נעים, אתה עוד כאן?



אין ספור פעמים אמר המאמן המתוסכל של הפועל אשקלון שהשחקנים אשמים. לעוולם לא לקח אחריות על חוסר יכולתו להביא לידי ביטוי את חלקו בכישלון ועוד במשחק הכי חשוב של אשקלון העונה. אגב, לנעים יש זמן לאמן קבוצה בליגה א׳

 לקחתי אויר כמעט 20 שעות מאז קראתי את ההרכב של הפועל אשקלון בפעם הראשונה כשעליתי ליציע העיתונאים באצטדיון באשקלון.

עברתי כל כך הרבה מאמנים מאז התחלתי לעסוק בתקשורת. שיובל נעים, היה שחקן קשוח ובלם מעולה. בעיקר אני אזכור אותו כמו הרבה אחרים כבלמה של הפועל רמת גן. מאמן כדורגל? אני לא בטוח שהוא מבין את מה שהוא עושה ואת ההפסד כולו להפועל תל אביב, אני זוקף לחובתו ולא לאף שחקן. "לא הקשיבו להוראותיי" אמר בסיום. האמת טוב שכך, כי היו לאשקלון כמה הזדמנויות ואני בטוח שאם היו מקשיבים, לא היו יוצאים מרחבת ה - 16 של אשקלון.

יובל נעים, חבל שאתה לא מסתכל בעיניים של האנשים כשאתה פשוט פולט כל כך הרבה שטויות בפרק זמן כל כך קצר.

חזרה להרכב ההזוי ובראש ובראשונה, טל מכלוף. אני לא מכיר את השחקן באופו אישי, לעולם לא החלפתי איתו מילה, אני לא יודע איך הוא נראה מקרוב, אבל הטעות הטפשית שלך כמאמן להוציא אותו מההרכב, הייתה המשגה של המשחק. האמת? ההפסד הזה ״לזכותך״ אומנם אבל לא רק, גם לאלי לוי יש חלק באשמה, אחרת מה הוא עושה לידך?. נכון, כתבתי ביום שישי שמכלוף הוא הבטוח ביותר בהרכב של אשקלון כמו שבן אז'ובל הכי בטוח שלא יהיה בהרכב, אז אם הלכת איתי פרנציפ, יאללה אכלת אותה כמו שצריך, מכלוף חסר בהגנה כי לא ראיתי ניצוצות של כדורגלן מעולם אחר בבלם שהבאת, יובנוביץ', מה הוא עשה יותר טוב ממכלוף, ההיפך אפילו לא 30% השקעה הביא הבחור הזה מכלוף. נניח שלא על שחקן אחד בנויה כל הקבוצה, נניח, מה עשה אז'ובל בכלל במגרש? האם יש דברים נסתרים על השחקנים שהבאת?.  מי אשם בהפסד אחריך? אני אגיד לך, דלה איינוגבה, בדקתם לו את הראייה בזמן האחרון?. מה זה היה צריך להיות?. מקווה שראית יותר טוב ממני את הטעות החמורה שיכולה לקחת את הקבוצה שאולה.

אז מה אחד כמוני היה מציע לך אתמול? לא להיות יהיר כל כך ולחשוב שאתה מבין כדורגל ברמה של מאמן ממוצע כמו אנטוניו קונטה. מי זה? תעשה גוגל.

בחזרה למסיבת העיתונאים ההזויה שלך. שאלה אותך עיתונאית לא פראיירית, גיייל מיכאל, שאלה מאוד פשוטה על, טל מכלוף, ומדוע לא שיחק ואתה המאמן הדגול (כאילו) עונה: מה בגלל שהוא חבר שלך אישי את שואלת" בחייאת נעים, לך מכאן כבר, אין פה יצורים מהחלל ובמקום לענות עניינית אתה תוקף עיתונאית עם שאלה לגיטימית. נכון, העיתונאים באשקלון לא כלבבך וגם לא יהיו. יודע למה? כי הם לא מלקקים לך ושואלים את מה שצריך ולא שאלות מוזמנות מראש. לא מתאים לך? הם ישארו כאן לעולם אתה לא וכמה שיותר מהר יותר טוב. אגב, תתנצל לפחות.

היה בין התשובות שלך משהו שהייתה בו רמיזה על אפשרות שלא תשאר, חבל שלא אמרת זאת בגלוי. אין להפועל אשקלון כסף יותר ואם יאלץ ראש העיר, איתמר שמעוני, לעזוב, תתחיל לארוז באמת, כי השכר שאתה מקבל באשקלון דורש הקמת ועדת חקירה על ההתנהלות שבגינה קיבלת את השכר המתקרב למיליון שקלים בעונה.

ניצוצות של חזרת האוהדים לשפיות היו אתמול, בצורת בוז ולא לשופט שהיה מעולה אפילו, אלא כלפיך וכלפי חלק מהשחקנים. נכון כסף יעוור עיניי חכמים, אבל אתה לא חכם.

לקינוח, נעים הוא היועץ המקצועי של קבוצת ״בני יפו״ מליגה א׳, אותה מאמן, חנן פדידה. נכון נעים שם בהתנדבות ורק בגלל שהבן שלו משחק שם. הוא קובע את ההרכבים ואף את החילופים והוא מגיע לכל משחק. ככה זה שאשקלון היא בשביל נעים חלטורה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה