בקשה לפתוח בחקירת משטרה נגד משה ג'אן



לטענת המבקשים, הוא מסר עדות שקר במשפט המתנהל בעניינו של צביקה בן שבת. המבקשים טוענים שתצהיר אותו הגיש עורך הדין, אבינועם ארדן, לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, אומר במפורש שהוא לא הראה מסמך הנוגע להסכם בין בן שבת ואלי שבי. תגובת ג'אן: אמת דיברתי

"בית המשפט הנכבד מתבקש להורות למשטרת ישראל, לפתוח בחקירה נגד מר, משה ג'אן, לאור העובדה שעדותו של מר ג'אן, בפני בית המשפט הנכבד בדיון שהתקיים ביום 26/7/18 הינה עדות שקר כמפורט להלן". 

כאן מוגש לבית המשפט פרוט ומובא תצהירו של עורך הדין, אבינועם ארדן, בו הוא מצהיר שלא הראה לג'אן מסמך שנוגע לנאמנות בין צביקה בן שבת לאלי שבי. "לאור דברי השקר החמורים הללו דרכם, מר ג'אן מבקש להשתלט על נכסי חברת ח.א.ש בטחון, תוך הטעייה מכוונת של בית המשפט הנכבד ותוף ניצול לרעה של ההליך דנן, יתבקש בית המשפט הנכבד, כאמור, להורות על פתיחת חקירה פלילית נגד מר ג'אן".

פה באים נימוקי הבקשה ומיד לאחר מכן תצהירו של עורך הדין אבינועם ארדן, שאומר שהייתה פגישה בין משה ג'אן ועורך דינו, תמיר יחיא אצלו במשרד והעסקה לא הבשילה ולא יצאה אל הפועל. "פעם אחת בלבד היה אצלי משה ג'אן" אומר ארדן.

משה ג'אן בתגובה: אמת דיברתי לאורך כל תשובותיי. מעולם לא ניסיתי להשתלט על פעילות "מוקד הצבי", אלא נעתרתי לבקשתו של אלי שבי לשקול ולרכוש את פעילות המוקד, עקב חובות אדירים שנצברו למוסדות ולעובדים לרבות קופות הפנסיה שלהם. מדובר בניסיון נוסף של מר בן שבת להונות את בית המשפט ואת הסובבים אותו, אשר הנזקים שנגרמו להם מדרכו והתנהגותו, נערמים מיום ליום, מבלי שייתן על כך את הדין, כאשר רק טובתו האישית עומדת לנגד עיניו. ככל שידוע לנו, בית המשפט קיבל את דבר החקירה ומצא אותה אמינה ולכן הורה על פרוק קבוצת ח.א.ש בטחון ומינוי כונס הנכסים של צביקה בן שבת לכונס הנכסים של החברה. אין שופטים אדם בשעת צערו ואנו מוחלים לצביקה וחבר מרעיו על ניסיונותיהם החוזרים ונשנים לפגוע בנו". דברי משה ג'אן.

בקשה דף 1

דף 2

דף 3

דף 4

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה