משרדי הנדל״ן ״נתיב השקעות״ מתרחבים ופותחים סניף חדש נוסף בשכונת שמשון באשקלון



לתושבי שכונת שמשון באשקלון שרוצים למכור את ביתם, להשכיר את דירתם או להשקיע בנכס חדש, יש עכשיו למי לפנות והם אפילו לא צריכים ללכת רחוק מדי בשביל זה. בעוד שלפעמים נראה ששוק הנדל״ן בארץ הגיע למיצוי ואי הוודאות שוררת בשוק

 פתיחה של סניף נדל״ן נוסף בשכונת שמשון בעיר אשקלון יכולה לסמן עתיד ברור ואופטימי עבור תושבי האזור, בעלי הנכסים ומשקיעים מן החוץ. בשבוע שעבר נפתח במרכז המסחרי בשכונת שמשון באשקלון סניף חדש של משרדי הנדל״ן ״נתיב השקעות״ ששמו לעצמם למטרה לקחת את השכונה לידיים ולעזור בצמיחתה.

להשקה החגיגית שהתקיימה ביום רביעי הגיעו להרים לחיים ולברך את החוגגים הקולגות המשותפים למשרדים ואלו שינהלו את סניף שמשון: דוד נבון ושלומי לנקרי, ראש העיר לשעבר רונימהצרי כמו כן הגיע להשקה שמח וטוב לבב, הלקוחות הנאמנים ומוקירי תודה, המשפחות של הבעלים ושל המנהלים החדשים, החברים הטובים וגם מיטב אושיות המשפט בעיר: עו״ד ליאור בן עמי, עו״ד יאן קרומין, עו״ד כפיר עמירה. אבל לא רק הם, אלא גם תושבי השכונה הסקרנים הגיעו להתעניין במאורע ולאחל לבעלי הסניף הצלחה רבה בפיתוח שכונתם. ואליק, היזם והבעלים של משרדי ״נתיב השקעות״ הרים לחיים להמשך הפעילות המוצלחת של משרדיו וסיכם את האירוע עם תקווה לכבוש את יעדיו ולהרים את השכונה כבר בהקדם ״שכונת שמשון נמצאת כרגע בפריחה ואנחנו חדורי מוטיבציה ומלאי אמונה למקסם את הפוטנציאל שלה ולפרוח ביחד איתה עוד השנה״.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה