תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 21/08/15 ועד 26/08/15

 

טלה:

הצורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת שאינה אופיינת לבני מזל טלה. תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות למה שמתרחש סביבכם, מכה בכם שוב ושוב.

כדי להתגבר על המצב ולעבור את התקופה הזו בשלום, ממליצים הקלפים להיעזר בשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית. השילוב שבין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה האלטרנטיבית, יכול לתת לכם מענה מהיר ויעיל לפתרון בעיותיכם הן ברובד הגוף והן ברובד הנפש.

כספים: הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לגרום לסחרור כלכלי. הקלפים ממליצים לבחון ביסודיות כל הוצאה כספית ולברר האם היא באמת נחוצה או שייתכן וניתן לדחות אותה לזמנים טובים יותר.

להורים שביניכם: אתם חסרי סבלנות וכוח (חופש גדול). התוצאה המון לחץ ומתח שאינם מועילים לאיש. חשוב שתמצאו דרך שבה את מוצאים קצת שקט בתוך ההמולה שיש סביבכם.

בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ברגע שמישהו מעיר לכם על משהו שרגיש אצלכם, סביר להניח תפגעו, אך זכרו שהבחירה להיפגע מאותה הערה ואותו בן אדם שאמר לך זאת היא בחירה אך ורק שלכם!

 

שור:

בעת הזו עליכם להתחבר אל תחושת אחריות ולנהוג באופן בוגר, אחראי וסמכותי. רק התנהגות אחראית וסמכותית, מגובה באמונה וידיעה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם, תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה מתוך בגרות. מילות המפתח של שבוע זה הן: שיתוף פעולה, איזון והרמוניה.

הקלפים מצביעים על כך שרבים מבני מזל שור ניצבים כעת בפני תקופה בה הם נדרשים לקבל על עצמם מחויבויות שונות הן בכל הקשור לתחום האישי ובכל הקשור לתחום המקצועי או הזוגי. איש, איש בתחומו. שימוש נבון בשלושת המילים שרשומות למעלה, יאפשר לכם להגיע אל ההחלטות הנכונות, אשר בעזרתם תוכלו להתקדם צעד אחד נוסף בדרך למימושכם העצמי.

התעלמות וחוסר שימוש בשלושת המילים הנ"ל, יגרור עיכובים מיותרים.

בעבודה: עליכם להקפיד שלא להיגרר לרכילות ולוויכוחים.

כספים: לאחרונה הכסף חומק מבין אצבעותיכם. אין זה אומר שאתם מבזבזים סתם, אך גם כשכל שקל שלכם הולך למקום הנכון, תמיד יש עוד מקום לחיסכון.

זוגיות: חוסר סיפוק והמון טענות יוצרים זוגיות שיש בה הרבה תסכול וחוסר נחת. כדי לפתור את הבעיות אתם חייבים לפתוח ערוץ תקשורת עם בן הזוג שבו תשימו את הכול על השולחן מתוך כוונה כנה ואמתית להגיע לעמק השווה. מומלץ לנצל את סוף השבוע כדי לעשות זאת. שבוע טוב ומבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת.  אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך.  התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק... מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

 

תאומים:

השבוע נפתח עם המון אמונה ותקווה. אירועים שהתרחשו בחייכם לאחרונה מפיחים בכם תקווה והתלהבות מחודשת ובתוך ליבכם נובטת אט אט תחושת אחריות מלווה באמונה שיש לכם את היכולת לקום ולעשות למען עצמכם. הזדמנות למימוש של רעיון או של עשייה חדשה עולה על הפרק, הקלפים מבטיחים שבמידה ותנצלו את הפוטנציאל הטמון בתקופה זו, ביטחונכם העצמי יתחזק ותוכלו לקדם את עצמכם הן בתחום הקריירה והעשייה והן בתחום האישי והזוגי.

לאלו מכם השוקלים להתחיל וללמוד, זוהי תקופה טובה לקבלת החלטה חיובית בנושא אשר תוביל להצלחה.

בעבודה: אתם יצירתיים ופעילים וזה מוסיף לשמכם הטוב. תגמול והערכה מצד הממונים לא יאחרו לבוא. לאלו שמחפשים עבודה: נכונות לעבוד מחוץ למקום מגוריכם, תזמן בעבורכם הזדמנויות חיוביות.

כספים: יש לכם דחף לבזבז אך הדבר אינו רצוי כלל וכלל. בתחום זה יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת הגיוני. הקלפים מצביעים על כך שכל שקל שתחסכו היום יניב תוצאות חיוביות בעתיד.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרויות חדשות במקומות בלתי צפויים. היו ערניים ונצלו בתבונה את האינטואיציה בה התברכתם שבעזרתה תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם.

זוגיות: בן זוגכם חש מחסור. ייתכן ולאחרונה אינכם מעניקים מעצמכם כבעבר, שאלו את עצמכם למה? הבנת הגורמים תאפשר לכם לתקן ושיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יקל עליכם את התהליך. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "אל תלבין פני חברך ברבים" פירוש: אל תבייש את חברך בפני אנשים אחרים. מי שגורם לחברו להחוויר מעלבון, מי שמעליב אדם לפני אחרים, לא יזכה למנוחה בעולם הבא. כלומר – הפגיעה בזולת היא מעשה חמור מאוד. מקור:  "וְהַמַּלְבִּין פְּנֵי חֲבֵרוֹ בָּרַבִּים...אֵין לוֹ חֵלֶק לָעוֹלָם הַבָּא" [פרקי אבות פרק שלישי , משנה יא].

 

סרטן:

המוטיב המרכזי בשבוע מצביע על הזדמנויות חיוביות שאמורות להשפיע לטובה על מצבכם החומרי והכספי כמו למשל התחלה של עבודה חדשה, מציאת עבודה. קבלת מלגה, הלוואה או סיוע חומרי/כספי. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם וזאת למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת.

בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" חשובה מאוד להצלחתכם.

לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין.  

לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחו לשפר את תזרים המזומנים שלכם עולה על הפרק. למרות החיוביות שגלומה בתהליך, כדאי מאוד לזכור שלא תמיד כל הנוצץ זהב וכדאי מאוד לבוא ולהתייעץ לפני שמקבלים החלטה חשובה... שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

 

 

אריה:

דבר מה שאתם מחכים לו, מתעכב מלהגיע. ועליכם להיעזר בעוד קצת סבלנות.

הדברים להם אתם מחכים יקרו רק במועד מאוחר יותר – בעוד כחודש. מצב רגשי בו אתם מצויים גורם לכם להסתגר ולהתכנס בתוך עצמכם. המון מחשבות ולבטים יוצרים בלבול וחוסר ודאות שמקשים עליכם להתנהל.

החששות ודאגות הן על רקע של משבר או חולשה כלכלית אך יש גם חששות על רקע זוגי והעדר בטחון רגשי. כעסים שאתם שומרים בליבכם מונעים מכם להגיע לפתרון בעיה שמציקה לכם. הבחירה שלכם להיצמד לחשיבה מקבעת, לכעסים ישנים או לדפוס התנהגות שלא טוב לכם, יכולה להיות בעוכרכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לינטור ולשמור בבטן ולפרוק את אשר על ליבכם. המנעות מעקשנות מיותרת תסייע לכם לקדם את העיניינים.

בעבודה: אתם חשים שלא בנוח ויש בליבכם טינה כלפי אנשים מסויימים אשר סובבים אתכם. כדי להימנע מויכוחים וחיכוכים מיותרים יהיה עליכם לנצור את לשונכם. הבטחות שקיבלתם לשיפור תנאי עבודתכם ו/או שכרכם אינן מתממשות ויהיה עליכם להתאזר בסבלנות עוד מספר חודשים.

זוגיות: בליבכם יש געגוע לזמנים אחרים וטובים יותר, זמנים בהם חשתם אהובים וידעתם לאהוב. תחושה זו מעידה כי הזוגיות בה אתם מצויים סטתה אט אט ממסלולה. הימנעות ממאבקי אגו וויתור על עקשנות מיותרת שאינה במקומה יזמנו לכם את ההזדמנות לישר את ההדורים לטוב או לטוב יותר.

כספים: חסכון הוא צו השעה. עליכם להקפיד שלא לחרוג מיכולותיכם. קריאת מזמור נב' בספר תהילים יפה לשבוע זה. יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הרמוניה בעולם הפנימי משמעותה היכולת לשלוט במחשבותינו. הרמוניה בעולם הפנימי תיצור שפע ואופטימיות. שפע פנימי יצור שפע בעולם החיצוני.

 

בתולה:

בשבוע זה יש אווירה שנעים לכם להתנהל בתוכה. שיפור ניכר בתחושה האישית, המון אנרגיות חיוביות מציפות אתכם ושבוע חיובי ניצב בפתח. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. דברים חדשים שנכנסים לחייכם כמו למשל: רעיון חדש, ילד חדש, בית חדש, עבודה חדשה, לימודים חדשים מבאים איתם המון מזל ברכה.

בבית: נושא לא פתור שתורד את מנוחתכם זקוק להתערבות חיצונית של איש מקצוע. אל תהססו לפנות לקבלת העזרה הדרושה הדבר ישחרר אתכם מדאגות ומעול הרגשי שאין בו כול צורך.

בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם בהחלט מסוגלים להצליח!!

זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם.  יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, שבוע מעולה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאנו סולחים, אנו עושים מעשה אלוקי. העיקרון של מידה כנגד מידה משמעו, סלח לאחרים כדי שאלוהים יסלח לך. מצאו בלבכם את הכוח למחול ולסלוח הן לסובבים אתכם והן לעצמכם.

 

מאזניים:

נושאים שקשורים באסתטיקת הגוף כמו למשל: דיאטה, התעמלות וניהול אורח חיים בריא עולים על הפרק. קנייה/קבלה של דבר מה חדש כגון בית, בגד או תכשיט וכו', מחממים את ליבכם. מהלך פיננסי נבון גורם לכם לחיוך רחב.

בעבודה: שבוע טוב לסוחרים. במקום העבודה יש מי שמרכל עליכם ומדבר מאחורי גבכם. אל לכם להיגרר לוויכוחים או לעימותים, ההפך הוא הנכון. התעלמות מצדכם תוכיח לכולם מי אתם באמת. זהו זמן טוב להוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים אשר אמורים להביא לשיפור בכל הקשור לעשייה כלשהי בתחום העבודה והקריירה. במידה ותשכילו לנצל את ההזדמנות שנוצרה ותפעלו בנחישות ובאמונה, תזכו גם לקטוף את הפירות.

בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם להדחקת כעסים ולחוסר נוחות. חשוב לדעת הדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. כמו כן חשוב יהיה להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הזוג, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

בריאות: כאבי פרקים, גב בעיקר תחתון ורגלים עשויים לשבש או להקשות על יומכם. מבחינה רוחנית, מעידים כאבים אלו, על התנהלות שאיננה נכונה ותפקידם, הוא לסמל לכם על הצורך בשינוי. לכן אל תהססו לקבל עזרה רוחנית כזו או אחרת  שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים –  גם אותו אלוהים ברא - ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א"ח היא למעשה ראשי תיבות של "אהבת חינם"? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב"ה נקרב את המשיח .

עקרב:

שבוע מאתגר בפתח. מגבלות שנוצרות עקב פחדים שקיימים במוחכם בלבד יוצרים תחושת מחנק והרגשה שאתם כבולים למצב שהוא בלתי הפיך, מחויבות חדשה שלקחתם על עצמכם גורמת לדאגה ולהיסוסים. ניתן לומר שנסיבות חיצוניות כגון עבודה, בן זוג או דעות קדומות הן אלו שכובלות ומגבילות אתכם והדבר מונע מכם את תחושת השלמות והנחרצות לגבי המחויבות אותה לקחתם על עצמכם.

עליכם לדעת ולהבין כי התהליכים אותם עברתם בתקופה האחרונה הכשירו אתכם ונתנו לכם את הכלים הדרושים ואת היכולת להתמודד בהצלחה עם כל אתגר אשר יצוץ בדרככם. כעת עליכם להוכיח כי אתם אכן ראויים לעליית שלב כזה או אחר בחייכם. עליכם לדעת שרק אתם אחראיים למצבכם ורק בידיכם היכולת לשנות. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח להשתחררות מהכבלים אשר מונעים מכם לממש את ייעודכם.

עבודה: התחושה שמקום עבודתכם "חונק" אתכם אינה זרה לכם ורבים מכם מפנטזים בליבם על שינוי מקצועי או תעסוקתי שיכניס לחייהם קצת חיים חדשים וויטאליות. מומלץ וכדאי להגיע לשיחת ייעוץ אשר תאפשר לכם ללמוד ולהבין מה עליכם לעשות כדי ליצור את השינוי אליו אתם כמהים בכמה שפחות קשיים.

זוגיות: יש דברים שצריך לטפל בהם. השארת המצב כמו שהוא רק יחריף את הדברים. הצעד הראשון שצריך לעשות הוא לפתוח את הפה ולהשמיע בכבוד ובנימוס את מה שעל ליבכם. חשוב לזכור שכמו שזכותכם להשמיע חובתכם היא לשמוע...

ביקור במקום סגור כמו למשל בית חולים, מוסד שיקומי או אפילו כלא, יוצרים בלבכם אווירה לא נעימה שבוע טוב חברים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כול אדם שותף עם הבורא בתהליך הבריאה. משמעות המשפט הזה מלמדת שיש לו לאדם את היכולת למשול בחייו ולשנות את גורלו, החל מאירועי היום-יום ועד להשפעות האסטרולוגיות  ארוכות טווח שהשפעתם תחול על גלגוליו הבאים ועל דורותיו עתידיים .

 

קשת:

זמן טוב להזיז דברים קדימה להעיז, לדחוף ולקדם. התנהגות דומיננטית ואסרטיבית, תעזור לכם להשיג את מבוקשכם הן בתחום המקצועי והן בתחום האישי. נושאים שקשורים באורח חיים בריא כמו למשל תזונה נכונה ופעילות גופנית מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת.

בעבודה: אתם נדרשים לקחת קצת יותר אחריות. כעת, יהיה עליכם להיות יותר דומיננטיים ולהשפיע על המהלכים שמתרחשים סביבכם. זה שבוע טוב בעבורכם להזיז מהלכים ולדחוף את עצמכם קדימה.

בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל, נצלו את השבוע הקרוב לתחזוקה מונעת ובצעו תיקונים כאלה ואחרים.

זוגיות: הגיע העת לשים על השולחן את כל הקלפים! לפתוח הכול! רק בדרך הזו תוכלו סוף, סוף לשים את האצבע על מה שכואב ולדעת מה עושים? איך משקמים? איך יוצקים חיים בקשר העייף ומחזירים תשוקה ועטרה ליושנה? והאם בכלל יש טעם? לכל השאלות החשובות הללו, יש תשובה! וכדי שתהיו זכאים לקבל את התשובה, יהיה עליכם להוריד קצת את האגו הנפוח שלכם שמונע מכם להיפתח לפתרונות חדשים ויצירתיים שעשויים לחולל את המפנה שאותו אתם מחפשים לא רק בחייכם כזוג, אלה גם  באופן יחידני.

שבוע טוב , ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שינוי גישה מביא להישג זהו סלוגן ה"אני מאמין" שלי לאורך הדרך ומניסיוני האישי בתחומים השונים של החיים.  המילה גישה  בהיפוך אותיות הינה הישג. אנשים לא משתנים !!  גישות, מחשבות כן !!   ניתן לשנות את גישתנו ומחשבותינו.

 -

גדי:

היכולת שלכם להתחבר אל אהבה עצמית, היא המפתח לשינוי אותו אתם מחפשים. אהבה עצמית אמיתית היא אהבה שהאדם אוהב את עצמו ללא תנאי כלשהו, דהיינו אוהב את עצמו באמת. כל זמן שהאדם אוהב את עצמו בגלל ש..., או רק אם... אין זו אהבה עצמית. איך מגיעים לאהבה עצמית אתם שואלים? אז ככה: הדרך היחידה להגיע לאהבה עצמית אמיתית, היא על ידי הבנה, קבלה וגישה חיובית.

על האדם להתרגל לדון את עצמו לכף זכות ולשפוט את עצמו בצורה חיובית. להיות (שלם גם אם לא מושלם.)

באופן כללי: אחרי תקופה לא קלה מגיע שבוע שבו אתם מקבלים הזדמנות לשינוי מבורך שיכניס מעט רוגע, סדר והגיון בחייכם. כדי מאוד לנצל את המומנט החיובי שנוצר בשבוע זה ולהמשיך להתקדם לעבר המטרות שהצבתם לעצמכם. בכדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנויות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקראים בדרככם.

הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. נושאים שקשורים בתזונה נכונה, אורך חיים בריא, יופי, וספורט עולים על הפרק למתמידים צפוי שינוי מבורך.

בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם תסכול וחוסר נחת. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש.

זוגיות: הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין.

לזוגות שביניכם שישכילו לנתב בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. כמו כן זהו זמן טוב ללמודים או עיסוקים הקשורים בעולם הרוח. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שאפו להגיע לחכמה גדולה שתעזור לכם להבין כיצד להיות אדם טוב יותר. הפכו את הטוב למטרת החיים שלכם. היו מוכנים לוותר על הכול. יתכן שאחרים יאמרו שאתם טיפשים אך אתם תמיד בצד המנצח כשאתם עושים את הדבר הנכון.

חשוב שתדעו אתם לא עושים לאף אחד טובה כשאתם אדם טוב, אתם בסך הכול עושים את מה שהפנימיות שלכם רוצה שתעשו.

 -

דלי:

האווירה חיובית. למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים. הקלפים מזמינים אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. יחד עם זאת רבים מכם עדיין מתקשים להתחבר אל שמחת החיים ותהליך זה של חוסר יכולת להגיע אל האושר הנכסף עלול לגרום לאיבוד כיוון ולעיכובים מיותרים.

כדי להיחלץ ממצב ולהתאפס מחדש קבעו מטרות, ועקבו אחר התקדמותכם. בצורה כזאת קל לגלות מתי "נתקעים".

אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בדרך להגשמת החלום, בדקו במה נתקלתם - מהם הסיבות והגורמים לעצירה.

בדרך זו תוכלו לקבוע אסטרטגיה שתסייע לכם לעקוף מכשולים ולא להיכשל בהם שנית בעתיד. רק מתוך מקום של בגרות ושליטה תוכלו לממש את רצונותיכם.

זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי.

כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט.

בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר.

אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לנצל את האנרגיות החיוביות לעשיית בדק בית מתוך כוונה כנה ואמיתית לרפא את מערכת היחסים. אם רק תרצו, הדבר אפשרי.

עניינים הקשורים בחו"ל או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים יעסיקו אתכם השבוע.

טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע טוב  ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה.

 -

דגים:

רבים מבני מזל דגים ימצאו את עצמם בשבוע הזה קצת עייפים, קודרים ומסוגרים. מצב הרוח לא משהו, ואין הרבה חשק לשמוח ולחייך הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם נמצאים בנקודה בה אתם עדיין בשלב של חיפוש כזה או אחר. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, עבודה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה ומשרה עליכם אווירה של זקנה וסיגוף .

בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה.

בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה.

זוגיות: חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר "האחד" נמשך אך מועמד מתאים איין. אולי בשבוע הבא ב"ה. מעבר דירה ושינוי/שיפוץ במקום המגורים או העסק הופכים לצורך. שבוע מבורך אלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת.  אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך.  התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק... מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

לראש הדף       

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה