מחיר ניתוח אף דרך קופ"ח מול מנתח פרטי



ניתוחי אף הם הניתוחים הנפוצים בדרך כלל, וכן המחירים שלהם גם נוחים יחסית לרוב האנשים. יש שתי אפשרויות לעבור ניתוח פלסטי כזה, ולכן מחיר ניוח אף יכול להשתנות לפי זה. יש ניתוחי אף שאפשר לעשות דרך קופת חולים שגם משתתפת בעלות חלק מהם, ויש אפשרות לעבור ניתוח אף דרך מנתח פרטי והמחיר יכול להיות גבוה בהרבה

היתרון הניכר של ניתוח אל מנתח פרטי הוא אפשרות הבחירה המגוונת יותר של המנתחים במגזר הפרטי. האיכויות של המנתחים הפלסטיים טובות בכל מקרה, אולם ברור שמחיר של ניתוח אף אצל מנתח פרטי יעלה גם לפי המוניטין הבוררים שצבר והניסיון הגדול שלו.

כיצד לנתח דרך קופת חולים?

הביטוחים המשלימים של קופות החולים מאפשרים למטופלים לעבור ניתוחים פלסטיים שונים בכיסוי עלותם באופן חלקי. זה אמנם לא המחיר כולו אבל אין ספק שמדובר בהקלה משמעותית של העומס הכספי למי שמבקש לעבור ניתוח פלסטי יקר. מחיר ניתוח אף דרך ביטוחים משלמים כמו פלטינום או מושלם נחשבים לנוחים יחסית ותוכו להשוות ביניהם לבין מחיר של ניתוח אף אצל מנתח פרטי שאינו עובד עם קופות החולים. הניתוחים האלה מניבים הכנסות לקופות החולים ולכן זה היה אינטרס שלהן להכניס אותם לתפריט הטיפולים המסובסדים.

הסכמים לשיתוף עולה בין קופות החולים

טווח מחיר ניתוח אף נע בין 4,000 לבין 7,000 שקלים, לאחר ההשתתפות של קופות החולים בשיתוף הפעולה וההסכמים בין המרפאות השונות. ללא סבסוד כזה מחיר ניתוח האף יהיה כ-12,000 שקלים לפחות, תלוי במידת מורכבותו. לפני שאתם בוחרים רופאים מנתחים ואת מקום הניתוח שתרצו לעבור, בררו בין הסניפים והרופאים מי מהם עובד עם קופות החולים ובאילו הסדרים נוחים תוכלו לעבור את הניתוח. תגלו להפתעתכם, אולי, שניתוחי אף יכולים להיות בהישג ידכם כאשר אתם עושים זאת דרך קופת החולים ובמימון חלקי שלה.

מסלולי הסדר לניתוחי אף

לקופת החולים הכללית יש מסלול הסדר עם רופאים מסוימים ועם חדרי ניתוח ועל בסיסם תוכלו לקבל החזר וגם לבחור את הרופא המנתח שלכם ואת המקום שבו תנותחו. זכרו שלפי הייעוץ שתקבלו בנוגע לסוג הניתוח שלכם תוכלו לדעת אם הניתוח יהיה מורכב יותר או פחות, ולהחליט לפי זה איך לעבור את הניתוח במינימום עלות. קחו בחשבון גם יום אשפוז או את סוג ההרדמה אם הניתוח יהיה חייב להיעשות בהרדמה מלאה. דוגמה למחיר ניתוח אף ללא מחיצות יכולה להיות מחיר של 4,877 שקלים למי שיש לו ביטוח כללית מושלם בהנחה של 30%, ומבוטחים של פלטינום לדוגמה יוכלו לקבל הנחה 70% הנחה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה