האלימות בבחירות באשקלון החלה



שני צמיגים נחתכו הלילה ברכבו של אמנון גלולה, פעיל מרכזי במטהו של ראש העיר, איתמר שמעוני. גלולה: ״אחרי האיומים של ליאור חורב עלי (יש הקלטה) נחתכו לי הצמיגים״

אתמול בלילה נחתכו צמיגי מכוניתו של, אמנון גלולה, מפעיליו המרכזים של ראש העיר, איתמר שמעוני, למקום הגיע ניידת משטרה שראתה את הצמיגים הפגועים והורו לגלולה להגיע לתחנת המשטרה בכדי להגיש תלונה.

לטענת גלולה הוא קיבל שיחת טלפון בלילה מליאור חורב, הקמפיינר של, תומר גלאם והוא אף איים עליו. הקלטה של השיחה מובאת כאן בלעדית.

גלולה העלה פוסט שבו הוא כותב " שבוע טוב ומבורך,  האם האיש העומד מאחורי הודעות sms המזויפים הוא הקמפנייר של תומר גלאם?  ליאור חורב הוא הקמפנייר של תומר גלאם ,ליאור חורב ידוע כקמפנייר המומחה בהשמצות והכפשות כנגד יריבו של לקוחו,  אחד הדרכים היא שליחת sms מזוייפים המעלילות על האובייקט , ליאור נתבע ושילם פיצויים  אבל זה בטל ב 60 מהתגמולים שהוא מקבל ממועמד שאין לו מה להציע ורוצה להיבחר כברירת מחדל". על כך טוען ליאור חורב שהוא הגיש תלונה במשטרה נגד אמנון גלולה. 

זו חלקה של השיחה שניהלנו מול ליאור חורב, כתגובתו להקלטה: 

ש: הייתה לך שיחה אתמול עם אמנון גלולה

חורב: תעשה עם זה מה שאתה רוצה.

ש. אני צריך תגובה שלך

חורב: לא מתכוון להגיב מה שיש לי לגביי האיומים של מר גלולה, אמרתי ברשויות המוסמכות (משטרה), אני מניח שהם ישאלו אותו את השאלות.

ש. זו תגובתך?

חורב: קיבלת תשובה. אתה רוצה תגובה לגבי עבריין שהוציא את דיבתי.

ש. אני לא משחק בפוליטיקה של אשקלון. אמנון גלולה בחר לנגב את הישבן של אחד מהמועמדים ולהכפיש אותי, הוא יקבל את התביעה של החיים שלו.

ש. ידוע לך שחתכו לו את הצמיגים אחרי השיחה איתך

חורב: לא יודע. אתה מכיר אותו מצויין.

ש. שאלתי על הקשר ביום השיחה שלך איתו לבין חיתוך הצמיגים.

חורב: מי שפוגע לו ברכב הולך למשטרה ומגיש תלונה.אני לא אחראי למערכת יחסי הגומלין בין איתמר שמעוני לפעילים שלו. 

ש. אופי השיחה בינך לבינו לא היה חברי

חורב: מה אתה חנה בבלי כדי לתת לי ציונים על אופי השיחה?

ש. אני לא חנה בבלי, בדיוק ההיפך, אני  חסר נימוסין לחלוטין

חורב: הוא האשים אותי בפוסט בדבר לא נכון ומאשימים אותי בדברים לא נכונים. הוא העלה פוסט אחרי שאיתמר נתן לו הנחיה לעלות את הפוסט.

כאן נמשכה השיחה ביני לבין ליאור חורב ואז הוא שאל אם השיחה היא חסויה? אמרתי שכן וכאן נסיים את השאלות והתשובות שניתנו לאחר שביקש שהשיחה לא תהיה גלויה.

לפניכם ההקלטה בין אמנון גלולה לליאור חורב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה