מופע טלפתיה למבוגרים



בין הבירות למוסיקה, לקפה ההפוך ורחבות הריקודים, ישנו בילוי אחר שאף אחד מכם לא ישכח לעולם. בקסם. במה בדיוק מדובר? הישארו עימנו

האמן על חושי שמצליח להשאיר אלפי אנשים פעורי פה באמצעות מופע טלפתי מדהים. גם אתם מעוניינים לגלות את כל סודות המסתורין? אסף סלומון – אמן על חושי למבוגרים שניחן ביכולות מדהימות מזמין אתכם לכמה שעות מלאות.

מהו מופע על חושי \ טלפתיה?

רגע לפני שנעשה לכם היכרות רשמית עם אסף שזכה להכרה כלל ארצית בזכות פועלו המרשים, בואו נבין מה זה בכלל מופע על חושי? ובכן, מדובר במופע שמבוסס על אלמנטים מתחום הטלפתיה (הנקראת בשפה המקצועית "מנטליזם"), שעיקרה הוא קריאת מחשבותיו ותגובותיו של האחר, באמצעות יכולת מולדת ונרכשת. איך בדיוק עושים את זה? לא נגלה לכם כמובן את הסודות המקצועיים, אך רק נאמר שברמה העקרונית, כל אדם יכול לפתח יכולות טלפתיות ברמה כזאת או אחרת. מצד שני, לא כל אחד יכול לעלות מופע טלפתיה  מרהיב שכזה...

הכירו את אסף סלומון – אמן על חושי שפשוט ידהים אתכם

אז זה הזמן להכיר את האיש שמאחורי המסתורין, אסף סלומון, שהפך בשנים האחרונות ל"פנים החדשות" של האמנות העל חושית בישראל. את דרכו בעולם העל-חושי החל אסף עוד בטרם מלאו לו 20 שנות חיים, וזאת לאחר שמעט אחרי גיל מצוות נחשף למופע קוסמות שכבש את ליבו ופתח לו את הצוהר שיחולל מהפכה בחייו. את יכולותיו והכשרתו צבר באמצעות סדנאות שונות, ספרים, קלטות והרצאות בתחומי הדמיון מודרך, התת מודע, הפסיכולוגיה ועוד. לכך תוסיפו אלפי שעות של אימונים ותרגולים ,והרי לכם התשובה לשאלה איך הפך אסף להיות מי שהוא.

את שנותיו הראשונות על הבמה החל אסף כקוסם ילדים, אשר צבר קהל מעריצים נאמן של הורים וילדים גם יחד. אחרי שנים אחדות, הוסיף סלומון נדבך נוסף להופעותיו, כאשר צבע ידע והכשרה בתחום הספציפי של האמנות העל חושית והטלפתיה, והחל להופיע בפני קהל בוגר. עד מהרה הפך הבחור הצעיר להצלחה מסחררת, שמתבטאת עד היום בלוח ההופעות העמוס, בפרסום הטלוויזיוני, בשבחים להם הוא זוכה ממפורסמים ומאנונימיים ובהפנמה של אלפי ישראלים שחזו בו שמדובר באמת באדם מיוחד בעל יכולות יוצאות דופן.

אז בפעם הבאה שתצליחו להסתדר על בייביסיטר, אל תסתפקו ברגיל והקבוע. בואו להכיר לכמה שעות קסומות את אסף - אמן הטלפתיה שידהים אתכם במופע סוחף ועוצר נשימה. תבלו! 

לעוד פרטים: באתר הרשמי של אסף סלומון http://www.kosemagics.com/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה