מועמדים יקרים: יש לכם הרבה פוזה ולא אמירה מסודרת



אם לבחון את המועמדים שחלקם הצהירו וחלקם שומר על פאסון, מה הסיכויים שלהם להיות ראשי העיר הבאים, אז להערכתי יהיו הפתעות לא קטנות. לגלאם חסר רק מישהו שיראה לו את הדרך הנכונה כדי להמשיך ולכהן בתפקיד

יחצ

הרבה רעש וצלצולים שומעים בשבועות האחרונים מהמועמדים לראשות העיר. אם ננסה לבחון ולהציג עובדות למי יש סיכוי בכלל ומי כדאי שיפרוש כבר עכשיו, אז הייתי מצנן הרבה אוהדים ופושיונרים בשכר ובלי שכר, בדרך שהם עושים את זה. 

יש הרבה צביעות בקרב מספר מועמדים, לגבי יכולתם לנהל עיר. מישהו חושב עדיין שהוא מגיע לעשות סיבוב על התושבים באשקלון ואולי בדרך לפגוש כתב אישום בנוסח, איתמר שמעוני? אני אומר שכן אבל לא לגבי כתב האישום. יש כאלה שיבואו לדאוג לאינטרסים שלהם לפני האינטרסים הציבוריים כי בשנים האחרונות נתקלנו בנורמות התנהגות בזויות שהס מלהזכיר אותם שמא יקבלו רעיונות. מחר אמור להתפרסם משאל כאן באתר שיבחן את המועמדים ויציג להם בפרצוף  את סיכוייהם להיות ראש עיריית אשקלון הבא. אלה המועמדים נכון לעכשיו:

1- ראש העיר, תומר גלאם 

2- ראש העיר לשעבר, רוני מהצרי

3- חבר מועצת העיר- שלמה כהן

4- חבר מועצת עיר לשעבר- אבי עייש

5- ויקטור בן עמי

6- גלעד אורן

7- איתמר שמעוני

8. חברת מועצת העיר- מיריי אלטיט

9. חבר מועצת העיר- מישל בוסקילה

10. יו״ר סניף מפלגת העבודה- ישראל זיו

לדעתי יהיה סיבוב שני בכל מקרה, משום שלא נראה לי שמועמד מסויים יחצה את ה -40% בסיבוב הראשון. מה הסיכויים של המועמדים להיות ראשי העיר הבאים.

תומר גלאם: יתרון של 30% על שאר המועמדים יצליח אם לא יעשה טעויות של טירונים.

רוני מהצרי: ראוי ויהיה לו מאוד קשה להיות בסיבוב השני אפילו.

שלמה כהן: הכי אידיאלי לכהן כראש עיר. חוסר הכריזמה שלו בעוכריו.

אבי עייש: מאחר ואני זוכר את כל מערכות הבחירות שלו, כולל זו שבראשה עמד מנכ״ל העירייה הנוכחי, חיים סופר, היו כישלון. לא צופה לו, למרות הרעש מסביבו, שיגיע לסיבוב השני. העננה מעליו של ״יש עתיד״ ויאיר לפיד עלולה לחבל לו בבחירה. העיר אשקלון ימנית ברובה והצהרות לפיד מחבלות לו בסיכויים.

ויקטור בן עמי: יותר אדם נחמד מהיישוב מאשר פוליטיקאי. לא בסיבוב השני.

גלעד אורן: תלוי בדילים שירקום עם הרשימות למועצת העיר. ש״ס איתו כמעט בטוח וזה המון.

איתמר שמעוני: הוא בטוח בסיבוב השני והמועמד היחיד שיכול כרגע לנצח גם הראשון. הכל תלוי אם הפרקליטות תצליח להביא להרשעתו קודם לבחירות. מספר 2 שלו יהיה ראש העיר הבא, אם שמעוני יבחר ואז בג״צ יורה על השעיה נוספת.

מיריי אלטיט: הציבור באשקלון עדיין לא אמיץ מספיק לבחור אשה (ראויה) לתפקיד הבכיר. סיכוייה יותר גבוהים אם תחבור נכון ואז להיות ממלאת מקום ראש העיר. 

מישל בוסקילה: הרצון שלו לרוץ כמועמד הליכוד כנראה יהיה כגורלם של אחרים והתנועה לא תאשר לו לרוץ בראשותה. אם ישכנע את נתניהו והסקרים יצביעו על סיכוי כל שהוא, אזי לליכוד יהיה מועמד מטעמו. קודם הוא זקוק לתמיכת הסניף המקומי.

ישראל זיו: יו״ר מפלגת העבודה באשקלון וממקורביו הרצוג. הניסיון שלו להתמודד על הרשות יחבל בסיכוייו להיות חבר מועצה. עדיף לו לרוץ למועצת העיר שם סיכוייו גבוהים יותר.

עכשיי התאוריה תלויה בציבור הבוחרים שיזרמו לקלפיות באוקטובר 2018. בהצלחה לכולם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה