הפועל אשקלון: אוהד הקבוצה בן 16 זרק כוס קולה על השופט



המקרה אירע אמש במשחקה של הקבוצה מול מכבי פתח תקווה. הנער נעצר והורחק מהמגרש למשך 30 ימים. ״הקבוצה מגנה כל תופעה של אלימות״

 ״משטרת ישראל תנקוט ביד קשה כלפי כל גילוי אלימות במגרשי הספורט, בין אם מדובר בבגיר ובין אם בקטין, ותפעל למיצוי הדין עם אלו שינקטו באלימות שכזאת.״ כך המשטרה בעקבות המקרה החמור שאירע אמש במגרש הכדורגל באשקלון. קטין כבן 16 תושב אשקלון, נחקר הבוקר במחלק הנוער שמשטרת ישראל לאחר שאמש על פי החשד השליך כוס קולה לעברו של שופט כדורגל במשחק שהתקיים בעיר אשקלון בין הקבוצה המקומית הפועל אשקלון לבין קבוצת מכבי פתח תקווה.

כוחות משטרה שנכחו במקום הבחינו במעשיו של הקטין ואף על פי שהכוס לא פגעה באדם זה עוכב על ידם וזומן לחקירה הבוקר בפני חוקרי הנוער באשקלון.

בסיום חקירתו הורה קצין משטרה על הרחקתו של הקטין ממגרשי הספורט בו תשחק קבוצת הפועל אשקלון למשך 30 ימים הקרובים.

שלומי לוי, דובר הפועל אשקלון מסר בתגובה: ״מועדון הפועל אשקלון מגנה כל תופעת אלימות באצטדיונים ומחוצה להם. אנו נמשיך ונשתף פעולה עם גורמי האכיפה השונים, לרבות משטרת ישראל, על מנת לעקור מהשורש כל סוג של אלימות בספורט ובכלל. מועדון הפועל אשקלון, בקדנציה הנוכחית, חרט על דגלו להילחם בהתנהגויות אנטי חברתיות, אלימות, עבריינות ופשיעה ואף עורך פעילויות למניעת אלימות וגילויי גזענות בקרב אוהדי הקבוצה לכל אורך העונה״.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה