חברת "דונה" דורגה במקום ה-5 בדירוג חברות הבניה הפרטיות של CofaceBdi



החברה בונה באשקלון 640 יחידות דיור. סמנכ"ל החברה, אוהד סבן אומר: "בשנים האחרונות אנחנו גדלים בקצב מואץ ובונים מתחמי ענק"

 

חברת הנדל"ן דונה דורגה במקום החמישי בדירוג חברות הבניה הפרטיות של CofaceBdi לשנת 2014, מדובר בקפיצה של שתי מקומות לעומת הדירוג בשנת 2013, אז התמקמה החברה במקום השביעי.

בשנת 2012 דורגה דונה על ידי BDI במקום ה-13 מכל חברות הבניה והיזמות בישראל, וזאת לאחר שדורגה בשנה שעברה במקום ה-25. הדירוג משקלל מספר פרמטרים כמותיים ואיכותיים בניהם היקפי הכנסות, רווחיות,  שיעורי צמיחה לאורך זמן, דרוג הסיכון של החברה, מוסר התשלומים שלה לצד, הערכת מנהלי החברה במשק, ודרוגה בדרוג החברות שהכי כדאי לעבוד בהן.

דונה הקימה עד היום אלפי יח"ד ברחבי הארץ, ותשווק בשנה הקרובה יותר מ-2,500 דירות. בין הפרויקטים שמשווקת היום דונה וצפויה להוציא בשנה הקרובה: 600 יח"ד בחריש, 640 יח"ד באשקלון, 600 יח"ד בראש העין, 72 יח"ד במודיעין, 283 יח"ד בקריית גת, 276 יח"ד בעפולה, 72יח"ד בבית שמש ועוד.

אחד היתרונות הגדולים של החברה היא במעורבות של הבעלים שלום שי שהוא גם המנכ"ל. מכיוון שמדובר בחברה פרטית ומשפחתית הבעלים עצמו מעורב בכל הפרטים הכי קטנים, מרמת הידית של הדלת, דרך הכלים הסניטאריים ועד לתכנון המלא של הדירה. הוא בקשר ישיר עם הדיירים ומעודכן בכל הפרויקטים.

אוהד סבן, סמנכ"ל דונה, מסביר כי "דונה היא אחת החברות הגדולות בארץ בענף. בשנים האחרונות אנחנו גדלים בקצב מואץ ובונים מתחמי ענק בחריש, אשקלון, ראש העין ועוד. אנחנו שמחים לגלות שמידי שנה אנחנו מצליחים לעלות בדירוג ולהתמקם בין המקומות הראשונים. היתרון הגדול של דונה זו העובדה שאנחנו גם חברה יזמית וגם קבלנית וזה מאפשר לנו לתת לרוכשי הדירות טיפול מא' ועד ת' תחת קורת גג אחת ולא לטרטר את הלקוחות בים החברות השונות. אנחנו גם אסטרטגית לא מעוניינים בגיוס הון בבורסה. לחברה הון עצמי משביע רצון והיא מעדיפה מימון בנקאי שהוא פחות מסוכן ממינוף בורסאי".

חברת דונה היא מחברות הבנייה הגדולות בישראל. הפרויקטים הפעילים של החברה כוללים אלפי יחידות דיור ומתחמי מסחר באזורים שונים בארץ. החברה הירושלמית הוותיקה מקימה בימים אלה פרויקטים נוספים בעיר בשכונות עין-כרם, כמו גם פרויקטים בחריש, בראש העין, באשקלון, במודיעין, בעפולה ובקריית גת.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה