מנהל חדש למחלקת תברואה בעיריית אשקלון



רמי טל, בקר שטח באגף השירות העירוני, הוא שנבחר לתפקיד. ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "מהפכת הניקיון הולכת ותופסת תאוצה והתושבים הולכים להרגיש זאת בכל פינה בעיר"

עיריית אשקלון

מנהל מחלקת תברואה באגף לשיפור פני העיר במינהל תפעול: רמי טל, תושב אשקלון ומי ששימש עד כה כבקר שטח באגף השירות העירוני, הוא שנבחר פה אחד על ידי ועדת המכרזים בתום מכרז פנימי שנערך לתפקיד. טל גבר על מתמודד נוסף שניגש למכרז.

במסגרת התפקיד, הוא יהיה אחראי, בין היתר, על מערך הניקיון והפסולת בעיר, ביצוע סיורים בכל שכונות העיר, פיקוח על מענה נאות לתלונות מוקד, פיקוח על ניקיון יסודי של השוק הסגור וניהול ופיקוח ניקיון יסודי של המדרחוב על פי תכנית מפורטת.

ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "קיבלנו תוספת משמעותית למערך הניקיון העירוני. מלבד החיזוק בכוח האדם אנחנו מתגברים את הכלים ומשפרים את תוכניות העבודה בתחום בכל השכונות בעיר. מהפכת הניקיון הולכת ותופסת תאוצה והתושבים הולכים להרגיש זאת בכל פינה בעיר".

רמי טל: "אני שמח על הבחירה ועל האמון שהנהלת העירייה נותנת בי. אני סמוך ובטח שיחד עם הצוות הנהדר, המסור והמקצועי שיש לנו נצליח לעמוד במשימות שעומדות בפנינו".  

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה