השכרת ציוד לאירועים – איזה ציוד ניתן לשכור, לאילו אירועים.



יש שני סוגים עיקריים של אירועים שאנחנו נתקלים בהם באופן תדיר. סוג אחד הוא של אירועים אשר נערכים באולמות או גני אירועים, וכל הציוד של האירוע שייך למקום או לספקים שעובדים בו. מי שמארגן אירוע בגן או באולם, לא צריך לדאוג לגבי הציוד. סוג אחר של אירועים הם כאלה שאנחנו מארגנים באופן עצמאי, בבית, פארק ציבורי, גינה, חוף ים, מקום עבודה, ואז עלינו לשכור ציוד מסוגים שונים בו אנחנו והאורחים שלנו נוכל להשתמש. עבור אירועים כאלה, קיימות חברות של השכרת ציוד לאירועים

 בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אירועים שמאורגנים באופן עצמאי, החל מימי הולדת דרך ימי נישואין, וכמובן גם אירועי חברה מסוגים שונים. עבור אירועים אלו, כאמור, יש צורך בהשכרת ציוד. יש לציין שמלבד אירועים אלו, הרי שבשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות שגם במסגרת ארוחות חג, ראש השנה, פסח, לא פעם שוכרים את שירותיהן של חברות השכרת ציוד, על מנת שיהיה ניתן לארח כמות גדולה של אורחים בבית. במקרים כאלה, השכרת ציוד נועדה או בשביל להשלים את החסר או בשביל שלא יהיה צורך להשתמש בציוד ביתי (כלי אוכל או ריהוט), ובכך חוסכים את הצורך לנקות אותו, לפני ואחרי האירוע.

איזה ציוד נהוג לשכור לאירועים וכיצד עושים את זה בצורה נכונה

כאמור, כשאנחנו מארגנים אירועים בעצמנו, לא פעם אנחנו נשתמש בשירותיהן של חברות השכרת ציוד לאירועים. אנחנו יכולים, כמובן, לבקש מהאורחים שיעזרו ויביאו ציוד מהבית, אך זה לא תמיד ונוח. לכן אנחנו נעדיף לעשות הזמנה מרוכזת של ציוד במקום אחד. אנחנו נבצע את ההזמנה מספר ימים לפני האירוע, כשהרעיון הוא שנקבל את הציוד באותו יום או יום לפני האירוע, והחברה תבוא לקחת אותו בתום האירוע או יום למחרת.

אפשר לחלק את סוג הציוד אותו אנחנו מבקשים לשכור למספר חלקים: החלק הבסיסי והשכיח ביותר להשכרה הוא כלי אוכל (צלחות, כוסות, סכו"ם, קעריות, מפות, מפיות, מגשים, ועוד) וכן ריהוט (שולחנות וכסאות), ציוד אחר שנחשב מאוד פופולארי להשכרה הוא כל מה שקשור לנוחות וכאן הכוונה לשמשיות, אוהלים, פינות זולה, חלק אחר קשור לכל העניין של הבידור, הכוונה לבמות, מכשירים חשמליים (ציוד הגברה, תאורה, גנראטור), והחלק האחרון מתייחס למכשור חשמלי אלמנטארי שנדרש לאירוח האירוע בתנאים נוחים, הכוונה למאווררים, תנורי חימום, מקררים, ארונות חימום ועוד.

אנחנו נשכור את הציוד הנ"ל על פי פרמטרים שונים, אלה גם ישפיעו, מן הסתם, על בחירת החברה ממנה נשכור את הציוד:

פרמטר ראשון הוא כמות האורחים באירוע – אנחנו נשכור כמות כלי אוכל או שולחנות וכסאות, על פי כמות האורחים ומספר החלקים שאנחנו צריכים לשכור.

פרמטר שני, תנאי השטח של המקום בו אנחנו עורכים את האירוע – הנקודה היא, שאנחנו נבחן את תנאי השטח ונראה מה בדיוק אנחנו צריכים, באיזה גודל וכמות.

פרמטר שלישי – עלויות – בדרך כלל הרצון לארגן אירוע באופן עצמאי נועד בשביל לחסוך בעלויות, אם אנחנו מתחילים לשכור ציוד יקר ערך, שגורם לעלויות לטפס באופן שיעלו על השכרת מקום, בו אנחנו יכולים לארגן את האירוע מבלי שנצטרך לשכור ציוד, הרי שעלינו לחזור אחורה ולראות איפה אנחנו יכולים לקזז.

פרמטר רביעי – איכות ואחריות – אנחנו לא נשכור ציוד, בוודאי לא ציוד חשמלי, שהוא לא איכותי, כזה שאנחנו יכולים לסמוך עליו שיעשה את העבודה כפי שאנחנו מצפים. אנחנו נשכור ציוד אך ורק במקום שנותן לנו אחריות וביטוח על מה שאנחנו שוכרים.

אם אתם מחפשים להשכרת ציוד לאירועים, זה הזמן לפנות לקליין אירועים, חברה מובילה, אצלה תוכלו לשכור ציוד רב ומגוון לאירועים שונים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה