היום החל משפטו של רוצח בני משפחת סלומון בחלמיש



בית הדין הצבאי ביהודה ושומרון, החל היום המשפט על הרצח האכזרי שביצע המחבל, עמר אלעבד. בפתח המשפט הודה סנגורו של הנאשם באישומים המיוחסים לו. בין השופטים יש גם אשקלוני, שמו, כמו ייתר השופטים נאסר בפרסום

היום נפתח בבית משפט צבאי באיו"ש, משפטו של רוצח בני משפחת סלומון בחלמיש, עמר אלעבד, מהכפר כובאר, בהרכב של שלושה שופטים שכולם הם סגני אלופים בצבא ומשפטנים(אחד מהם מאשקלון ושמם נאסר בפרסום).

בפתח הישיבה היום הודה הנאשם באישומים המיוחסים לו, אולם עדיין לא ברור מה תבקש התביעה מבית הדים הצבאי. אם היא תבקש עונש מוות למחבל, אזי צריכה להתקיים החלטה פה אחד של כל שלושת השופטים. בתביעה מאמינים שהמשפט יסתיים עד חודש ינואר 2018. השאלה הגדולה האם התביעה תבקש במקרה הזה שהוא רצח מתועב של שלושה בני אדם ופציעה קשה מאוד של אם המשפחה, עונש מוות. 

רצח בני משפחת סלומון בחלמיש, היה פיגוע דקירה שהתרחש בליל שבת,כ"ח בתמוז תשע"ז (21 ביולי 2017). 

המחבל חדר להתנחלות חלמיש בטיפוס על הגדר, תוך שהוא מפעיל את מערכת ההתרעה. סייר היישוב שהוקפץ למקום לא הבחין בדבר וחשב שמדובר בנגיעה של חיה. סמוך לשעה 21:30 נכנס המחבל לבית משפחת סלומון, שבו ישבו עשרה מבני המשפחה לסעודת ליל שבת, שבעקבותיה תוכננה גם חגיגה  להולדת נכד במשפחה. המחבל החל לדקור בסכין שהביא עמו את הנמצאים. הוא רצח את יוסי סלומון בן 70, ואת שני ילדיו, חיה סלומון בת 46, ואלעד סלומון בן 36. אשתו של אלעד, מיכל, מילטה את הילדים הקטנים לחדר והזעיקה את המשטרה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה