5 טיפים לפתיחת חנות מצליחה באינטרנט



חנויות האינטרנט כבר מזמן הפכו לנפוצות ורבים הם האתרים המציעים את האפשרות של קנייה אונליין. ניתן לומר כי עם הזמן שחלף הפך האינטרנט למרכז הקניות הענק ביותר בעולם כאשר בכל תחום יש לנו חנויות המציעות את האפשרות לרכוש רכישות אונליין

היתרונות הרבים של הקניה באופן כזה מזרז רבים מבעלי חנויות פיסיות להרחיב את מעגל העסק ובנוסף לחנות הפיסית הם פותחים חנות אינטרנטית. כאשר אנחנו באים לפתוח חנות אינטרנטית אנחנו חייבים להיעזר באנשי מקצוע בכדי שהחנות שלנו אכן תצליח למכור והיא תגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. רק חנות מתוכננת ובנויה היטב היא תהיה חנות מצליחה שתגדיל את מעגל הלקוחות של העסק.

קבלו חמישה טיפים מנצחים עבור פתיחת חנות אינטרנט מוצלחת באינטרנט.

טיפ מספר 1 - בחירת הפלטפורמה הנכונה

כאשר אנחנו מתכננים את הבנייה של החנות הווירטואלית עלינו למצוא את הפלטפורמה המתאימה. ישנה הפלטפורמה הסגורה, כזו המוקמת על מערכת קיימת של חברה מסחרית שהקימה את אותה הפלטפורמה. לחנות כזו יתרון משמעותי כאשר אין צורך בשירותי פיתוח, ברכישת דומיין או באחסון לאתר אך אתר כזה דורש תשלום קבוע של דמי מינוי חודשיים לבעלי הפלטפורמה.

יש את הפלטפורמה הפתוחה שהיא למעשה רכושו של הפרטי של בעליה כאשר מדובר באתר שיש לטרוח עליו לבד (בעזרת אנשי מקצוע). רשת האינטרנט מציעה לנו אינספור אפשרויות אך הבחירה שלנו צריכה להיעשות מתוך בדיקה מדוקדקת של השוק ובחינת כל האפשרויות.

טיפ מספר 2 – בוחרים ממשק ניהול ידידותי

הבחירה בממשק המתאים זוהי גם בחירה מורכבת מאוד. כאשר אנחנו מקבלים הצעת מחיר על ממשק מסוים עלינו לבחון מה בדיוק הוא כולל. היות ובמקרים רבים אנחנו בוחרים בממשק כלשהו עם הבטחה מצד החברה כי לא תהיה לנו כל בעיה להסתדר אתה בעצמנו ורק כאשר אנחנו מנסים לנהל באמצעותה את החנות- אנחנו מגלים עד כמה היא מורכבת ועד כמה אנחנו מסתבכים עם הפונקציות שלה. אחרי שנבדוק מקרוב את הממשק שהחברה מציעה לנו, נקבל את מלוא ההדרכה ואת ההבטחה לליווי מקצועי ותמיכה טכנית גם בהמשך הדרך נוכל לבחור בממשק המתאים לנו.

טיפ מספר 3 - התממשקות עם חברות סליקה –

כיום, כאשר האפשרויות לרכישות אונליין הולכת ומתרחבת הופך הצורך לסליקת אשראי לצורך ראשוני כדי שהלקוחות יוכלו לבצע בפועל את הקנייה. בכדי שהעסק יוכל להתחיל בחיוב כרטיסי אשראי באינטרנט הוא צריך לבצע שלוש פעולות.

  1. לבחור בספק שירותי סליקה.
  2. לפתוח חשבון המכונה חשבון סוחר – בחברות האשראי ולקבל מספר ספק אשראי.
  3. לסדר באתר העברת נתונים מאובטחת בהתאם להנחיות של חברת האשראי.

PayPal זוהי האופציה המוכרת ביותר כאשר מדובר באפשרות סליקה של חברה שאינה גובה דמי התקנה. ישנן עוד ספקיות רבות כאשר מומלץ להשוות מחירים לפני שסוגרים אם אי מי מהם.

 טיפ מספר 4 – טיפול בהסדרי משלוחים ללקוח

חשוב לתכנן את שירותי המשלוחים ללקוח כאשר מצד אחד הלקוח יוכל לקבל את השירות הטוב ביותר אך מצד שני לשמור שהכדאיות והרווחיות של העסק עדיין יישמרו בכדי שכל הצדדים ירוויחו מהעסקאות באתר. החנויות המובילות מציעות על פי רוב את האפשרות של משלוחים בדואר, או את השירות של משלוח לבית העסק, עד הבית וכדומה.

טיפ מספר 5 – להעמיד את הלקוח במרכז

חשוב לדאוג שהלקוח יקבל את השירות המושלם. למרות שהמטרה שלנו היא רווחים מהעסק. הדרך הטובה ביותר להגיע לזה זוהי אמנת שירות והענקת תחושה ללקוח כי הוא חשוב לנו והוא זה שנמצא בראש מעייננו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה