דיו למדפסת – בצבע או בשחור?



אתם מדפיסים לא מעט מסמכים, בין אם במסגרת הפעילות העסקית שלכם ובין אם במדפסת הביתית בחדר העבודה. אלא שכדי להמשיך ולהדפיס באין מפריע אתם זקוקים לדיו או טונר שיתאימו למדפסת שלכם. אחרי שהחלטתם מה התקציב והאם תעדיפו דיו מקורי או חליפי, אתם מבינים שהגיע הזמן להכריע בשאלה החשובה באמת: האם לרכוש דיו צבעוני או האם שחור יספיק. הנה הדרך הנכונה לקבל החלטה נכונה.

צילום  : depositphotos

 

מה הצורך שלכם?

אם המדפסת שלכם משמשת את בני הבית להדפסת טפסים רשמיים (לקבלת ויזה או תו חניה), להגשת מכתב (לביטול קנס או לרשות המקומית) או לעבודה נוחה יותר עם מתכונים למשל, דיו למדפסת יכול להיות שחור. האמת היא שאתם לא צריכים צבעים לטובת ניירת שמוגשת לגוף רשמי כלשהו ובטח שלא לצרכים האישיים שלכם. נכון, הדפסה צבעונית היא בהחלט שדרוג נחמד אבל היא גם תעלה לכם יותר, ולא בטוח שיש סיבה להשקיע את הכסף. בסופו של יום הדפסה בצבע דורשת מספר ראשי דיו, בעוד הדפסה בשחור בלבד דורשת – ניחשתם נכון – רק ראש דיו אחד.

הדפסה לצרכי העסק

מנגד, הדפסה לצרכים מקצועיים היא סיפור שונה לחלוטין. דו"ח ללקוח, בוודאי אם יש עליו את הלוגו הססגוני וכמה תמונות מושקעות במיוחד, הוא דו"ח שרצוי להדפיס בצבע. זו נקודה חשובה מאוד, משום שהלקוח עשוי לבחון אתכם בעין ספקנית אם אתם חוסכים בעלויות גם כשאתם שולחים דו"ח, מכתב רשמי או חוברת שיווקית. לעיצוב יש משמעות וגם לצבעים, ומומלץ להשקיע את הזמן בבחירתם, ואת הכסף ברכישת טונר למדפסת או דיו שיאפשרו לכם הדפסה צבעונית ועשירה יותר.

אחרי שבחרתם – מה השלב הבא?

אחרי שקיבלתם החלטה לגבי סוג הדיו או הטונר שמתאימים לכם, הגיע הזמן לבצע את הרכישה. אין ספק שיש דרכים טובות להוזיל את העלויות, בעיקר על ידי רכישת דיו או טונר חליפיים. באופן טבעי לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות משלה, בין אם בכל הקשור לאיכות ובין אם ביחס למחיר. מה שבטוח הוא שתכנון נכון, הגדרת צרכים מדויקת והשוואת מחיר – אלה הם הכלים שיאפשרו לכם לבחור בדיוק את מה שנכון לכם. כך תוכלו גם להצטייד מראש בכמות ראשי הדיו (או הטונרים) שתצטרכו כדי שלא תמצאו את עצמכם בלי גיבוי אם וכאשר הדיו יסתיים בדיוק בעמוד האחרון של הדפסת הדו"ח הענק ללקוח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה