קביעת תור בשגרירות ארה"ב להוצאת ויזה



טיול בארצות הברית הוא חלומו של כל ישראלי ממוצע. רבים מאתנו חולמים לבקר במדינה שמעבר לים ולטייל במקומות שעד עכשיו ראינו רק בסרטים. פלורידה, מקסיקו, לאס וגאס או ניו יורק הן רק חלק מהערים האטרקטיביות עבור התיירים. אבל לפני הכול, אזרח ישראלי המעוניין לבקר בארצות הברית צריך למלא טפסים לויזה לארה"ב ולקבוע תור לראיון בשגרירות על מנת לקבל את הויזה כחוק.

צילום : pixabay

הדרך אל הויזה

לפני שאתם קונים כרטיסים למטוס, עליכם לעבור תהליך ארוך למדיי על מנת לקבל את הויזה. כמו כן, חשוב להבין שהויזה אינה אישור כניסה לארצות הברית, אלא רק אישור כניסה לגבולותיה. את ההחלטה האם לקבל אתכם לשטח המדינה או לא יקבלו הפקידים העובדים בגבול. בשלב הראשוני עליכם למלא את הטפסים באנגלית ולשלם את האגרה. בטפסים עליכם לענות בפירוט ובכנות על כל השאלות. רק לאחר מכן, אתם יכולים לקבוע תור בשגרירות.

מי חייב לעבור ראיון

הריאיון האישי בשגרירות הוא תהליך חובה עבור כל אזרח ישראלי המעוניין לדרוך על אדמת ארה"ב. המטרה העיקרית של הריאיון היא להכיר אתכם ולוודא שאינכם מהווים סכנה למדינה. עם זאת, ילדים מתחת לגיל 14 ומבוגרים מעל גיל 80 פטורים מן הריאיון. נוסף על כך, ישנם אנשים הפטורים מלהגיע לראיון או מהצגת ויזה. אלה הם בדרך כלל אזרחים שיש ברשותם דרכון ממדינות אשר פטורות מהצורך להפיק ויזה לארה"ב. אך יש מקרים שונים שבהם לא מגיש הבקשה אינו חייב להגיע לראיון על אך שגילו בין 14 ל – 80.

איך קובעים תור לראיון

קביעת תור בשגרירות לצורך חידוש ויזה לארה"ב או הוצאת ויזה בפעם הראשונה, יכולה להתבצע באמצעות אתר האינטרנט של השגרירות. באתר ניתן למצוא מידע בעברית, ערבית ואנגלית על מועדי הריאיון. נוסף על כך, בתקופת הקיץ יש עומס בשגרירות, ולכן אם אתם מעוניינים לטוס דווקא בתקופה העמוסה של השנה, מומלץ להתחיל את התהליך מוקדם ככל האפשר עוד טרם קניית כרטיסי הטיסה.

מה עושים ביום הריאיון

ביום הריאיון כדאי להגיע לשגרירות ארצות הברית כחצי שעה מראש. כך תוכלו להירגע ולהתכונן היטב לקראת הפגישה עם הנציגים. בכניסה לשגרירות תעברו בידוק בטחוני ותצטרכו להציג את כל המסמכים שלכם. ברגע שיקראו בשמכם, תוכלו להתראיין באחד מדלפקי הריאיון.

התוכן מוגש בשיתוף עם חברת VISA USA להוצאת ויזה לארה"ב.
למידע נוסף בקרו באתר:  https://www.visa-usa.co.il

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה