שייט נהרות עצמאי בגרמניה



שייט נהרות בגרמניה מתאים לכל מי שאוהב את החופש והטבע. הוא מתאים לאנשים אשר רוצים לתפוס שלווה וליהנות מכל ההרפתקאות שיש למדינה להציע. כדי לצאת לשייט עצמאי אין צורך להחזיק ברישיון סקיפר (או כל רישיון אחר להשטת סירה) וכל אחד יכול ליהנות מהחוויה, מקטן (כשותף) ועד גדול. בשנים האחרונות טיולי השייט בנהרות הפכו להיות פופולריים יותר בשל הזמינות שלהם, מספר האנשים אשר יוצאים לחו"ל ובשל הרצון לחוות חוויה שונה מהרגיל

 איך מתבצע השייט

שייט נהרות בגרמניה מתבצע בסירה שמשמשת כבית צף ולכן החוויה בטוחה ונוחה. בכל סירה יש קבינות שינה מסודרות, שירותים ומקלחת וישנו מטבח שאפשר להשתמש בו ובמקום מחכים מצעים נקיים, מגבות וישנו ריהוט שמעניק תחושה רגועה ושלווה.

את השייט מתחילים מנקודה קבועה ומסיימים אותו בנקודה ידועה מראש. ההפעלה של הסירה היא עצמית ומתבצעת לאחר תדרוך ובקצב איטי שמעניק מיד ניתוק מחיי היום יום. אין צורך ברישיון סקיפר כדי לצאת לדרך והתפעול של הסירה פשוט ונוח. את ניהול השייט עצמו ואת הסירה מבצע כל מטייל בכוחות עצמו לאחר ההנחיה הראשונית.

ההחלטה היכן לעצור ולכמה זמן משתנה בין כל אחד והתכנון שלו. עצירות הביניים יכולות להיות לשעות ספורות והן יכולות להיות אפילו ללילה שלם. אחד היתרונות של טיול שכזה הוא הגמישות והאפשרות להחליט מהי הדרך הנכונה לכם לחוות את גרמניה ולראות אותה מזווית לא שגרתית.

מה יחכה לכם לאורך השייט

שייט נהרות עצמאי הוא לא רק מה שקורה בזמן השייט עצמו, שיכול להיות חוויה בלתי נשכחת, אלא גם מה שקורה בעצירות. נהרות גרמניה מזמינים את המטיילים ליהנות משילוב בין ערים אורבניות לבין נופים ירוקים רחבי ידיים ולעבור בין היעדים השונים בסירה שזורמת על פני הנהרות ומעניקה חופשה מושלמת.

במהלך השייט אפשר לבצע עצירות בכפרים אותם כדאי לחקור בהליכה רגלית או טיול אופניים, לעצור לפיקניק בטבע וכמובן שכדאי מאד לעצור בערים הגדולות ולבלות בהן לפחות יום אחד. אוהבי הטבע ייהנו מאד מאזורי האגמים שבגרמניה אשר מאפשרים למטיילים לשלב גם ספורט ימי וכל זאת באווירה הקסומה של האזור.

דברים שיש לדאוג להם לפני היציאה לשייט

נכון להגיד כי כל הסירה מציעה כל מה שצריך כדי לטייל בנוחות מקסימלית. עם זאת, ישנם כמה דברים שעל המטיילים להביא בחשבון ולדאוג להם טרם היציאה לטיול שכזה.

  • תיאום עם החברה המשכירה – בטרם תצאו לגרמניה יהיה עליכם לקבוע עם החברה המשכירה את הסירות כי אתם מתכננים להגיע אליה ולדאוג שתחכה לכם. החברה תוכל לתת לכם פרטים על אודות השייט ואפילו לעזור לכם לתכנן את העצירות השונות וזאת בהתאם למה שאתם תגדירו שאתם רוצים להשיג מהטיול.
  • תכנון הטיול – כדאי מאד לתכנן את הטיול מראש. כלומר, לבחון אלו אטרקציות יש בגרמניה לאורך הנהרות, לראות מה מעניין אתכם ולתכנן את העצירות השונות ומה תעשו בהן. אם יש לכם ספק לגביי התכנון תוכלו לפנות אל החברה ולבדוק איתה אם יש לה המלצות שונות מאלו שאתם תכננתם.
  • אריזה נכונה – ברגע שאתם יוצאים לשייט נהרות עצמאי בגרמניה יהיה עליכם לתת את הדעת גם על האריזה. אתם כנראה לא תרצו לצאת עמוסים מדי, שהרי כל הדברים שתביאו יכנסו לסירה, אך ישנם כמה דברים שכדאי מאד שתחשבו עליהם כמו למשל לקחת תיק טיולים לעצירות, בגדים נוחים להליכה, פעילות ימית וליום יום ולמעוניינים לעצור בערים מרכזיות כדי לעשות קניות כדאי להשאיר מקום במזוודה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה