השבוע קשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. לאחרונה לבכם מאותת לכם כי הוא חש דחף עז בכל הקשור לאהבה, צמיחה רוחנית, רגש, חום וזוגיות. לאלו מכם אשר יבחרו להציב את נושאי הרוח והרגש בראש סדר העדיפות שלהם, צפויה התחדשות רגשית ורוחנית אשר תשפיע לטובה על מישורים רבים בחייכם. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. נושאים שקשורים בלמידה והתפתחות אישית עולים על הפרק. התחברות לעשייה שכזו תזמן לחייכם הזדמנויות מבורכות לשינוי ולצמיחה. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שביניכם צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי ולנשואים שביניכם יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו ב"ה את יסודות זוגיותכם. טיול, חופשה או מנוחה עולים על הפרק והדבר חיובי מאוד בעבורכם. בשורה משמחת או ידיעה מעודדת משפרת את התחושה האישית. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: למידה ללא מחשבה היא עבודה לחינם. מחשבה ללא למידה היא דבר מסוכן.

 

סרטן:

שבוע חיובי מהותו ניצב בפתח. הרבה זמן אתם מנסים ורוצים לקדם עניין כזה או אחר בחייכם אבל רצון לחוד ומעשים לחוד ורוב התוכניות שלכם נשארות על לוח השרטוט. כדי להפוך חזון למציאות יהיה עליכם לפעול ממקום בוגר יותר ואחראי יותר. עליכם להבין כי לעתים קרובות מידי אנחנו מפספסים הזדמנויות לצמיחה משום שאנו חושבים ואומרים לעצמנו: "אני לא מסוגל", "זה דורש יותר מידי מאמץ." חשיבה זו מונעת מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל הגלום בכם וחבל!! כספים: לאחרונה התחלתם בישומו של תהליך חדש בחייכם שאמור ב"ה לשפר את מצבכם הכלכלי ואת היכולת שלכם להניב רווחים כספיים. בליבכם, יש חששות ולכן ההתקדמות שלכם היא זהירה ואיטית מדי. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להעיז קצת יותר ולבצע מהלכים בצורה יותר החלטית, מהירה ונחושה. זוגיות: התקשורת הזוגית לוקה בחסר ויש צורך ללמוד כיצד לתקשר עם בן הזוג מבלי לאבד אותו. הקלף השבועי שלכם מלמד, שברכות ובנועם תשיגו יותר מאשר בשימוש בכוח וכוחניות. לנשואים: אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיותכם. תהליך זה של התקררות רגשית גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול ועליכם לפעול בעניין. לרווקים: חשוב לזכור שמוות וחיים ביד הלשון. דיבור נכון ותקשורות בונה יחזקו קשרים קיימים. טיול או חופשה נעימה עולים על הפרק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל לכן הימנעו ממתיחת ביקורת ואל תדונו אדם עד שתגיעו למקומו.

 

אריה:

המהות של השבוע מדברת על היכולת שלכם להגיע לאיזון בכול תחום בחייכם. לצערי רבים מכם אינם מצליחים לעשות זאת והדבר בא לידי ביטוי בחוסר יציבות רגשית, כלכלית, גופנית או אישית שמקשה על ההתנהלות היומיומית שלכם ויוצרת חסימות אנרגטיות שמובילות לכעס פנימי ואף לחולי. הנושא העיקרי שמעסיק אתכם השבוע קשור בעבודה וקריירה. מהלכים שביצעתם לאחרונה מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה בה אתם נדרשים להתחיל ולפעול למען עצמכם. ההבנה כי גורלכם נתון בידיכם בלבד היא הכרחית. האמונה כי יש בידכם את היכולת להצליח במשימתכם היא חובה. בעבודה: יש דברים שמרגיזים אתכם וממש קשה לכם להתאפק מלהעיר. הקלפים מייעצים לכם לשלוט ברוחכם הקרבית ולהימנע ממתיחת ביקורת. תביעה או הליך משפטי בו אתם נוטלים חלק מגיע אל שלביו הסופיים והצדק יצא לאור. זוגיות: מילות המפתח השבוע הם זרימה, רוחניות והרמוניה. ללא כלים אלו יקשה עליכם לעבור את השבוע הקרוב. משפט או מחלוקת איתה אתם מתמודדים אמורים להיפתר על דרך של פשרה והסכמה. פנייה לגישור או לייעוץ חיצוני יכולים לקדם אתכם לפיתרון רצוי. חופשה או טיול קצר משפרים את הרגשתכם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: פחד, יכול לשתק את האדם ויכול גם לגרום לו להתעלות מעל עצמו ולעשות דברים שלולא זאת לא היה עושה אותם.

 

בתולה:

השבוע יש לנהוג באחריות ולהוביל תהליכים ולא להיות מובהל על ידם. רק לקיחת אחריות מגובה בהתנהגות בוגרת ועניינית, תאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. תוכנית או עשייה חדשה שהתחלתם לבצע מצריכה מכם להיעזר בכל המוטיבציה והנחישות בהם התברכתם. בבית: השבוע יש לעמוד על שלכם ולהשמיע את דעתכם. כמובן שיש לעשות זאת בהיגיון ומתוך הבנה והתחשבות בדבריו של האחר. יצירת אווירה מתאימה לדו שיח תאפשר לכם לא רק להשמיע את דעתכם אלא גם לגרום לכך שהיא תתקבל. בעבודה: למרות הקשיים שקיימים ממתין לכם שבוע חיובי במהותו. כדאי מאוד להפגין דומיננטיות, חריצות וראש גדול שיובילו לקידום או שיפור במעמדכם. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה תהה זו תקופה טובה להוציא את עבודתכם לאור. זוגיות: מונוטוניות וחוסר להט מאפיינים את זוגיותכם. לקיחת אחריות על איכות הקשר הזוגי בו אתם מצויים היא חובתכם ועליכם להיות נכונים להכניס גיוונים, חידושים וריגושים שישפרו ויעשירו את זוגיותכם מבלי להמתין לצד השני שיפעל. הוא כבר יצטרף בהמשך. צמיחה אישית: זהו זמן טוב לקחת אחריות על כול מה שקשור בלמידה והתפתחות אישית. הרשמה ללמידה והעשרה מכול סוג שהוא, תאפשר לכם להוסיף עניין ותוכן לשגרת חייכם ולכן אל תהססו לעשות זאת. שבוע מעולה לעוסקים באמנות וביצירה חשיפה והכרה מובילים לדרך חדשה ומעניינת. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "העניקו לעצמכם דברים יפים אך אל תניחו להם לכלוא אתכם. היו הבעלים של דברים יפים אך אל תיתנו להם להיות הבעלים שלכם. בחרו כמטרה העיקרית של החיים שלכם מטרות חשובות כמו גילוי הפוטנציאל שלכם, נתינה מעצמכם לאחרים ויצירת שינוי בכך שתחיו למען משהו חשוב יותר מאשר אתם עצמכם. ההצלחה חשובה אך המשמעות היא מהות העניין".

 

מאזניים:
שבוע לא פשוט ניצב בפתח ורבים מכם נוטים לפסימיות ומתקשים להתחבר אל שמחת החיים. הסקת מסקנות חפוזות עשויות להוביל אתכם לקבלת החלטות שגויות, לכן אל תמהרו לחרוץ דין או לקבל החלטה מבלי שהשקעת את הזמן הדרוש בחשיבה מעמיקה. מפגש אל מול מוסדות החוק כגון: בית משפט, עורכי דין, משטרה וכדומה מצריכים מכם סבלנות ואורך רוח. לאלו מכם שניצבים בפני הליך משפטי כזה או אחר, אל דאגה הצדק יצאה ב"ה אל האור. בבית: וויכוחים עם חברים, ידידים ובני משפחה עשויים לצאת מכלל פרופורציה. מומלץ לא לעמוד על קוצו של יוד ולגלות נכונות לעיגול פינות ולוויתורים. בעבודה: אתם חשים במשב רוח רענן אשר מעיד על כך שאתם מצויים בתקופה טובה אשר רצוי לנצלה להתקדמות ולפריצת דרך שישפרו את מעמדכם. זוגיות: התחושה הכללית שעוטפת אתכם מבשרת לכם שהגיע הזמן לגיוונים, לחידושים ושינויים אשר יכניסו קצת פלפל לתחום זה. אלו מכם שלא יתקמצנו בנשיקות, בחיבוקים, ובהבעת רגשות כלפי בני זוגם, יופתעו לגלות עד כמה קל לשבור את השגרה. התיקון השבועי: ללמוד את ההבדל בין דאגה לבין אכפתיות. "דאגה" היא מצב שבו אתה "נאכל" מבפנים, גם כשאין באפשרותך לעשות שום דבר על מנת לשנות את המצב. "אכפתיות" לעומת זאת היא מצב שבו אתה מתייחס ברצינות לבעיה ומנסה לפתור אותה כפי יכולתך - אבל היא לא גורמת לך להיות בדיכאון. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כדי להגשים את מטרתכם, עליכם לערוך בנפשכם חיפוש פנימי עמוק ויסודי ולברר מי אתם ולאן אתם הולכים. אם אין בידכם את התשובה לשאלות הללו לא תוכלו להגשים את מטרתכם.

 

עקרב:

השבוע הקלפים ממליצים לכם להתחבר לטבע. הרשו לעצמכם לנוח מעט ולכו לראות קצת ירוק בעיניים. מנוחה זו תאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם העומס הרב שמוטל על כתפיכם. למרות שהשבוע שניצב בפתח חיובי במהותו, רבים מבני מזל עקרב, חווים חוסר שקט נפשי שנובע משתי סיבות עיקריות - דאגות כלכליות וחוסר איזון בזוגיות. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להיפתח לעזרה ולסיוע מגורמים חיצוניים אשר יכולים להאיר את עינכם. עזרה זו שתוגש מבחוץ תאפשר לכם לראות את התמונה מנקודת מבט אחרת והדבר יוביל להבנה ולשינוי חיובי. בעבודה: עליכם להיזהר בלשונכם, יש לכם נטייה להגיב מהבטן והדבר עשוי להסב לכם נזק לכן חשבו לפני שאתם בוחרים לענות. הצורך בקנייה או החלפה של כלי הרכב עולים על הפרק והדבר יתאפשר בזמן הקרוב. בן משפחה או חבר יקר זקוק לתמיכתכם. היו ערניים לזהותו והושיטו לו יד. תוך כדי מעשה זה תגלו דברים חדשים על עצמכם. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם למתחים ולהצטברות של טינה. עליכם לדעת שלא רק מעשים משפיעים על איכות חיי הנישואין אלא גם למילים שיוצאות מפינו יש השפעה עצומה. אנחנו יכולים לבחור אם לחשוב לפני שאנחנו פותחים את הפה, או להגיד כל מה שעולה על רוחנו. על כל פנים, השפעתה של הבחירה שלנו מצטברת לאורך ימים ושנים. זכרו מוות וחיים ביד הלשון. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המצפון הוא מניע בעל עוצמה רבה. הוא עוזר לנו לשמור על הכנות הפנימית ומנחה אותנו כיצד להמשיך ולצעוד בדרך הישרה. אל תשתיק אותו. הקשב למצפון ותן לו לעזור לך לעשות את העבודה.

 

קשת:

היכולת לפעול בשיתוף עם הסובבים אתכם, תעמוד במרכזו של שבוע זה. נסו עד כמה שניתן לגלות סבלנות וארך רוח כלפי האחר. חשיבה חיובית והתנהגות טולראנטית יאפשרו לכם לחצות גבולות ולהשפיע בחיוב על גורלכם. רבים מבני מזל קשת ניצבים בפרשת דרכים כזו או אחרת. מהלכים אשר תבחרו לעשות והדרך בה תבחרו ללכת, ישפיעו על האופן בו יתנהלו ויראו חייכם בשנים הבאות. הקלפים מראים כי יש לכם את היכולת לבחור נכון. כדי לממש את היכולת הזו יהיה עליכם לפרוץ את הגבולות הקיימים בכם ולהתחבר לאמונה שיש בכוחכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד, נתיב אשר אמור להוביל אתכם לשלווה, לסיפוק וליציבות. בעבודה: אתם חשים שמיציתם את עצמכם וההרגשה שאתם תקועים מבלי יכולת לנצל את הפוטנציאל הטמון בכם מקשה עליכם. מצב זה מביא בעקבותיו מחשבות על עזיבה או שינוי תפקיד במקום העבודה. שינוי כזה אכן מתבקש אך עדיין אין לכם את אומץ הלב הדרוש על מנת שתוכלו ליישמו במציאות. זוגיות: בכל הקשור ליחסים עם בן הזוג, היו סבלניים, הפעילו שיקול דעת רגשי, הפגינו התחשבות ונכונות להקשבה, הדבר ישתלם לכם. לאלו מכם המתכננים את הרחבת המשפחה מראים הקלפים כי הכיוון הוא חיובי וניתן לראות שהריון ולידה עולים על הפרק. יחד עם זאת, למי שאינו מעוניין בהרחבת המשפחה כדאי להיזהר ולהישמר מהריון בלתי צפוי או רצוי. כספים: יש להפעיל שיקול דעת לגבי מה חשוב באמת ועל מה אפשר לוותר. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כל אחד מאיתנו חש בזמן זה או אחר בקונפליקט פנימי. הדבר בא, בדרך כלל, לידי ביטוי כאשר צריכים להגיע להחלטה מוסרית. ככל שההחלטה המוסרית תהיה גדולה יותר, כך יגדל גם הקונפליקט הפנימי. ההתמודדות מול הקונפליקט הינו מבחן, שההצלחה בו תזכה אתכם בתיקון כזה או אחר.

 

גדי:

המהות הכללית של השבוע הקרוב, זה להבין שהגיע הזמן להיפרד מאנשים, נושאים, עיסוקים ומקומות שכבר אינם תורמים לכם דבר. ההבנה הזו שהיקשרות לעבר, היא זו שמעכבת אתכם, חיונית להטמעת השינוי לו אתם זקוקים. באופן כללי, רבים מבני מזל גדי עוברים תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי. תהליך זה מלווה בתחושה של קדרות מסוימת הגורמת לכם למחשבות רבות ולהתכנסות בתוך עצמכם. תהליך זה של סגירות רגשית אמור בסופו של דבר להוביל אתכם למצב של הבנה, קבלת החלטות ויציאה לדרך חדשה של צמיחה רוחנית ומעשית. בעבודה: אתם רוצים שקט ושיניחו לכם לנפשכם אך יחד עם זאת עליכם להמשיך ולתפקד כרגיל. לכן, אל תאפשרו לתחושת הקדרות לחלחל לסדר יומכם. זוגיות: למרות שאתם זוג אתם חשים לבד הקלפים מצביעים על כך שהגורם העיקרי למצב הזה הוא חוסר בתקשורת והעדר תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. כל שעליכם לעשות על מנת להיחלץ ממעגל קסמים זה הוא להיפתח כלפי בן הזוג, להסיר את מחסומי הבושה, המוסר הכפול והאגו, וליצור שיחה עניינית בה תוכלו להביע את רצונותיכם ממקום של שיתוף ובניה. במידה ואינכם מוצאים פרטנר לשיחה שכזו זהו סימן שאולי הגיע הזמן לתת פרחים למתים ולשחרר. לרווקים שביניכם: אקס מיתולוגי מונע מכם את האושר והשלמות שאתם מחפשים חשוב לזכור ששחרור ופינוי של דברים ישנים כגון רגשות וכדומה, יפנה מקום לדברים ותחושות חדשות. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוכמה היא הארה רגעית שמגיעה משום מקום ורק אז היא הופכת לתפישה הגיונית שמוקרנת להבנה מלאה ולמעשה.

 

דלי:

חוסר היציבות שאפיין את השבועות שחלפו מסתיים. את מקומם של הספק, הבלבול וחוסר הנוחות שהיו מנת חלקכם, יחליפו השבוע מעט אופטימיות ואמונה. שינוי זה יתאפשר בעיקר הודות לכך שהגעתם להבנה שהגיעה העת לסיומם של דברים כאלו ואחרים בחייכם. סיומם של דברים אלו יאפשר את לידתם של דברים חדשים וטובים יותר והדבר יקדם אתכם בעיקר בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה. בעבודה: האווירה קצת מתוחה ואתם מתקשים לקבל הוראות מלמעלה. התחושה הכללית היא שלא מפרגנים לכם מספיק ושאין די הערכה לפועלכם. תהליך זה יוצר בליבכם את התחושה שעליכם לקום וללכת, לקום ולעזוב ולבצע שינוי. הקלפים ממליצים לכם לשוחח על כך עם הממונים עליכם. שיחה עניינית שתתנהל ברוח טובה ויחד עם זאת נקיטת גישה חיובית, יאפשרו לכם לפרוק את המטען שהצטבר בלבבכם. חופשה קצרה עולה על הפרק בזמן הקרוב. מומלץ לנצל את החופשה לצבירת כוחות ולחידוש אנרגיות הן מבחינה זוגית והן מבחינה אישית. זוגיות: כמו כל דבר בחיים, גם הזוגיות בנויה משלבים. הקלפים מראים שהשלב בו אתם מצויים כעת כבר אינו מספק לכם את מינון הריגושים הדרוש על מנת שתוכלו להתרגש ולהיסחף ... עליכם לזכור שעמידה במקום, גם אם המקום טוב לכאורה, היא למעשה צעידה לאחור. תעוזה, תחושת אחריות ובגרות יספקו לכם את הכוח להעלות את זוגיותכם לשלב הבא. שאננות וחידלון יובילו להחרפת תחושת השגרה, ואצל אחדים מכם אף למחשבות על פרידה סיום וניתוק . שבוע נעים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: יש אנשים שחיים בעולם החלומות, וכאלה שמתמודדים עם המציאות, ויש כאלה שהופכים את החלום למציאות. כדי להפוך חלום למציאות הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להתעורר... אין איש בעולם שהגשים את חלומו תוך כדי שינה.

 

דגים:

דברים רבים שהתרחשו בחייכם לאחרונה מציבים אתכם כעת בנקודה בה עליכם לקום ולעשות למען עצמכם. ניתן לומר שכעת אתם ניצבים בפני תקופה חדשה בה אתם נדרשים לקחת אחריות ולהיות אדונים לגורלכם. תחושות הבלבול, החשש וחוסר הוודאות שממלאים את ליבכם בשלב זה הם למעשה סוג מסוים של בחינה אשר מטרתה העיקרית היא לבדוק ולברר האם אתם ראויים לעלות ולהיכנס לשלב הבא של חייכם. לאלו מכם שישכילו להתמודד בעוז, באמונה ובנחישות עם המצב בו הם מצויים, צפוי שינוי חיובי ומרענן שייתן את אותותיו בכל הקשור לתחום העבודה והקרירה ובכול הקשור לתחום הבית והמשפחה. נושא המגורים עולה על הפרק ומהלכים שהחלו עוד בשבועות שחלפו הציבו אתכם כעת בנקודה בה עליכם לבדוק ולברר כיצד אתם מוצאים ומסדרים לכם פינה חמימה ונעימה אשר תאפשר לכם לנוח, להתחזק ולגבש דעות ודרכי פעולה לעתיד לבוא. עבודה: יש עומס חיובי ובסך הכול אתם מבצעים את מלאכתכם ביעילות ובחריצות. פרויקט חדש שקורם עור וגידים הולך ומתממש ובקרוב תמצאו את עצמכם עסוקים בו עד על הראש. זוגיות: רבים מבני מזל דגים מוצאים עצמם השבוע עסוקים בהצבת היסודות עליהם עומדת הזוגיות שלהם או בשיקומם. הקלפים מצביעים כי מהלכים שיבואו מתוך מקום של שיתוף ובניה , יניבו תוצאות חיוביות. התיקון השבועי: לאהוב את הסובבים אתכם. בכל מקום בו מצויה אהבה אמיתית בין בני האדם, מצרף הקב"ה את עצמו לאהבה זו. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נסו ללמוד מהאנשים המצליחים שסובבים אתכם וראו כיצד הם מתמודדים עם בעיותיהם. "איזהו החכם? הלומד מכול אדם.."

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

בכבוד רב ובענווה

 

*יעוץ והכוונה רוחנית ומעשית ברוח הגישה היהודית

 שבבסיסה הידיעה שאנו אדונים לגורלנו.

*קורסים להכשרה של יועצים בקלפי טארוט.

*קורסים להכשרת מטפלי הילינג בגישה יהודית.

 

 

 

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

לראש הדף       

130000

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה