ההנאה בארוחה משפחתית מתחילה בעיצוב המטבח



עיצובו של המטבח מייצר את המציאות בו גם אם אינכם יושבים לסעוד את ארוחות היום בתוכו, אלא בחדר סמוך לו כמו פינת האוכל. המטבח תמיד יוצר קונוטציה לתחום המזון והקולינריה, ולכן עיצובו מאד חשוב ומאד אקוטי בשביל שתיהנו מארוחה טובה בבית ואפילו מערב בירות עם החברים.

 

בחירת ארונות מקולקציית ארונות – החכמה ביותר שתוכלו להגשים עבור המטבח שלכם

כך, בענקית הארונות "א.א ארונות" סבורים כי יש לבחור ארונות: יש לגשת לקולקציה של החנות, ולבחור את הצבע והצורות ההנדסיות הייעודיות שלהם, כמו גם אלמנטים נוספים שהייתם מעוניינים שיובאו לידי ביטוי: צורה וצבע של ידיות, למשל. מעוניינים בפרטים נוספים על בחירת ארונות חכמה ומומלצת למטבח? צרו קשר עם א.א ארונות: 053-8097118.

בחירת הארונות מתוך הדמייה ממוחשבת – טיפ חכם ומהיר לגיבוש עיצוב המטבח

בחברת "יגל מטבחים", בדומה לכתוב לעיל, סבורים שאת המטבחים יש לבחור בהסתמך על צבע, צורה ואלמנטים נוספים רצויים בארונותיהם. החברה מציעה שיטה ייחודית ויעילה ליישום התהליך: הדמיה ממוחשבת. בהדמייה הממוחשבת תוכלו לשנות צבע, צורה וכל אלמנט אחר בארונות המטבח ולבדוק בזמן אמת כיצד השינוי מתכתב עם עיצוב המטבח בכללותו. צרו קשר עם יגל מטבחים ותיהנו מחוויית עיצוב ייחודית: 053-8096567.

מזנונים בתוך המטבח – פתרון עיצובי וגם פונקציונלי

בחברת "מזנוני כהן" מעשירים גם את עיצוב המטבח שלכם וגם את הפונקציונליות שלו ומציעים פריט חדש שלא נראה בשנים מוקדמות בעולם העיצוב: אי למטבח. זהו מבנה שנראה כמו שיש העבודה במטבח, רק שהוא ממוקם בנקודה מקרית בתוכו, ולא ליד הקיר. לפיכך, הוא בדרך כלל מוצב במטבח בנוסף לשיש-הקיר ולא במקומו, בשביל ליצור עוד משטח עבודה או שמה ליצור פינות אוכל נוספות במטבח. בנוסף, זהו אחד מהמיקומים המעוצבים ביותר במטבח בשל הגימור של דלתות הארון והמגירות החיצוניות, וכמובן – של משטח העץ ממנו מורכב המזנון. מעוניינים לדעת עוד? התקשרו למזנוני כהן עוד היום: 077-7298265.

מטבח משולב זכוכית להשגת מראה מרענן

מי שמעוניין שהמטבח שלו ייראה כמו חדש גם לאחר זמן רב של שימוש אינטנסיבי זקוק לעיבוי המשטחים העיקריים שלו בחיפוי זכוכית למטבח. אם שיש-המטבח שלכם והקיר הסמוך לו מחופים זכוכית, ובנוסף אתם ממקמים ספוטים בחלק העליון של מיקום זה, יצרתם מראה חדשני ותוסס, שגם תורם תרומה מכרעת לרמת התאורה במטבח. מעוניינים בפרטים נוספים? א.א מראות לרשותכם בטלפון 03-9618883.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה