תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 04/12/15 ועד 10/12/15

 

טלה:

אופקים חדשים ומרחבים חדשים נפתחים. רבים מכם נמצאים בנקודה שבה הם מתחילים לעשות דבר מה חדש. השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית. בעבודה: גם כאן צפויות התחלות חדשות. אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם. זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות להפיג את השעמום הזוגי ולשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. נושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד. לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשבוה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל, לא תהיה גם הפריה רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים –  גם אותו אלוהים ברא - ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א"ח היא למעשה ראשי תיבות של "אהבת חינם"? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב"ה נקרב את המשיח .

 

שור:

השבוע יאופיין בחוסר יציבות ושינויים במצב הרוח. רבים מבני מזל שור מוצאים את עצמם חסרי מנוחה וקצת מודאגים והדבר בא לידי ביטוי בפנים קודרות ובחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. אחד הגורמים למצב בו אתם מצויים הוא הנטייה שלכם לעשות דרמה מכל דבר. במידה ותבחרו לעגל פינות ולזרום עם הדברים שמתרחשים סביבכם מתוך אמונה אמתית בעצמכם וביכולותיכם , תופתעו לגלות שהחיים קלים יותר ושה"שד" לא באמת נורא כול כך. לדורשי העבודה: עבודה חדשה באופק. הקלפים ממליצים לכם לקבל כול עבודה שמוצעת לכם גם אם זה לא כול כך נראה לכם. כמו כן עניינים שקשורים בשיפוץ או מעבר דירה עולים על הפרק ובשבעות הקרובים תצמאו את עצמכם עוסקים בעיצוב/סידור מקום המגורים. זוגיות: יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם. שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם.כספים: עניינים שקשורים בכסף או ברכוש גורמים לכם לדאגה. אין זה הזמן לבצע שום רכישה או חתימה על חוזים כל שהם. בתקופה זו הימנעו משליפת הארנק ומהתחייבויות לטווח הארוך. בריאות: טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם יכול בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי. שבוע טוב, חג חנוכה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חבר טוב הוא מאזין טוב. התורה מלמדת אותנו כיצד להתייחס לאחרים. בפסוק העוסק בנתינת צדקה נאמר: "לא תאמץ את לבבך ולא תקפוץ את ידך" (דברים טו' ז'). קפיצת היד מתייחסת להענקה רגשית. אל תפחית בערכה של נתינה זו. האזנה סבלנית לאדם המספר על קשייו, שווה לעתים רבות הרבה יותר מנתינת ממון.

 

תאומים:

השבוע יש להימנע מלהתכחש למציאות. התפקחות וראית המציאות כפי שהיא באמת, היא המפתח לשבוע מאוזן. שבוע קצת אמוציונאלי וסהרורי ניצב בפתח ורמת האנרגיה שלכם אינה נמצאת במיטבה. במילים אחרות ניתן לומר שבשבוע זה נפשכם קצת נסערת ויש אכזבה או מועקה על ליבכם.. הסיבה לכך היא שבאופן כזה או אחר אתם מרמים ו/או משלים את עצמכם, לעיתים עד כדי עיוות המציאות והטמנת הראש בחול, דבר זה מוביל לחוסר איזון רגשי ופיזי. הקלפים מראים שאתם נמצאים במקום שאתם לא רוצים להיות או עושים משהו שלא כל כך בא לכם לעשות. אין זה משנה אם מדובר בעבודה או בזוגיות, חשוב שתדעו שההסכמה שלכם להישאר במקום שאתם לא רוצים להיות בו, היא שלכם בלבד. בעבודה: הקלפים מצביעים על כך שיש מישהו שנוהג כלפיכם בדו פרצופיות ועליכם להקפיד להיות זהירים במעשיכם ובלשונכם. לאלו מכם שבוחנים עסקה, קנייה או השקעה בפרויקט שנראים מבטיחים ומשתלמים, כדאי מאוד לבדוק שוב. בדיקה מעמיקה יכולה לגלות לכם שלא כל הנוצץ זהב... זוגיות: אם שניכם בני מזל תאומים זה דווקא יכול להסתדר לכם היות והשבוע לשניכם לא בא ואין חשק, כך שאתם מתקזזים. לנמצאים בזוגיות עם בן מזל בתולה, דלי, וגדי יהיה עליכם להקפיד ולשלוט במצבי הרוח שלכם. חוסר שליטה עשוי להוביל למריבות מיותרות. בריאות: הפסיכולוגיה משפיעה על הביולוגיה. וגופכם מושפע לרע ממצבכם הנפשי. קלף הירח מלמד שרבים מכם זקוקים "לטיפול בדיבור". כלומר:  לאוזן קשבת ולשיחה משמעותית ומפרה עם אדם חכם או משהו שיכול לאתגר אתכם מבחינה מנטאלית ושכלית. שבוע מבורך, חג חנוכה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החיים אינם כופים עליכם דבר, זה אתם שכופים עליהם את הלך הרוח שלכם, את האמונות וההרגלים שלכם. שנו את פניכם ופני הדברים ישתנו, חייכו יותר, הרגישו חזקים, האמינו שאתם מסוגלים ושיש לכם את הכח לשנות את חייכם, ובעזרת השם כך יהיה.

 

 

סרטן:

בעת הזו עליכם להתחבר אל תחושת אחריות ולנהוג באופן בוגר וסמכותי. רק התנהגות אחראית וסמכותית, מגובה באמונה וידיעה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם, תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה מתוך בגרות. מילות המפתח של שבוע זה הן: שיתוף פעולה, איזון והרמוניה. הקלפים מצביעים על כך שרבים מבני מזל סרטן ניצבים כעת בפני תקופה בה הם נדרשים לקבל על עצמם מחויבויות שונות הן בכל הקשור לתחום האישי ובכל הקשור לתחום המקצועי או הזוגי. איש איש בתחומו. שימוש נבון בשלושת המילים שרשומות למעלה, יאפשר לכם להגיע אל ההחלטות הנכונות, אשר בעזרתם תוכלו להתקדם צעד אחד נוסף בדרך למימושכם העצמי. התעלמות וחוסר שימוש בשלושת המילים הנ"ל, יגרור עיכובים מיותרים. בעבודה: עליכם להקפיד שלא להיגרר לרכילות ולוויכוחים. כספים: לאחרונה הכסף חומק מבין אצבעותיכם. אין זה אומר שאתם מבזבזים סתם, אך גם כשכל שקל שלכם הולך למקום הנכון, תמיד יש עוד מקום לחיסכון. זוגיות: חוסר סיפוק והמון טענות יוצרים זוגיות שיש בה הרבה תסכול וחוסר נחת. כדי לפתור את הבעיות אתם חייבים לפתוח ערוץ תקשורת עם בן הזוג שבו תשימו את הכול על השולחן מתוך כוונה כנה ואמתית להגיע לעמק השווה. מומלץ לנצל את סוף השבוע כדי לעשות זאת. שבוע טוב חג אורים שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהלשאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק... מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

 

 

אריה:

רבים מבני מזל אריה ימצאו את עצמם בשבוע זה קצת עייפים, קודרים וסגריריים. מצב הרוח לא משהו, ואין הרבה חשק לשמוח ולחייך הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם נמצאים בנקודה בה אתם עדיין בשלב של חיפוש כזה או אחר. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, עבודה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה ומשרה אווירה של זקנה וסיגוף . בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה. בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר "האחד" נמשך אך מועמד מתאים עדיין איין. אולי בשבוע הבא ב"ה. מעבר דירה ושינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך. שבוע מבורך, חג חנוכה מואר ושמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהלשאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק... מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

 

בתולה:

ירידה בערך עצמי ושחיקה בדימוי העצמי יוצרים שבוע לא פשוט..  כאב פיזי ירידה באנרגיות ובאיכות החיים כמו למשל דיכאון או קושי לעשות דברים מסוימים. בבית: תחושה שיש מישהו שמתאכזב מהאופן שבו בחרתם להתנהג מקשה עליכם לפעול ממקום נקי. אצל חלקכם ניתן לראות שמתקיימת השבוע אכזבה מציפיות שלא הגיעו לידי מימוש או אכזבה מאנשים אשר פגעו בכם או זלזלו חלילה בכבודכם. כעת אתם מוצאים את עצמכם פגועים, חסרי כוחות וחסרי מוטיבציה. פחד ממה אחרים יגידו או פחד מאיך שאנשים אחרים רואים אתכם, הוא זה שגורם לכם להגיע למקום של חוסר שקט נפשי. פניה לעזרתו של איש מקצוע שיש בכוחו לחברכם מחדש לביטחון עצמי ואופטימיות יכולה לחולל נפלאות בעבורכם. בעבודה: מקום עבודתכם עשוי לאכזב אתכם לכן אל תמהרו לסמוך על הבטחות שניתנו לכם והקפידו על ערנות על כל המתרחש סביבכם. באופן כללי תחושת הביטחון הכלכלי מתערערת ועליכם לנהוג בזהירות ואחריות כלכלית. זוגיות: דברים שמפריעים לזוגיות שלכם ניתן לסדר ולפתור רק באמצעות שיחה, אז למה אתם מחכים? חשוב שתדעו שבזוגיות השתיקה מזיקה. לאלו מכם שסיימו קשר חשוב - אל תתעטפו ברחמים עצמיים. בריאות: חולשה בריאותית וירידה באנרגיות איזור רגיש עמוד שידרה והגב. התחברות לאור (חנוכה), חשיבה חיובית והימנעות מראייה שלילית יעזרו לכם להתחזק. בנוסף ולא פחות חשוב גם טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם, להקל אל כאב ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי.  שבוע מבורך, חג אורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החיים אינם קלים לאיש מאיתנו, אז מה? אנחנו זקוקים להתמדה ויותר מכל-לביטחון בעצמנו. עלינו להאמין שאנחנו מוכשרים למשהו ושעלינו להשיג את הדבר הזה יהי אשר יהי המחיר. הידיעה שיש לכם את הכוח לעשות ולשנות, מעוררת את הכוח. וכשהכוח מתעורר, הוא מתחיל לפעום בתוככם ומבקש להיהפך לפעולה. הגורם האחראי להפיכת כוח לפעולה הוא החלטה. ברגע שאתם מחליטים באופן חד משמעי – הכוח הפוטנציאלי שבכם אותו העניק לכם בורא עולם, הופך לממשי ומכאן הדברים מתחילים לזוז.

 

מאזניים:

הצורך לרפא את עצמכם מחלחל לתודעתכם כבר זמן רב. הקלף השבועי שלכם - הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים: 1. ריפוי וגמילה מהרגלים רעים 2. הימנעות מקורבנות ומחשיבה שלילית. 3. התחברות לאמונה והתגברות על כעסים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם, תאפשר לכם להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בכם. כדי שיכוון וידריך אתכם. במידה ואינכם מצליחים לעזור לעצמכם, פנו לייעוץ והכוונה של איש מקצוע. בבית: ויכוח וחוסר הסכמה עם חברים או בני משפחה חייב להתברר ומהר. התעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול רק יחמירו את המצב. נכונות להקשבה ונטילת אחריות אישית מצידכם תוכל לשחרר אתכם מהסוגיה הזו במהירות יחסית. רומנטיקה וזוגיות: לרבים מבני מזל מאזניים יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה מתאימה שתוביל לזוגיות בונה. מומלץ לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. בכול מקרה, זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. האתגר השבועי: לדעת ולהבין שלא ניתן לחיות על עולם החומר בלבד. ועל זה אמרו חזל"נו "שלא על הלחם לבדו יחיה האדם".  ומכוון שכך באחריותכם למצוא דרכים שבהם אתם יכולים לעלות על נתיב של למידה והתפתחות רוחנית ואישית. שבוע טוב, חג חנוכה שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם אתם שמים לב להווה, אתם יכולים לשפר אותו, ואם אתם משפרים את ההווה, מה שיבוא אחר כך גם הוא יהיה טוב יותר. תפסיקו לחשוב על העתיד. תחיו כל יום מתוך ביטחון שאלוהים אוהב את אתכם.

 

עקרב:

אצל העקרבים המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הכסף וכל הקשור אליו. תוכניות או מהלכים אותם אתם רוצים להוציא אל הפועל דורשים מכם השקעה כספית כזו או אחרת ומתקיים בלבכם חשש שמא לא תוכלו לעמוד בהתחייבויות הצפויות לכם. הקלפים מצבעים על כך שלחששותיכם אין כל אחיזה במציאות ולמעשה יש לכם את כל הדרוש על מנת לקדם את עצמכם ואת תוכניותיכם כך שיצליחו ויעלו יפה. בעבודה: אתם מרגישים כי אתם דורכים במקום ותהליך זה גורר בעקבותיו מחשבות על שינוים כאלה ואחרים אשר יביאו לשיפור חיובי בתחום זה. לפנויים שבניכם: זהו שבוע חיובי אשר יזמן הזדמנויות לבילויים ולמפגשים שביכולתם להוביל להיכרויות רומנטיות. נסו להעיז יותר וגלו פתיחות וגמישות מחשבתית אשר יעזרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי יותר. זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצידכם תוביל לשיפור המתבקש. התיקון השבועי: להכניס ולשלב בשגרת חייכם מעט רוחניות ואמונה ואין הכוונה דווקא לדת אלא להרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני. שבוע מוצלח יקרים שאו ברכה, חג אורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ברגע שאדם יודע לשם מה הוא חי, אין כוח בעולם שיוכל לעצור אותו. הוא יקפוץ מהמיטה מידי בוקר בהתלהבות נעורים לקראת ריגושי החיים. האם אתם יודעים לשם מה אתם חיים?

 

 

קשת:

השבוע מראים הקלפים שמישהו עשוי לרקום מזימות ותחכים מאחורי גבכם. כדי להימנע מפגיעה חלילה, יהיה עליכם לגלות ערנות ולוותר על נאיביות. המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית מעסיקות אתכם (בעיקר את הנשים) ורבים מכם מוצאים את עצמם השבוע מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם קצת עניין מעבר לפעילותם השגרתית והיומיומית. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם להתמסר לנושא מנקודת מבט אחרת שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה תאפשר לכם לרדת לעומקם של דברים והבנה מעמיקה של הנושא תאפשר לכם לעשות את השיניים הדרושים לשם כך. בעבודה: יש לכם הזדמנות להוכיח את נחיצותכם. לכן, אל תהססו להיות ראש גדול.  זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית תוכל לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממניעים יצריים בלבד, היזהרו לבל תפגעו! כספים: חששות ודאגה על רקע כלכלי מעסיקות אתכם. הקלפים מייעצים למצוא כל דרך לחסוך בהוצאות שאינן כורך המציאות. שבוע מבורך, חג חנוכה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כריזמה אמתית מגיעה כאשר אנחנו מנתקים את עצמנו לחלוטין מהצורך בהערכה חיצונית. אם כך, עשו את הדבר הנכון עבור הסיבה הנכונה ולא משנה מה יהיו התוצאות. זוהי ההרגשה הנפלאה ביותר בעולם!

 

 

גדי:

תכליתו של השבוע הקרוב הוא התמקדות בחצי הכוס המלאה. זה נכון שקשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר אך הימנעות מחשיבה שלילית והתמקדות בדברים הטובים שמקיפים אתכם תסייע בידכם להיחלץ מתהליך הדכדוך. בבית: הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. עבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם. לאלו מכם שלאחרונה פוטרו, אל יפלו פניכם, חשיבה אחרת יכולה מעז להוציא מתוק לכן אל ייאוש הרימו ראש וזיכרו, שאלוהים תמיד אתכם. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קירבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. במידה וגם כאן תשכילו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם תוכלו מעז להוציא מתוק. בריאות: טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי.  שבוע מבורך, חג חנוכה מואר ושמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לעולם לא תוכלו להשיג שלווה על ידי כניעה לגוף, נשמתכם פשוט לא תוותר. לכן הדרך היחידה לנצח היא לגרום לגוף לרצות את מה שהנשמה רוצה!

 

 

דלי:

מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש, ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים. רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. באופן כללי יש לכם נטייה השבוע להיגרר לסחבת או לויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל דלי שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. שבוע מבורך, חג חנוכה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: "אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה...!" המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

 

 

דגים:

רעיון חדש או תוכנית חדשה יוצאים אל הפועל וכרגע אתם נמצאים בשלב ראשוני והתחלתי שבו אתם מגבשים דרכי פעולה. השבוע יהיה עליכם לקבל את החלטותיכם ממקום שכלתני. החלטות שיתקבלו מההיגיון מבלי לערב רגשות, יעלו יפה והדבר יאפשר לכם להאיר את עצמכם באור חיובי. באופן כללי ניתן לומר שהצורך הבסיסי של שבוע זה הוא התחברות כנה ואמתית לכוח הפנימי שקיים בתוככם. התחברות זו תאפשר לכם לגייס את הכוחות הדרושים כדי לעבור בהצלחה את המסע אותו אתם חווים כעת. לימודים או העשרה כזו או אחרת עולים על הפרק והדבר מומלץ ביותר. בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח של שבוע זה ויהיה עליכם לראות ולהראות. הבעת דעתכם ללא חשש והפגנת בטחון עצמי בעצמכם ובעשייתכם יזכו אתכם בנקודות זכות רבות. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים לגלות יותר דומיננטיות ונחישות בתהליך החיפוש. נסו להחליף את המילה "צריך" (עבודה) במילה "רוצה" (עבודה) דוד המלך אומר: "פותח את ידך ומשביע לכל חי רצון" (תהלים קמ"ה, ט"ז) - ה' נותן לכל ברייה מה שהיא רוצה - למעשה, אנחנו יכולים לעשות כל מה שאנחנו רוצים. התנאי היחיד הוא שאנחנו צריכים "לרצות". אם איננו רוצים, האלוקים לא יכול לתת. שנו את חשיבתכם ואז ב"ה תראו את השינוי ועבודה חדשה תעלה על הפרק. זוגיות: עקשנות מיותרת עלולה להוביל לריחוק. שיפור התקשורת הזוגית יאפשר לכם ללבן את הבעיות מבלי לבזבז זמן יקר על כעסים. טיול ומפגש חברתי פתחים בפניכם דלת לשיפור תדמיתכם החברתית. שבוע נפלא, חג ניסים מואר ושמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אל תאפשרו למחשבות שלכם לכבות, זכרו - ככל שהמנוע שלכם כבוי זמן רב יותר, כך יקשה עליכם להתניעו מחדש ומשמעות הדבר - רגעי חיים יקרים חומקים להם ואובדים.

 

 

 

 

-

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

לראש הדף       

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה