גבר מקריח? מחפש טיפול נגד התקרחות? במאמר הבא נסקור מספר שיטות לטיפול בהתקרחות וננסה לאמוד את השיטה המתאימה לך ביותר!



השתלת שיער לגברים, טרנד שכרגע מאוד מצליח הוא גברים ישראלים שטסים לטורקיה לצורך השתלת שיער, מה שעושים בשיטה זו בטורקיה היא מוציאים שיער מהעורף (אזור שלא מקריח) או מהזקן ומשתילים אותו זקיק אחר זקיק באזורים בקרקפת היכן שחסר מדובר בתהליך שמאוד דומה לניתוח וכולל הרדמה, תקופת החלמה והתאוששות

הם כאשר הטיפול לא נעשה באופן מספיק מקצועי והשיער המושתל לא נקלט בצורה טובה בקרקפת, בנוסף, השערות אשר נלקחות מהאזור התורם לא חוזרות והזקן או העורף התורם מקבל מראה דליל משיער.

לסיכום השיטה: שיטה שמתאימה לגברים שבתהליך התקרחות מתחיל, אפשר לדאוג למילוי המפרצים או הפדחת, אך כאשר ממשיכים להקריח צריך לבצע שוב השתלה במקומות הריקים משיער. לקרחים לגמרי השיטה מאוד בעייתית, כי צריך כמות גדולה מאוד של שיער שקשה להשיג מהאזורים התורמים.

תוספות שיער

שיטה זו נכנסה בתחילת שנות ה2000 כשיטה מהפכנית, מדובר בעצם בפאה עם שטח סיליקון שאותו מדביקים לראש (הראש חייב להיות מגולח לגמרי בחלקו העליון) ובעצם התוספת משתלבת עם השיער הקיים בצידי הראש ובאחורי הראש יוצרת הרמוניה המקנה מראה של שיער מלא לגמרי ב20 דקות בלבד.

כמובן כמו כל פאה יש את חסרונות השיטה, בימים החמים מאוד קשה להסתובב עימה, יש צורך מדיי חודש לחדש את הדבק שמתחת לפאה ומודבק לראש.

וכמובן בלאי של התוספת, יש לרכוש תוספת חדשה מדיי כמה חודשים.

השיטה המודרנית ביותר כיום לפתרון ההתקרחות הגברית הינה הדמיית שיער לגברים.

הדמיית שיער

נראה כי השיטה הזו מציעה את הפתרון המהיר ביותר בעלות הנמוכה ביותר עם התוצאות הטובות ביותר. מדובר בעצם בשיטת המיקרופיגמנטציה בה מקעקעים עם מכונה צבע על בסיס אורגני לשכבת העור האפידרמיס התחתונה. שיטה זו מקנה מראה של זקיקי שיער המשתלבים בהרמוניה מושלמת עם השיער המגולח של הגבר.

המראה המתקבל הוא מראה של ראש מגולח עם תספורת קצוצה. ניתן גם להסוות צלקות של השתלה בשיטה זו ובעצם לדמות לחלוטין קרקפת בריאה.

אז מהי השיטה המתאימה לך ביותר?

זה אתה תחליט על סמך כל היתרונות והחסרונות אשר פרסנו בפנייך במאמר זה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה