סקר מצא: הזמנים הכי טובים לסקס, ריצה וריכוז בעבודה



סקר חדש שנערך בבריטניה מצא מה אנשים חושבים על השעות הטובות ביותר לביצוע פעילויות שכיחות. עוד הראה הסקר כי מרבית המשיבים מעדיפים לבצע סקס סביב השעה 7:30, הזמן הטוב ביותר לביצוע מטלות הוא לקראת עשר בבוקר, וכי הזמן האידאלי ללכת לישון הוא קצת אחרי עשר בערב

סקר חדש

הזמן הטוב ביותר לקיום יחסי מין הוא בשעה 7:30, כשלושת רבעי השעה לאחר שאתם מתעוררים, כך מצא סקר חדש שנערך בבריטניה. עורכי הסקר רצו לברר את הזמנים הטובים ביותר לפעילויות היום יום השכיחות. הסקר נערך על ידי חברת תוספי מזון בקרב אלף נשאלים בריאים. 

הסקר מצא כי זמן ההתעוררות האידיאלי עליו הצביעו רוב הנשאלים היה 6:45 בבוקר. על פי המלצות השינה בעולם, מבוגרים מעל גיל 18 זקוקים לכ-7 שעות שינה בלילה. זמן זה נחוץ גם לקשישים, והטענה לפיה מבוגרים זקוקים לפחות שעות שינה היא מיתוס בלבד

השעה 7 בבוקר היא הזמן האידיאלי על פי המשיבים לריצה. מחקרים הראו כי פעילות אירובית במצב של צום, כמו לפני ארוחת הבוקר, מובילה לעלייה מסוימת בכמות השומן שנשרף. זאת משום שרמות הסוכר בדם, האינסולין והגליקוגן – מאגר הסוכרים בגוף, כולם מתחת לרמה התקינה לאחר צום הלילה. 

השעה 7:15 היא אידיאלית לארוחת הבוקר, כ-30 דקות לאחר ההתעוררות. כ-84% מהמשיבים אמרו כי הקפדה על זמני ארוחות קבועים היא הדרך הטובה ביותר כדי להפחית במשקל. 

רוב המשיבים בסקר אמרו כי הזמן הטוב ביותר לביצוע סקס הוא 45 דקות לאחר ההתעוררות. זמן זה הגיוני גם מבחינה רפואית, שכן רמות ההורמון הגברי טסטוסטרון בבוקר מגיעות לשיאן. 

שיא הריכוז והיעילות

מחקרים הראו כי כשלוש שעות לאחר ההתעוררות, אנו מגיעים לשיא יכולות הריכוז, הזיכרון והיצירתיות. ואכן, מרבית המשיבים אמרו כי השעה 9:45 היא הזמן הטוב ביותר להשלמת משימות בעבודה. 

הנשאלים אמרו כי הזמן הטוב ביותר לארוחת הצהריים הוא בשעה 12:15, כארבע שעות לאחר ארוחת הבוקר. שלוש שעות אחר כך, סביב השעה 15:30, הוא זמן החטאים, בו עולה הסיכון לזלילה. ארבע מכל 10 משיבים ענו כי סביב שעה זו הם נוטים לזלול מחוץ לתפריט ו"לשבור דיאטה". 

ארוחת הערב צריכה להתבצע לדעת העונים בסקר בשעה שש בערב. חצי שעה אחר כך, בשעה 18:30, מגיע הזמן האידאלי לביצוע פעילות גופנית במכון הכושר. שעה זו תואמת גם את הנעשה בחדרי הכושר בארץ המתמלאים עם תורים ארוכים למתקנים השונים, כשמרבית המתאמנים מגיעים לאחר יום העבודה. 

סוף היום נקבע על ידי המשיבים בשעה 22:10. עם זאת, מעל מחצית המשיבים (יותר מ-56%) אמרו כי אינם ישנים מספיק בלילה, מה שמשפיע על פעילותם ביום שלמחרת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה