כשחזון פוגש יכולת עשייה מתקבל סיפור הצלחה אשקלוני נפלא



המנקי בר באשקלון הפך דיונה שוממת לגן עדן קטן למביני דבר והוכיח שהחוק שמבטיח הצלחה לכל מי שמקים מיזם עסקי נכון עובד בכל פעם מחדש, במיוחד אם יש חזון

כל מי שמגיע למתחם של המנקי בר בחוף דלילה מבין מיד שהוא רואה משהו שטרם היה באשקלון, וזה עוד לפני ששומעים את הסיפור המיוחד של מי שהקים אותו. יוזמי המנקי בר החליטו הפעם שמגיע לאשקלונים מתחם בילויים נינוח עם אווירה מיוחדת ובעיצוב יוצא דופן, שמנצל את כל היתרונות שמסתתרים בחוף אשקלון, וזה בדיוק מה שהצליחו להקים כאן.

 צילום : יחצ

סיפור הצלחה שמוכיח את עצמו

למתחם המנקי בר נוהרים כבר היום אנשים שהופכים אותו למקום המועדף עליהם בחוף, בעיקר בגלל המבנה המיוחד שלו והמחשבה הרבה שהושקעה בכל הפרמטרים החשובים ביותר: עיצוב ייחודי, קונספט של התרווחות משוחררת ונינוחה מבלי להתפשר על הסטנדרטים המקצועיים של האירוח.

צילום: יחצ

במקור המקום נועד לצעירים שאוהבים מוזיקה והופעות חיות, אולם הוא הופך במהירות למקום בילוי מועדף על בני כל הגילים ולכן בעלי המקום מקפידים על כל מה שמאפיין מקום כזה, אם זה בבר הקוקטיילים המצויד היטב ואם זה בבניית תפריט מנות נכון שמתאים למקומות לא מכופתרים כאלה, נגישות, פרטיות, אינטימיות מקום כיפי ולא רשמי עם כל השירותיות ותשומת הלב לפרטים הקטנים. במתחם 180 מקומות ישיבה ועד 400 מקומות בזמן הופעות ומסיבות. מה שמבטיח קהל נלהב והרבה ראש טוב.

צילום: יח"צ

תכניות גדולות ומבטיחות

שון אביטן ורועי עזרא בעלי המקום  מפעילים כבר היום חלק מהתכניות שלהם, במיוחד בכל הקשור למוזיקה ולעניין. במקום כבר נערך ערב הרצאות על הבר ביוזמת ארגון "אג'נדה" ואפילו גלעד ויטל מלהקת "שוטי הנבואה" הרצה שם ערב אחד. השניים מתכננים גם הפתעות בסגנון ליין מסיבות טכנו, ליידיז נייט, בירה ללא תחתית, ריקודים והופעות חיות שיהפכו את המקום לעוד יותר מבוקש בקרב קהל גם מחוץ לעיר, כך שנראה שמנקי בר עומד להיות הרבה יותר מאשר מתחם בילויים שנועד לקיץ.

דבר אחד בטוח – השניים מוכיחים שכאשר תשוקה ליזום ולבנות מוצאת את התנאים המתאימים לה, השמים הם הגבול לכל מי שיש לו רעיון עסקי שעושה טוב ופותר את בעיות הגיוון במקומות הבילוי בעיר הדרומית. זאת, תוך כדי ניצול הנתונים הטבעיים שלה והעובדה שאשקלון היא בעלת אוכלוסייה שאוהבת מאוד מיזמים כיפיים ומשוחררים כאלה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה