בשורת שוקולד הבוטיק המשובח שמגיעה מאשקלון



מעטים החומרים שמעידים על מי שעוסק בהם כמו שוקולד. שוקולד מקושר אוטומטית לעונג, לכיף ולהנאות גדולות, וזה בדיוק מה שדניאל קרמר רוצה להביא לתושבי הדרום

אנשים שמעדיפים את השוקולד שלהם בייצור בוטיק מיוחד ובטעמים לא שגרתיים נחשבים גם לאנשים מעודנים שמעריכים איכות, אסתטיקה וסטנדרטים יוקרתיים. ואכן, זוהי בדיוק ההתרשמות של אנשים ממי שהקים לאחרונה מפעל בוטיק ביתי של שוקולד באשקלון, מיקום מפתיע למי שמתמצא בסצנת הקולינריה הישראלית.

כשמדברים עם דניאל קרמר בן ה-22 על הפרלינים המעניינים שהוא מייצר בביתו באשקלון, מתחזקת התחושה שהצעיר יודע בדיוק מה הוא אוהב ומה הוא רוצה להשיג בחיים, וזהו היתרון הגדול שלו. הוא כבר תכנן מסלול מדויק והוא עושה בימים אלה את צעדיו הראשונים.

בהמשך, קרמר רוצה לפתח את האהבה שלו לשוקולד גורמה, לפתוח מפעל שוקולד בוטיק איכותי באשקלון ולהביא את בשורת הפרלינים בעבודת יד לכל הדרום. כמו כל אוהב שוקולד טוב אמיתי, המסר שלו הוא הנאה וכיף מבלי להתפשר על סטנדרטים של איכות בייצור ועל טעמים מקוריים, והדרך שלו נחושה ומתוכננת היטב. נכון לעכשיו, פס הייצור הביתי שלו כבר מפיק פרלינים מעולים שקוצרים התפעלות ותשבחות מבני המזל שזוכים לטעום אותם.

 צילום: יח"צ

חלוץ בדרום הארץ בייצור שוקולד בוטיק

כבר כשהשתחרר מהצבא היה לו ברור שהוא בוחר כמקצוע רק מה שהוא אוהב לעשות. מכיוון שכל חייו עזר לאמו במטבח לאפות את המאפים הביתיים שלה, החליט שזהו הכיוון שעליו ללכת בו. הוא נרשם ללימודי קונדיטוריה בבית הספר הטוב בארץ למקצוע זה, אסטלה, ולאחר מכן המשיך להתמחות כשוקולטייר, משום שבעיניו התכונה הכי יפה של שוקולד היא היכולת שלו לענג כל אחד. שוקולד פשוט עושה טוב לאנשים וזה משהו שגם הוא רוצה לעשות.

בתחקיר יסודי שערך בדק אם יש עוד שוקולד בוטיק שמיוצר בדרום הארץ ואם יש מי שמכיר את המוצר הייחודי הזה, פרלין בעבודת יד, וגילה שהוא היחיד שחושב על הכיוון הזה. הוא התלהב מהאתגר להיות מפעל שוקולד הבוטיק הראשון באשקלון בפרט ובדרום בכלל, ומכאן הדרך הייתה פתוחה לעשות הכל בצורה יסודית ומקצועית בסטנדרטים המוקפדים שהוא רגיל אליהם.

שוקולד איכותי עם הרבה כבוד והערכה ללקוח הישראלי

קרמר פתח לאחרונה את מפעל שוקולד הבוטיק שלו בביתו יחד עם הפועל הנגיש ביותר שיכול היה למצוא – גלעד, אחיו בן ה-16. יחד, הם מפתחים טעמים וצורות אסתטיות מופלאות, מחלקים לטעימה ורושמים את התגובות ואת ההערות. ההתלהבות שנרשמה בקרב הנסיינים שלהם אותתה להם שהם בדרך הנכונה, והם ממשיכים ליצור פרלינים טעימים בדרכם הייחודית.

הטעמים שצמד האחים מפיק מתחלקים לאקזוטיים וייחודיים, כמו רום בננה, לימונענע, דובדבן אמרנה, טירמיסו וקפה, ולטעמים "רגילים" יותר כמו תות ופיסטוק או פטל, למי שמעדיף את המוכר והטוב.

מלבד איכותו של השוקולד שלהם הם מצטיינים בעיצוב מרהיב של צורות מעניינות ולא שגרתיות של הפרלינים עצמם, בצבעים מקוריים ולא שגרתיים שמופקים מחומרי מאכל טבעיים. ניכר על דניאל קרמר שהוא מעריך לא רק טעם משובח ולכן כל הקולקציה שלו מצטיינת גם באסתטיקה בעלת מאפיינים יוקרתיים גם בעיצוב האריזות שבחר לפרלינים וללוגו שלו.

קרמר רוחש כבוד רב לפרלינים שלו, שאותם הוא אורז באהבה בחלל מיוחד משלהם באריזות היוקרתיות והיפהפיות. את המוצר המוקפד הזה הוא מגיש ללקוח הישראלי שלו באותה הערכה שהוא רוחש לחומרי הגלם שמהם הוא מייצר את הפרלינים שלו, וזה ניכר לעין כמו גם לחך.

 לפרטים והזמנות ניתן לחייג ל - 054-4512642, 052-3271645

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה