ושוב דברים חיוביים על אשקלון



לאחרונה התקיים טקס מצטייני מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי, ובו קיבלו תעודות הצטיינות חיילים אשר ראויים להוקרה על שירותם הצבאי. מבין המצטיינים, גם סמ"ר נדב יצחק מאשקלון

דובר צה״ל
סמ"ר נדב יצחק, בן 20 מאשקלון, משרת כלוחם בפלוגה המבצעית בגדוד רותם שבחטיבת גבעתי שהיא חטיבת חיל רגלים סדירה בצה"ל הכפופה לעוצבת הפלדה שבפיקוד הדרום.
נדב מספר כי רצה להתגייס לתפקיד לוחמה והיה לו חשוב לעשות שירות משמעותי בגדוד חי"ר, רצתה להגיע לחטיבת גבעתי ולגדוד רותם בפרט בעקבות אחיו הגדול, איתי אשר שירת גם הוא בגדוד. 
לנדב יש אח נוסף, אור, המשרת כקצין איסוף קרבי בגזרת קציעות וגם הוא קיבל לאחרונה הצטיינות ממפקד האוגדה. 

הצטיינות זו היא אינה ההצטיינות הראשונה של נדב, במהלך הכשרתו מספר נדב כי היה מצטיין מפקד הגדוד שאפילו בחר להעניק לנדב את הכומתה שלו. לאחר הכשרתו, כשהגיע לפלוגה המבצעית קיבל את תואר המצטיין גם שם ועכשיו זו ההצטיינות השלישית שקיבל מתחילת שירותו בצבא. 
כשקיבל את ההודעה ממפקד הפלוגה שלו על ההצטיינות הופתע מאוד והתקשר לספר לאמא שלו שהחלה לבכות מהתרגשות ובתוך דקות קיבל הרבה טלפונים מחברים שהתקשרו לברך אותו, "מאוד הופתעתי מכל הצטיינות שקיבלתי, תמיד הייתי חייל שקט ולא הרגשתי שאני בולט וניסיתי לעשות את העבודה שלי בצורה הטובה ביותר, אני מאוד נהנה מהתפקיד שלי ומרגיש משמעותי וזה תמיד מרגש לקבל הכרה על העבודה שלך ולדעת שמעריכים אותך", מספר נדב.
הטיפ של נדב לשירות משמעותי הוא להיות חבר טוב, "מה שמחזיק אותי מול הקושי בצבא זו המחלקה שלי, אנשים שנמצאים איתי כבר שנתיים ביחד ועברו איתי את הכל, אני מאמין שהדרך הטובה ביותר לעבור את השירות היא להיות שקט ולעשות את העבודה שלך בצורה הטובה ביותר, להרים את הפלוגה ולהיות שם בשביל החברים שלך, זה בעיניי הדבר הכי חשוב", אומר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה