אחסון אתרים - כמה טיפים לפני הקניה



בדרך כלל שקונים שרת אצל חברת אחסון אתרים כזאת או אחרת אנו שוכחים מספר נקודות חשובות, וישר קונים ויהיה מה, במילים אחרות לפעמים אנו קונים שרת אחסון מחברה שאנו מוצאים בגוגל בצורה אקראית ללא בדיקת שטח מעמיקה, לפעמים בשל עצלנות, ולפעמים בשל חוסר ידיעה. ובכן במאמר זה נתרכז ב- 5 הטיפים המרכזיים עוד לפני הקנייה

 חשוב לדעת: אחסון אתרים מומלץ מגיע בדרך כלל מחברות אחסון אשר מבינות את צרכי האתר של הלקוח, בעלות וותק מקצועי בתחומם, וכמובן בעלות ביקורות חיוביות ולקוחות מומלצים ברחבי הארץ.

אלה הם 5 הטיפים שחשוב לדעת לפני הקניה:

המלצות וביקורות - ביקורות עבור החברה או העסק המדובר הן אחת מן הדרכים המקובלות שלנו לבדוק את מדד הגולשים \ הלקוחות, את שביעות הרצון, ואת הדירוג הכולל. ניתן לבדוק זאת באמצעות אתר חוות הדעת הגדול במדינה, לדוגמא אתר t.co.il.

וותק החברה \ העסק - וותק החברה או העסק הוא המדד שמהווה מבחינתנו מקצועיות, כלומר ככל שהעסק השתפשף יותר זמן כך  גם הניסיון שהוא צבר גדול מאוד ושווה ערך מאשר חברת אחסון אתרים שרק בתחילת דרכה, להפך אנו לא מזלזלים בחברת אחסון אתרים שרק התחילה את דרכה, אך מבחינתנו מומלץ לקנות שרת אחסון מחברה בעלת וותק רב בתחום. ואגב זה ככה כמעט בכל תחום.

לקוחות גדולים - לקוחות גדולים הם לקוחות בעלי ניסיון של שנים בתחום, במילים אחרות הם יודעות בידיוק איפה כדאי לאחסן את האתר שלהם ושל לקוחותיהם, זה פקטור רציני שחייב לקחת בחשבון. כאשר לחברת אחסון אתרים כזאת או אחרת יש לקוחות גדולים סימן שאיכות המוצרים שלה גבוהה ובהחלט מספקת את הלקוחות. ככל שיותר ויותר לקוחות גדולים מצטרפים אליה זה מהווה ערך עצום עבורנו להצטרף אליה. וזה בהחלט מדד שרצוי לבדוק.

יחסי ציבור - חברה שמאמינה בעצמה ובמוצרים האיכותיים שלה מן הסתם תשווק את עצמה בצורה כזאת שאיפה שלא תלכו תתקלו במוצרים שלה, הן ביוטיוב, הן בפייסבוק, והן בגוגל ובשלטי החוצות השונים בישראל. יחסי הציבור גורמים לנו לחשוב על סדרי הגודל של החברה, כלומר חברה קטנה עם לקוחות מועטים לא תוכל להרשאות לעצמה יחסי ציבור ופרסום בסדרי גודל כאלה ואחרים, הדיבור הסורר אחרי החברה הן משהו שחשוב לקחת בחשבון.

משפחה אמיתית לכל דבר \ תמיכה ושירות - ישנם חברות אחסון אתרים שהשירות שלהם חשוב להם מעל הכל, מוצרים טובים זה לא הכל, מסקר שנערך מרבית מהלקוחות בישראל מצטרפים לחברות בעלות תודעת שירות גבוהה. ואף אני מכיר כאלה שברגע שאתה מצטרף אליהן אתה הופך לבן בית אמיתי. בזמן אמת כאשר אנו נזקקים לתמיכה ושירות ברוב המקרים נוכל לבחון את אמירת הדברים בעת קבלת השירות, נתקלתי בשירות גם בשעות שהאתר שלי נפל וקיבלתי על כך מענה, ולעיתים קיבלתי סירוב מחברות אחסון אתרים אחרות אשר ביקשו ממני לפתוח קריאה רק בשעות הפעילות, שההבדלים בין שני החברות הללו הן ענקיות. רק בזמן אמת באמת נוכל לבחון את מהות השירות האמיתית שהחברה מציעה. ואינני משווה בין חברה כזאת לאחרת בעיני כולן טובות, אך יש כאלה שבאמת זכו לתשומת לב בזכות השירות והלב הענקי שפתחו בפני.

האם יש דיבור אחר החברה ברשתות החברתיות?
אני מכיר מספר חברות מעולות שהדיבור אחריהן ברשתות החברתיות לא פוסק, וזה אחת מהסיבות המצוינות למה דווקא כדאי להצטרף אליהן כלקוח. בדרך כלל חברות אלו יספקו לנו את המוצר והשירות הטובים ביותר. חברה שמאמינה בעצמה, בנציגים שלה, ובמוצר אשר היא משווקת הדיבור אחריה לא יפסוק. ובייחוד כאשר מדובר ברשתות החברתיות זה מתבטא בצורה מופלאה ונהדרת במיוחד. זה חוק הברזל שלא ניתן לזייף. תגובות אמיתיות מפרופילים אמיתיים זה דבר שלא בא בקלות ולא ניתן לזייפו, לעומת ביקורות אינטרנטיות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה