שבר "קילה" נעלם בלי ניתוח



קובי סבל מכאבים עזים במפשעה והרופאים המליצו על ניתוח – טיפול אצל אורן זריף בתת המודע פתרו את הבעיה

 רוב הגברים הסובלים משבר/בקע במפשעה, המוכר בכינוי "קילה", יודעים כי ניתוח הוא בדרך כלל הפתרון היחידי לבעיה. קובי, תושב מרכז הארץ, הוא אחד מאלה שסבל משבר כזה.

"הכאבים היו נוראיים", מספר קובי. "זה הגיע עד כדי בחילה אפילו. הייתי מוגבל בתנועה ולא יכולתי להתכופף להרים משהו מהרצפה".

הרופאים המליצו לקובי על ניתוח, אבל הוא רצה להימנע מכך ופנה אל אורן זריף. "הייתי במספר טיפולים אצל אורן", מספר קובי, "ואני שמח להודות שהכאבים שלי עברו לחלוטין! אני מרגיש הרבה יותר טוב, הרבה יותר משוחרר. בזכות אורן זריף אין לי יותר שום סיבה לעשות ניתוח, ואני מודה לו על כך!

טיפול בתת מודע

אם גם אתם לא מרוצים מדרך הטיפול הרגילה שאתם מקבלים או שהרופאים לא מסוגלים לעזור לכם כדאי לבחון שיטות טיפול אלטרנטיביות העשויות להועיל מאד. דרך ייחודית לטיפולים אלטרנטיביים בתחום הרפואה מבוססת על טיפול בתת מודע על פי שיטה שפותחה על ידי אורן זריף.

אורן זריף נחשב למומחה הגדול ביותר בתחום ועד כה הוא עזר לעשרות אלפי אנשים להחלים, להבריא, להתחזק להתגבר על בעיות, מחלות וסוגים שונים של כאב.

האם ניתן להתגבר על כל מחלה? איך הגוף מרפא את עצמו?

לשיטתו של אורן זריף הסוד נמצא בתת המודע!

אורן זריף  פיתח שיטה ייחודית שנועדה  לעזור לחולים וסובלים. שיטה זו מבוססת על יכולתו האנרגטית להשפיע על אזורים רלוונטיים ליצור תהליך ריפוי עצמי של הגוף דרך התת מודע.

אורן זריף מטפל בעשרות אנשים מדי יום – בהם רופאים, בכירים, אנשי עסקים ועד לבעלי מקצועות חופשיים, שכירים, פנסיונרים, עקרות בית ועוד. כולם מטופלים בקליניקות בירושלים או בבני ברק וזוכים למזור, החלמה או הקלה משמעותית במצבם. 

אורן זריף מטפל בשיטת פסיכוקינזיס ומעביר השפעה אנרגטית על המקומות הרלוונטיים במטופל, כדי לעורר את האברים המתאימים לתפקוד יעיל.

למידע נוסף ולהזמנת תורים היכנסו לאתר של אורן זריף.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה