הדבקת שיער – למה זה טוב ולמי זה יכול להתאים



לא פעם אנחנו שומעים על נשים אשר מבקשות להאריך את השיער שלהן בדרכים מלאכותיות. מדובר בנשים שלא יכולות לגדל שיער או שאינן מעוניינות לחכות עד ששערן יגדל כפי שהן מצפות, אז הן מעדיפות להשתמש בשיטות מתקדמות אשר מאפשרות להן ליהנות משיער ארוך, נפוח ומלא, שיער אשר מעניק מראה מרהיב וייחודי

 אחת הדוגמאות להארכת שיער באופן מלאכותי ומרשים, היא באמצעות הדבקת שיער. מדובר על שיטה מאוד פשוטה שמאפשרת לקחת תוספות שיער חיצוניות ולהדביק אותן אל השיער המקורי. כך אורך השיער גדל ולו כל עוד האישה לא מסירה את הדבק או כל עוד הוא מחזיק מעמד על השיער.

לפני שנסביר כיצד שיטה של הדבקת שיער עובדת, נסביר בקצרה מה אלו תוספות שיער והיכן ניתן למצוא אותן. תוספות שיער, הן למעשה שערות אמיתיות של בני אדם, אשר נמכרו ונעשו מהן תוספות שיער. ניתן למצוא תוספות שיער בשלל צבעים וסוגים, וניתן לחבר אותן לכל סוג שיער. כמובן שמרבית הנשים יעדיפו להשתמש בתוספות שיער אשר מותאמות לשיערן המקורי. השימוש בתוספות שיער יכול להיות לאירועים מיוחדים וכן לשימוש יומיומי.

ניתן למצוא תוספות שיער בקרב מעצבי שיער, חנויות שמוכרות תכשירי שיער וכן בקרב מקומות שמתמחים בשימוש בתוספות שיער ובפרט בהדבקה או בכל שיטה אחרת, לחיבור התוספות לשיער המקורי. למשל סטודיו PELO מציע לכם דוגמאות שונות של תוספות שיער. בין היתר, אתן יכולות למצוא בסטודיו תוספות שיער גלי, שטוח, תלתלים ועוד. כמובן שכל התוספות הן אמיתיות לגמרי ומגיעות בצבעים שונים וייחודים. בסטודיו גם תוכלו למצוא אנשי מקצוע שימליצו לכן אילו תוספות לקנות וכיצד לחבר אותן לשיער המקורי.

כיצד מבצעים הדבקה של תוספות שיער לשיער המקורי

הדבקת תוספות שיער, מתבצעת באמצעים שונים. השיטה הקלאסית היא באמצעות דבק מיוחד, בין היתר אפשר למצוא דבק מבוסס לטקס, אז ניתן לחבר את התוספת על גבי הדבק. אופציה אחרת, מקובלת היא שימשו בפס סיליקון. מדביקים פס כזה לאורך השיער הטבעי או על הקרקפת, ועל גביו מחברים את התוספות החדשות.

חשוב להבהיר, הדבקות שיער  נחשבות פחות פופולאריות היום מהלחמת שיער נניח, ולו מהסיבה שהלחמה מחזיקה מעמד פחות זמן. מצד שני, נשים שרוצות ליהנות מתוספות שיער לערב אחד בלבד, וכן רוצות לבצע שימוש בתוספות שיער במחיר נמוך, כשהתהליך הטיפול הוא קצר, הרי שהן יעדיפו לבצע הדבקת שיער ולא כל שיטה אחרת, גם אם היא מתקדמת יותר.

חשוב לדעת עוד, מבין השיטות השונות של הדבקת שיער, הרי שהשיטה המומלצת מיותר היא שיטת הסיליקון, מאחר והיא שומרת על השיער מסודר לאורך הפס, ואין צורך להדביק את התוספות על גבי השיער החדש.

נשים אשר מעוניינות להדביק תוספות שיער, צריכות לקחת בחשבון, לא ניתן לחפוף ולשטוף את התוספות ואת השיער בערב זה, לכן יש צורך לבצע חפיפה ושטיפה לפני כן. השיטה, כאמור מותאמת לערב אחד, ולכן נשים רבות נוהגות להדביק תוספות שיער במקרים של חתונה, מסיבת אירוסין, מסיבת יום הולדת או אירוע גדול אחר. בכל מקרה, את תהליך ההדבקה רצוי לא לעשות לבד אלא יש לפנות למומחה בתחום שיבצע זאת. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה