מאיר איינשטיין ליובל נעים: "הפועל אשקלון הפכה להיות הבדיחה של הליגה"



מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים, איבד שליטה. תומר סויסה מתאמן מחוץ למגרש, עוד שלושה שחקנים בדרך החוצה. כסף? אין שקל בהפועל אשקלון. מיליון שקל לעונה של המאמן לא יפגעו. לך הביתה יובל. הכותרת שייכת "לרדיו ללא הפסקה". הראיון המלא באתר "אשקלונט"

+  הקשבתי  לדברים שאמר מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים, בסיום המשחק התבוסה לבאר שבע. פשוט התביישתי בשבילו שהוא מדבר, כאילו אינו אשם אפילו בעשירית האחוז לכשלונות של הפועל אשקלון. גועל נפש.
הנהלת הפועל אשקלון חייבת להגיע איתו להסדר ושיילך מכאן,, אחרת תואשמו יותר ממנו בנפילה של הקבוצה. עוד לפני עליית הקבוצה לליגת העל אמרתי שאסור לקבוצה לעלות ליגה, אמרתי את הדברים גם לראש העיר, איתמר שמעוני, "אל תדאג יהיה להם הרבה כסף כדי להתמודד בליגת העל", כך אמר שמעוני. הבכיה לדורות תגיע כשהקבוצה תרד ליגה וזו תהיה ההתרסקות שלה לחמש השנים שיבואו אחרי הנפילה. הקבוצה במצב של מוות קליני ושום נס לא יעזור כאן. זה הזמן לקחת כמה שחקני נוער מוכשרים ולתת להם לשחק, כי לקבל חמישיות יכולוה כל קבוצה גם אם יחזירו את משפחת בוקובזה לשחק עם הרצל עייני כמגן והרצל גז בצד שמאל.
הסיבה לרצון לשחרר ארבעה שחקנין נובעת מכך שככל הנראה אותם ש/חקנים עם חוזים עד ינואר.
אבל אף אחד מהארבעה לא אשם יותר מהמאמן. הוא לא חסין הגיע הזמן שגם האוהדים שמגבים אותו בגלל כרטיס הזמנה, יתעו8ררו, אתם לא אוהדים של יובל נעים אלא של הפועל אשקלון. 
כה אמר נעים:  "עלינו לליגת העל מהר מידי" אומר המאמן הדגול לעיתון ישראל היום. וואלה?. שלא לבייש אותך יותר מידי נפסיק לצטט מה שאמרת בתחילת העונה וכשאשקלון צילמה את הטבלה כשהייתה במקום השלישי "אירופה", סע לאט ובזהירות לקבוצה הבאה. תחסוך מאשקלון הוצאות מיותרות אם היא באמת חשובה לך, תן לי אפשרות לשנות את הדעה שלי עליך כמאמן.  
הקשבתי לראיון אותו העניק נעים, לרדיו ללא הפסקה והחלטתי להביא אותו בפניכם כדי שתבינו שהבן אדם חסר ביטחון עד שהתחיל לגמגם לנוכח השאלות שאגב לא היו קשות רק ישירות מידי לטעמו .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה