תושב אשקלון חשוד שאיים על אשתו כי ירצח אותה ויערוף את ראשה



בנוסף ירק עליה ואף אנס אותה, בנוסף נהג באלימות גם כלפי ארבעת ילדיו הקטינים

על פי כתב האישום, שהוגש היום באמצעות עו"ד אדווה וויצגן לוי, הנאשם בן ה 49 השליט אווירת טרור בביתו ומחשש לחייה, נאלצה האישה לעזוב את הבית ולעבור להתגורר עם הקטינים במקלט לנשים מוכות, שם נמצאת עד היום.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של אינוס, תקיפת בת זוג הגורמת חבלה של ממש, תקיפת קטין ע"י אחראי ואיומים.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו

כתב האישום מגולל מספר רב של התעלוליות שרק את חלקם נפרסם.

במספר רב של הזדמנויות, קילל הנאשם את המתלוננת ואיים עליה בנוכחות הקטינים, בין היתר כי ירצח אותה, יערוף את ראשה ושים אותו בידיים שלה, ובדומה לכך.

 הנאשם איים על המתלוננת בנוכחות הקטינים ואמו, שהוא "יפוצץ לה את השיניים". מיד לאחר מכן תקף הנאשם את המתלוננת במכת אגרוף בשפתיה. כתוצאה מכך נפצעה המתלוננת, שפתיה דיממו והיא החלה לבכות. אמו של הנאשם שראתה את המתרחש ביקשה ממנו להפסיק והנאשם חדל מלהכות את המתלוננת אך המשיך לקללה.

 כשבועיים לאחר האירוע הקודם, במטבח בבית, כעס הנאשם על המתלוננת, קילל אותה ואיים עליה שייתן לה אגרוף. המתלוננת אשר חששה מפני הנאשם הגנה על פניה בידיה והנאשם הזיז את ידיה מפניה והכה את המתלוננת במכת אגרוף בלחיה. המתלוננת והקטינים שהיו בבית החלו לבכות והנאשם הניח למתלוננת. כתוצאה מכך נגרמה למתלוננת המטומה בלחיה.

הנאשם מצא בתיקה של המתלוננת 500 ₪ שקיבלה מאמה. הנאשם לא האמין למתלוננת שהכסף הוא מאמה וטען שהמאהב שלה נתן לה את הכסף. בהמשך לכך הנאשם לקח לרשותו את מכשיר הטלפון של המתלוננת. בערב המשיך הנאשם לקלל את המתלוננת, אמר לה ש"היא לא אישה" ושהיא "לא שווה שום דבר", אסר עליה להכין אוכל לשבת ולישון בחדרם המשותף, ואיים עליה באומרו כי "ישתק אותה ויעשה אותה נכה", יזרוק אותה מהמדרגות ו"ישים אותה בקבר", או בדומה לכך.

 כאשר התעורר הנאשם, כעס על המתלוננת כי לא החלה להכין אוכל והחל לקלל אותה, הורה לה לכבס, לנקות ולהביא לו מהמקרר פלפל. המתלוננת ניגשה אל המקרר וביקשה מהנאשם שיחזיר לה את הטלפון שלה כי היא עוזרת בבית. הנאשם כעס על המתלוננת, ניגש אל המקרר וטרק את דלתו על המתלוננת. הדלת פגעה בראשה ובידה השמאלית של המתלוננת. כתוצאה נגרמה למתלוננת המטומה ומדף שהיה במקרר נפל ובקבוק שתיה שהיה עליו, נשבר .

 בהמשך אותו יום הנאשם המשיך לקלל את המתלוננת ואיים עליה באומרו: "מה חשבת שיהיו לך חיים טובים יא זבל ? ... חתיכת זבל שרמוטה מה חשבת, אני לא ייתן לך לנוח עד שתתאבדי יא זונה...שרמוטה, את לא יודעת עם מי את מתעסקת יא זונה...בת 35 זאת אמא מוגבלת סתומה...חכי שיגיע מכתב וחתימה אל תדאגי, זה יום דין שלך שיבואו ויגידו לך שרמוטה, משחקת פה תפקידים, אני יראה לשחק פה תפקידים את תצטערי על כל רגע", תוך כדי כך הנאשם תקף את המתלוננת בכך שירק עליה.

באותו ערב, הנאשם החל לערוך "קידוש" והקטין מ. לא רצה להשתתף בארוחה. הנאשם הורה לו לבוא אך הקטין סירב. הנאשם בתגובה החל להכות את מ. בפניו ובגופו, לאחר מכן הושיב אותו על כסא וצעק על המתלוננת שהיא מחנכת ילדים לא טובים. כתוצאה מהמכות נגרמה למ. חבלה של ממש ליד עינו.

ביום שבת בנוכחות הילדים, ניגש הנאשם אל המתלוננת שעמדה ליד הכיור במטבח, אחז בידו מזלג, הצמידו לעיניה של המתלוננת ובידו השנייה אחז במתלוננת שלא תזוז ואיים עליה באומרו: "יש לך עין צרה ואת לא צריכה עיניים". המתלוננת אמרה לילדים לצעוק "משטרה", הנאשם קפא על מקומו והמתלוננת ניצלה זאת והצליחה לברוח מהבית עם הקטינים שהיו יחפים.

הנאשם יצא מהבית אחרי המתלוננת, תפס את הקטינה א. והורה לה להיכנס בחזרה לבית. א. חזרה הביתה עם הנאשם ואחרי כעשרים דקות יצאה כשבידיה נעליים לקטינים האחרים. המתלוננת והקטינים הלכו לבית אחותו  לאחר מכן חזרו לכיוון הבית והמתינו בגן השעשועים  אז הגיע הנאשם לגן השעשועים והמתלוננת והקטינים חזרו הביתה.

 בבית, הנאשם שוב החל לקלל את המתלוננת להטיח בה האשמות שיש לה מאהב ושהיא התלוננה עליו במשטרה, ואיים עליה באומרו כי הוא יזמין אנשים שיאנסו אותה ובכל פעם שהיא תסתכל עליו הוא יירק לה בפרצוף, שאסור לה ללכת לישון כי אם תלך לישון הוא ישפוך עליה מים רותחים.

 באותו לילה, לפי כתב האישום אנס את אישתו בכוח עד אשר הגיע לסיפוקו המיני.

כאמור הפרקליטות ביקשה להאריך את לסיום ההליכים את מעצרו של החשוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה