אומרים שאין דבר יותר חשוב לאדם מאשר שמו, אין סיבה שגם ברשת לא תוצג כך

אחד מתחומים המפתחים ברשת הוא ניהול מוניטין, איך אתם מוצגים ברשת? האם מתי שמבצעים עליכם חיפוש ברשת מה התוצאות שמתקבלות? האם אתם מוצגים כראוי לפי האתדמית שאתם רוצים?

לעיתים קורא שעסק מקבל תזכורת שלילית כתוצאה מתהליך משפטי, ביקורת שלילית, התנהגות לא הולמת של אחד ממנהלי החברה, עסק מתחרה שמפיץ ידיעות לא נכונות  ועוד...

ניהול מוניטין ברשת נועד "למחוק" את אותם אזכורים שליליים או דרך פנייה לאותם בעלי אתרים בבקשה להסרת אותם אזכורים או דחיקת התוצאות מהדף הראשון בגוגל על ידי קידום אתרים חיובי והצגת אותם תוצאות שאנו מעוניינים להציג ללקוחות.

ניהול מוניטין הוא גם דרך ניהול המדיה החברתית שבה אתם מוצג, מעקב אונליין אחרי כל אזכור של המותג שלך ברשת ומתן מענה אונליין לכל אזכור שלילי או תגובה שלילי עוד לפני שנוצר משבר ואזכור ברשת יכול להיות ויראלי עם תוצאות הרסניות למותג שלך.

תקרית קטנה לא רצויה יכולה "למחוק" השקעה של שנים, לכן חשוב  לנטר  מוניטין בזמן אמת עסק שמכין את עצמו במשך תקופה  ומקדים מתרופה "למכה" בניהול מוניטין "זמן התיקון" מתקצר באופן משמעותי.

אחד מאבני היסוד של ניהול מוניטין הוא פרסום כתבות יח"צ באתרים נבחרים והפצת אותם מאמרים לקהלים שאנו מעוניינים להגיע אליהם, זהו למעשה שילוב של שיווק ויחסי ציבור נכונים.

חברת IPROFILE מתמחה בבניית אתרים חכמים תוך שימת דגש על הצגת מוניטין לעסקים נכון בעיצוב האתר ובמסרים הנכונים למותג

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה