תכנון יום הולדת מושלם!



אם אתם מתכננים יומולדת לילדים, חשוב שתדעו כי כיום ישנם שלל פעילויות שאשר באמצעותם תוכלו לבלות עם ילדים או שבאמצעותן תוכלו להקנות לילדכם בילוי מושלם עם החברים והחברות

צילום: יח"צ

אבל איך מתכננים יום הולדת מושלם? הנה כמה טיפים ועצות טובות:

קישוט חלל הבית  - כאשר הילד שלכם חוגג יומולדת, אתם בוודאי רוצים להקדיש את כל היום ולתת לו הרגשה שיום זה הינו יום הוא חשוב במיוחד. בשל כך, חשוב לקשט את חלל הבית בבלונים, שלטים, ושלל קישוטים ליום הולדת.

הענקת מתנה - גם אם אתם מתכננים לילד או לילדת יום ההולדת שלכם יום בילוי כיפי במיוחד, חשוב בכל זאת לפנק את הילדים עם מתנה מדליקה. עוד חשוב במידה ואתם חוגגים יומולדת בבית או כזאת אשר אליה מגיעים כל החברים, להכין שקיות הפתעה לילדים בהן שוקולדים, ממתקים, ומתנה קטנה שתהיה כמזכרת ליום ההולדת.

אין חגיגה בלי עוגה - אל תשכחו להעניק לילד יום ההולדת עוגה בדיוק כמו שהוא אוהב. כיום כדי לאפות עוגה מושלמת לא צריך להתאמץ יתר על המידה וניתן באמצעות תמונות אכילות לבחור תמונה של ילד יום ההולדת, של דמות אהובה, בעל חיים שהילד אוהב או תמונה אכילה בכל עיצוב. את התמונה מזמינים מחנויות העסוקות בימי הולדת ופורסים על עוגת שוקולד פשוטה שכל אחת ואחד יכולים לאפות.

בריחת אטרקציה ליום ההולדת - חדר בריחה, אסקייפ רום, מרוצי מכוניות, ניווט וסיור בטבע, חדרים וירטואליים, מכונות משחק ועוד, כולן אטרקציות שילידם יום ההולדת שהילדים שלכם ישמחו להגיע אליהן וליהנות מכמה שעות כיפיות עם בני המשפחה או עם החברים. חדר בריחה למשל היא דרך נפלאה להעביר כמה שעות, בין אם תבחרו בחדר בריחה פיראטים, בלשים, שוטרים וגנבים, חדר בריחה המבוסס על סרטים מסתוריים, ועוד.

תיעוד יום ההולדת – אל תשכחו לתעד את יום ההולדת וכמובן את ילד יום ההולדת. כיום אפשר להכין אלבום לילד או לילדת יום ההולדת או לשכור שירותים של צלם מקצועי לצילום בוק ליום ההולדת. עוד חשוב לבצע תיעוד של יום ההולדת, בין אם אתם חוגגים אותו בבית, במועדון לילדים, או בבין אם אתם חודדים את יום ההולדת עם חווית אסקייפ רום. בכך תוכלו  להעניק לילדכם מזכרת מעולה וכיפית אשר תיזכר לשנים ארוכות.

 

למידע נוסף כנסו: https://www.enigmaescaperooms.co.il/

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה