כיצד אפשר להפתיע את בן או בת הזוג?



אם אתם נמצאים במערכת יחסים מחייבת אתם בוודאי יודעים שעל מנת לשמור על קשר טוב ואיכותי יש "לשמור על הגחלת", להפתיע את בן או בת הזוג ובכך לשמור על קשר זוגי מעניין, סוער ובריא

צילום: יח"צ

אחת הדרכים לשפר את הקשר הזוגי היא באמצעות ייעוץ זוגי טוב וכזה שיסייע לכם להבין כיצד ניתן "לראות" את האחר, לשמור על מערכת יחסים טובה ולנהל קשר בריא.

אבל כיצד אפשר לשמור על מערכת יחסים כיפית ומרגשת? הנה כמה דרכים להפתיע את בן או בת הזוג!

יום פינוק זוגי – אם אתם רוצים להפתיע את בני הזוג, אחת הדרכים לעשות כן היא באמצעות יום כיף זוגי. דאגו ששניכם תוכלו לצאת ליום חופש מהעבודה, בחרו ספא, עיסוי זוגי, רחצה במעיינות חמים או כל מה שעושה לכם טוב בגוף ובנפש, וצאו יחד ליום כיף זוגי. התחילו את היום עם ארוחת בוקר טעימה, המשיכו לטיפולים כיפיים לגוף ולנפש, קנחו בארוחת צהריים וסיימו את היום עם משהו מתוק כמו גלידה טעימה או קינוח מעולה.

הענקת מתנה ללא סיבה – רבים מהאנשים שנמצאים במערכת יחסים מניחים כי מתנות יש להעניק רק במועדים שונים כמו בימי הולדת, ימי נישואין ועוד. עם זאת מתנה נחמדה שאינה חייבת להיות יקרה, אפשר להעניק בכל זמן, בין אם 'סתם ככה' כדי לגוון יום שגרתי בשבוע, לבין אם רוצים להעניק משהו נחמד לבן או בת הזוג בסוף השבוע. מתנה אינה חייבת להיות משהו חומרי, היא יכולה להיות כרטיסים לסרט, קופונם לשופינג ברשתות, שובר לקפה ומאפה ועוד.

שוברים שגרה - חשוב שתפתיעו את בני הזוג עם הצעה לשבור שגרה. צאו יחד פעם בשבוע לבית קפה, סרט או מסעדה, טיילו על חוף הים או אפילו בצעו באופן קבוע פעילות גופנית ביחד. בכך תראו כיצד אתם מפתיעים את בני הזוג עם היכולות שלכם כמו גם עם פעילויות חדשות אשר מתאימות לשניכם.

הציעו ייעוץ זוגי - במידה ואתם מרגישים כי לפני שאתם מרגשים ומפתיעים את בני הזוג אתם חייבים ייעוץ זוגי, חשוב לבחור יועץ זוגי טוב אשר יוכל לסייע לכם לשמור על מערכת יחסים טובה ותקינה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה