אדר גנדלסמן תהיה הפרזנטורית של קניון גירון לשנת 2018



אדר תהיה הפרזנטורית של הקניון ותוביל את קמפיין הפרסום בשנה הקרובה תחת הסלוגן החדש שנבחר: גירון - ה-mall של אשקלון

יחצ

הדוגמנית ונערת ישראל, אדר גנדלסמן (סוכנות יולי), נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום של קניון גירון לשנת 2018.

אדר תהיה הפרזנטורית של הקניון ותוביל את הקמפיין בשנה הקרובה תחת הסלוגן החדש שנבחר: גירון - ה-mall של אשקלון.  

בשנים האחרונות קניון גירון באשקלון עבר לא מעט שינויים. משנה לשנה התרחב הקניון והכניס עוד רשתות ומותגים מובילים.

באחרונה דווח כי הינו אחד הקניונים המצליחים בארץ ומרכז הקניות המוביל באשקלון ובאזור. על פי מדד חברת ריס (RIS) שבחן את הפדיון לפי מ"ר בחודשים ינואר-אוקטובר 2017, קניון גירון באשקלון ניצב במקום החמישי בארץ בנתון זה עם פדיון של כ 3000 ש"ח למ"ר.

קניון גירון צפוי לעבור בקרוב מהפכה נוספת עם השלמת בנייתה של קומה מסחרית נוספת, וכן בניין משרדים מעל הקניון, שישתרע על שטח של 5,000 מ"ר.

"בימים אלו אנו נמצאים בעיצומו של משא ומתן עם מספר רשתות מובילות בשוק הקמעונאות וצפויות לתושבים הפתעות בתחום זה", אומר מנכ"ל הקניון, אריק נוימן. "המטרה שלנו היא לשדרג את חוויית הקניות בקניון, כאשר מצד אחד נגדיל את תמהיל החנויות ומצד שני נייצר מקום בו חוויית הקניות תהפוך איכותית ומתקדמת".

במסגרת הקמפיין החדש יופקו סרטונים בכיכובה של אדר, יועלה שילוט חוצות ויפורסמו מודעות פרסום בעיתונות המקומית ובאנרים באתרי האינטרנט תחת הסלוגן החדש. כמו-כן יכלול הקמפיין גם פעילות במדיה החדשה – בעמוד הפייסבוק של הקניון ובאינסטגרם.

אריק נוימן, מנכ"ל הקניון מסביר את הבחירה באדר גנדלסמן: "קניון גירון הוא הקניון של אשקלון, הקניון הוותיק ביותר בעיר, ומקום שרבים מתושבי העיר גדלו בו. עבור רבים מתושבי אשקלון קניון גירון הוא לא עוד מרכז קניות, אלא מותג שמלווה אותם מילדות ושהם בהחלט מרגישים מחוברים אליו. לכן הבחירה באדר, תושבת אשקלון, הי מתבקשת, גם נוכח ההישגים המרשימים שלה עד כה – בחירתה כנערת ישראל בתחרות מלכת היופי, וכמי שייצגה את ישראל באחרונה בכבוד בתחרות מיס יוניברס בלאס וגאס. אדר היא  "אשקלונית", שמייצגת את כל מה שאנחנו רוצים לשדר בקמפיין הזה: קניון מקומי, רענן, מתקדם ומתחדש אני מברך על הבחירה בה".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה