5 הסיבות שאזרחות רומנית היא חובה לך ולמשפחתך



אז איך אזרחות רומנית תשנה את החיים שלך ושל בני משפחתך לטובה?

Shutterstock

סיבה ראשונה - עבודה בכל אירופה

אירופה כיבשת, הינה אחת היבשות הנחשקות ביותר עבור רבים למציאת עבודה, הסיבה היא ההיצע הגדול שיש למחפשי עבודה מכל תחום, ככזו, צעירים רבים מוצאים באירופה פתרון לעבודה בזמן הלימודים או לחלופין עבודה בזמן טיול ממושך. עבודה באירופה זכורה לאנשים כחוויה מרתקת שבה הם משלבים אוכל משובח, נופים, אדריכלות, הנאה רבה ורווח גדול.

גם מבוגרים שרוצים לעשות שינוי משמעותי בחיים ומפחדים להתחיל מחדש, ימצאו את מבוקשם בקלות באירופה. ישנה דרישה לאנשים חושבים וכידוע, אנחנו כעם (הישראלים) הינו עם מפולפל וסקרן שלא קופא על השמרים, וככאלה, אנחנו נוטים לחשוב מחוץ לקופסה ולעשות הרבה מעבר להגדרת התפקיד עליו מוננו וכך הופכים להון אנושי נחשק.

בעלי חברות באירופה מודעים לעובדה זו ולכן מעריכים מאד עובדים ישראלים מכל גיל. הבעיה היחידה שיש להם? הם לא מוכנים לקחת את הסיכון של להעסיק עובד זר ללא אישורים מתאימים. הפתרון? אזרחות רומנית נותנת לך את האפשרות לקבל את אשרת העבודה הנחשקת ולעבוד בכל עבודה בכל אחת ממדינות האיחוד.

סיבה שניה – לימודים

אפשרויות הלימודים באירופה הן רבות ומגוונות. אם אתה הורה לילד שמגיע לגיל הלימודים, לא היית רוצה שהוא יגשים את מלוא הפוטנציאל? מקצועות רבים שתנאי הכניסה בישראל גבוהים מידי בצרוף שכר לימוד מהגבוהים בעולם יוצרים מציאות בה הרבה יותר מאתגר לסטודנט מן השורה להגשים את יעדיו ולפתח את עתידו בארץ.

רבים נוטים לחשוב שבשל הסיבה שתנאי הכניסה למוסדות האקדמאים באירופה נמוכים יותר, מעיד הדבר על רמת החומר הלימודי אך לא כך הדבר. הסיבה היא פשוטה: ההיצע הדל בישראל של מוסדות לימוד אקדמאים איכותיים,  אל מול הביקוש הגבוה יצר מצב של תנאי סף גבוהים במיוחד שכן אם לא היו, לא היה מקום ללמד. באירופה המבחר רב יותר וכך תנאי הקבלה נוחים יותר וזמינים עבור כל אדם בעל אזרחות אירופאית. ובנוסף ישנן מלגות רבות מטעם גופים שונים שמאפשרות לעיתים להנות מהנחה של 50% בשכר הלימוד ומסיבסוד הוצאות.

סיבה שלישית – קריירה

בעולם המתועש של היום, . החזקת אזרחות אירופאית פותחת דלת לעבודה בכל אחת מהחברות הבינלאומיות שסניפיה פזורים ברחבי מדינות אירופה, וכך ניתן למצוא את עצמך מפתח קריירה מפוארת ונהנה מהאפשרות של מעבר בין מדינות שונות באירופה ללא כל חשש.

סיבה רביעית – נדל"ן

בחלק ממדינות אירופה, ניתן לרכוש נדל"ן גם לכאלו שהם אינם אזרחי הנתינות, אבל זה מגיע לרוב עם מגבלות רבות כמו: אין אפשרות לרכוש קרקעות, אין אפשרות לרכוש מספר נכסים באותה המדינה, המיסוי גבוה יותר לכאלה שהם לא אזרחי המדינה ועוד.

בעלי אזרחות אירופאית נהנים מתנאי תשלום נוחים יותר, אפשרויות השקעה טובות יותר ועוד...

דבר נוסף, יוקר המחיה בישראל גובה מחיר כבד מאנשים הרוצים בסה"כ לרכוש לעצמם דירה למגורים. כיום בישראל כדי לרכוש דירה יש צורך לשלם כ-148 משכורות (12 שנים של עבודה רציפה!!!) לעומת אירופה שעלויות הדירות נמוכות בהרבה ומאפשרת לצעירים הרוצים להצליח לחיות בלי להיחנק מהמשכנתא.

סיבה חמישית – הגירה

הפחד של רבים לעבור לגור באירופה הוא מכשול שפה, פערים תרבותיים, חוסר בחברים, משפחה וסביבה תומכת. מניסיון והכרות שלנו אירופה הינה יעד מועדף להגירה על ידי המון רב של ישראלים, ככזו, כמעט בכל עיר או מדינה באירופה, יש ציבור רב של ישראלים שהחליטו לשפר את חייהם ואת חיי משפחתם. החום והאהדה שהישראלים שחיים באירופה רוחשים אחד לשני גבוה במיוחד ולרוב תתקבלו בזרועות פתוחות בקהילה.

חשוב לדעת: כדי לבחון זכאות לקבלת אזרחות רומנית, המהווה עבורך כרטיס כניסה למדינות האיחוד האירופאי, יש לעבור תהליך בירוקרטי לא פשוט אשר בודק עקרונית את הקשר בין האדם המבקש לקבל האזרחות הרומנית לבין מי מבני משפחתו שנולד ברומניה.

אם אתם חושבים שיש בידכם את האפשרות להשיג אזרחות רומנית כדי לפתוח לכם שער לאירופה, נשמח לעזור לכם להשיג את האזרחות באופן המהיר ביותר, נטול כאבי ראש מיותרים, וללא בלת"מים שלא חשבתם עליהם.

שלחו לנו מייל לכתובת [email protected]

או התקשרו  03-7322273

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה