איך לבחור אטרקציות לאירועים?



כל זוג שעומד לקראת אירוע החתונה או חוגג בר/ת מצווה לבנ/ת שלו בטח עסוק מאד בארגון הספקים כמו DJ, צלם ואולי אפילו גם מגנטים, וכל אירוע והאטרקציות המיוחדות לו. האופציות בכל אירוע הוא הזמנת אטרקציות לאירועים שונים שיהפכו את האירוע למשמח יחודי ומקורי. לרוב רובם גם חשוב שהאירוע יהיה מיוחד ושונה מהאחרים לכן משדרגים ומעצימים באופן משמעותי את רמת ההנאה והבילוי של החוגגים בו. קנה המידה למדידת אירוע טוב הוא שהאורחים כלל לא ירצו ללכת הביתה ישארו ערים עד השעות הקטנות של הלילה וימשיכו לדבר על המאורע לאחר מכן לתקופה ארוכה, ואולי אפילו יגיעו לביתו של החוגג להמשיך את הלילה גם זמן רב אחרי שהאירוע ניגמר.

קרדיט תמונה FREEPIK

גם אם מדובר בחתונה או בהורי החוגג/ת שמארגנים אירוע מצומצם לא יחסכו באמצעים ויחשבו על רעיונות לשדרוג האירוע שלהם. יש אמנם אטרקציות שלבטח תהיינה פחות מתאימות אך יש לא מעט רעיונות ואטרקציות שבהחלט יתאימו . להלן כמה רעיונות שעשויים להתאים עבור אירועים בקונספטים שונים בין אם מדובר אטרקציות לחתונה או בר/ת מצווה לשנת 2022 :

כל להיטי האטרקציות לאירועים לשנת 2020-2021

מגנטים – מדובר בתמונות על גבי מגנט שמצולמות במקום ומפותחות ומשמשות לזיכרון ארוך וממושך אפילו לאורך שנים. נכון להיום הלהיט הוא בלוקי עץ לאירועים אשר נחשבת לאטרקציה המבוקשת מאוד באירועי 2022 ומחליפה את תחום המגנטים באירועים, שכן היא מאפשרת לאורחים להצטלם ולצאת מהאירוע עם מזכרת מיוחדת בפני עצמה שתישאר לזמן ארוך ומהווה רהיט דקורטיבי אותו ניתן לשים בפינות שונות בבית.

כרכרה לבת מצווה או לבר מצווה - למתוקים מתאים לכל סוג של חתונה/ בר/ת מצווה. מדובר בדוכן של שוקולדים (פרווה או חלבי) ממתקים קינוחים ומנות אחרונות שמעוצב בדרך מיוחדת, מקורית ומעניינת. העיצוב המיוחד בדרך כלל יהיה זה שבזכותו האורחים יגשו לטעום מהמנות, שכן הוא יהיה מיוחד, מרהיב ומפתה מאד.

חבילת סלואו לאירועים - גם כאן מדובר באטרקציה שמתאימה לכל סוג של אירוע, ובעצם לכל קהל של אורחים או מוזמנים. הבלונים והעשן כבד הבועות סבון ועוד אלמנטים מוסיפים צבע וגורמים לאירוע להיראות כחלום ומשנים את העיצוב של האולם כולו. ניתן גם להוסיף זיקוקים קרים בריקוד הסלואו.

זיקוקים קרים – זיקוקים קרים אלו זיקוקים שפועלים ללא אש כלל, ללא ריח והכי חשוב ללא עשן. הזיקוקים מיועדים לרוב למקומות סגורים ההפעלה של זיקוקים קרים היא קלה מאוד לתפעול, שזה על ידי שלט. בחתונה למשל, ניתן להפעיל את הזיקוקים בחופה, בשבירת כוס ולאחר מכן בריקוד הסלואו או ברחבת הריקודים ומככבים בחתונה או אירוע בר/ת מצווה בכניסת כלת/חתן הבר מצווה לאולם זהו רגע מיוחד ומרגש ששם במרכז תשומת הלב את החתן והכלה או חתן הבר/ת המצווה המיועד.

אותיות פרחים – אטרקציה יחודית המתאימה לחתונות או לבר/ת מצווה ומתאימה לסוגים שונים של אירועים לרבות חתונות. האותיות יכולות להיות אלה המרכיבות את השמות של החתן והכלה בחתונה או אותיות עם שם החוגג בבר/ת מצווה.

צמידי לד – צמידי הלד מחולקים בחתונה לאחר המנה השניה כאשר רוב אורחי החתונה הם הצעירים שבינהם שנישארו הצמידים מתחלפים בקצב המוזיקה ומאירים ומכניסים אור לרחבת הריקודים צמידי הלד החדשים שיהפכו כל אירוע בשנת 2022 למסיבה מטורפת וחוויה בילתי נישכחת.

אביזרים זוהרים לרחבת הריקודים – גם כאן מדובר באטרקציה שעשויה להתאים לכל סוגי האירועים. כאשר המוזמנים כבר קמו ורוקדים ברחבת הריקודים – אביזרים שונים בשלל צבעים מאירים, וזוהרים בחושך ישדרגו את האווירה ויהפכו אותה לקרנבל מיוחד.

אז איך בוחרים אטרקציות מיוחדות ובלתי נשכחות?

כל חוגג רוצה שאירוע שלו יחשב בעיני האורחים כבלתי נשכח. אז איך בוחרים אטרקציות לאירועים?

על ידי בחירה של הקונספט והספק הנכון שיתן לאורחים את ההנאה ויפיק מהאירוע את מירב הזיכרון הכי טוב ואולי אף מזכרות שהם ישמחו לקבל. יש חשיבות גבוהה מאד בהתאמה של האטרקציה לגיל האורחים ולעדיפותם של אלו שמגיעים לאירוע. ולכן צריך להשקיע מחשבה ותשומת לב בעת הבחירה וכן שיקולים כלכליים. ואם אפשר או אי אפשר להזמין גם אטרקציות שונות מפאת חוסר מקום או אי התאמה לתנאי המקום ולגודל מקום האירוע פשוט מוצאים את האטרקציות שעשויות להתאים גם לקהל המבוקש וכך משדרגים את האירוע.

כאשר מעמידים במרכז תשומת הלב את החוגגים ובעל השימחה ואת מה שעשוי לגרום להם לאוירה מיטבית – אין ספק שתימצאו את הרעיונות המושלמים שיסייעו באופן משמעותי לחזק את ההנאה ולהעצים את ערב היום המיוחד שלכם. אסור גם לשכוח שאלמנט הסודיות וסדר האטרקציות שישתלבו באולם באופן שיתפרס על כל הערב חייב להיות מאורגן– אין ספק שהאטרקציות באירוע אמורים להיחשף הם אמורים להביא איתם התפעלות רבה אולי אפילו זיכרון למשך שנים והרבה מאוד פאן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה