אולי באנגלית תבין שאתה כבר לא רצוי כאן יותר. תשחרר אותם מהעלות הכספית הכבדה שלך שרק היא כנראה מונעת מהם לתת לך בעיטה ולהעיף אותך. המשחק הבא מול מכבי חיפה ואחריו הפועל באר שבע. ממך לא מצפה להביא אפילו נקודה אחת

לא זוכר תאריך, אבל כמה חודשים עברו מאז אמרתי שיובל נעים, לא ראוי להיות מאמנה של הפועל אשקלון. יצאתי נגדו בחריפות כי עלי אי אפשר לעבוד ולספר לי סיפורי מעשיות עד כמה השחקנים חלשים ושהוא צריך חיזוק. קודם כל היה צריך מאמן נורמלי ואחר כך לחשוב איך ואם בכלל אפשר להקים כאן קבוצה שתתמודד בליגת העל.

נכון, הדברים שלי לא היו פופולרים בקרב אוהדי הקבוצה (לא כולם) והפכתי להיות האיש שמופנים כלפיו קללות בחסות המאמן. הם זכו לכינוי "להקת המעודדות של יובל נעים". בשבוע שעבר במשחק מול הפועל תל אביב, שמתי לב שגם הם מבינים שהמאמן עבד עליהם עם הססמאות ההזויות שלו וקמו נגדו, חוץ מאחד שהללך ובא מתחת ליציע העיתונאים ושואל, "מה אתם רוצים מיובל?". לא יודע מי אתה, אבל הגיע הזמן להתעורר ואם יש סיכוי לקבוצה לשרוד בליגת העל, זה בלי יובל והייתי אפילו מהמר על העוזר שלו, אלי לוי, כפתרון גם כלכלי לתסבוכת שהכניס את המועדון, יובל נעים.

נכון יובל, אתה עדיין על זמן שאול ואני מניח שכבר אחרי המשחק מול הפועל תל אביב, שמעת את האוהדים צועקים ואומרים מה דעתם עליך (חוץ מאחד). אתה בעצם חסר בושה? למה כולם צריכים להיות אשמים כשהפתרון נמצא בשתי מילים שלך "אני מתפטר". בבקשה, זה לא קשה, לא בשבילי, בשביל האוהדים. יאללה עוף.

עכשיו על ההנהלה, קומו ותוכיחו שאת קובעים משהו בכלל, תעשו מעשה ואולי תצילו קבוצה שלמה מקריסה טוטלית, ירידה לליגה הלאומית פרושה שצפויות חמש שנים של "אין כדורגל יותר"/לאור מצבו הקשה של ראש העיר, איתמר שמעוני, שהוא פטרונו של יובל נעים. אתם צריכים להחליט, אחרת בבוא היום ידבק בכם אות הקלון של ירידת הקבוצה לליגה הלאומית.

בשבוע הבא מכבי חיפה ואחר כך באר שבע בחוץ. נקודות? נתפלל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה